wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.815 of 2.047Volgende

@Trizomu fijn dat je de hulp biedt. Ik kan mij voorstellen dat het niet allemaal vanzelf gaat en hier veel tijd in zit. Wat goed dan je je moeder hiermee helpt :) Soms klinkt het vanzelf sprekend maar dat is het helaas niet. Als je daarna je eigen ontspanning vind geniet je extra veel van je pleziertjes 😊

94 jaar is een geweldige leeftijd en ook daarbij geldt dat het ontzettend fijn is dat je haar zo hebt kunnen ondersteunen en helpen @ShadowMaster . Dat zijn toch wel de dingen in het leven, trotse download piraten laten we maar zeggen. :roos:

Sinds een paar weken vraag ik mij af hoe ik eruit zou zien als ik een mens zou zijn. Zie hier het resultaat! :)

ik.png

Briljant! Echte mspaint.exe skills 🤣

Serieus respect als je het zelf hebt gemaakt :)

Ik heb hem zelf gemaakt, met Paint, ik ben er zeker 20 hele minuten mee bezig geweest.
Met name die koeien en de boerderij achter de boom waren erg veel werk.

Prachtig! Ik kom de afbeelding niet tegen in Google. Je hebt hem ook echt zelf gemaakt :) Ik zegt post van het jaar! tekenstijl is echt heel tof 🤣

Nee, ik heb 'm echt zelf gemaakt in een kleine 20 minuten. Met paint, zonder correcties, het ziet er niet uit man!

Sinds een paar weken ben ik bezig met Illustrator, ik heb ook een speciale tablet gekocht om sketches mee te maken, soort hobby.
Gamen is niet helemaal mijn ding, ik heb het idee dat digitaal tekenen mij meer ligt.

Weekend! Een plezier allemaal. :)

4 uur geleden zei Meh Meh:

ik heb het idee dat digitaal tekenen mij meer ligt.

Ziet er niet uit? Ik vind de stijl echt wel tof, ook een mooie tekening. Dat digitaal tekenen heb je in de vingers :) Maar je gaat dus wat minder gamen en lekker creatief bezig. Goed bezig man :proost:

4 uur geleden zei Meh Meh:

Gamen is niet helemaal mijn ding

dat was ook alleen maar omdat je steeds omver werd gereden door je team genoot, of je hoorde weer niet waar er vandaan geschoten werd.

53 minuten geleden zei snowboardsissy:

dat was ook alleen maar omdat je steeds omver werd gereden door je team genoot, of je hoorde weer niet waar er vandaan geschoten werd.

Het is voornamelijk het platgereden worden door een teamgenoot ja... 🤬 maar die zie ik de laatste tijd niet meer en om nou met mezelf te gaan zitten spelen. Nee, da's ook niets.
Misschien tot volgende week? 

Een fijn weekend allen.

Vandaag bij Elfia geweest met de kids. De jongste bleef bij opa en oma maar de oudste twee hebben genoten.

Het was wel ijskoud, maar wat een wonderlijk en prettig publiek. Tenminste 65 procent was verkleed waarvan 30 procent zeer goed verkleed en 10 procent meesterlijk. Ik viel buiten de boot met mijn Batman shirtje. :)

was onze eerste keer maar dat kan we elk jaar doen, en volgens jaar verkleed. Warm weer is trouwens wel een vereiste... Om 17.00 gingen we naar huis zo koud was het.

https://www.elfia.com is Europese grootste elfen fair ding. Zowel de superhelden lopen rond, als starwars en heel veel fantasy. Aanrader dus,

morgen is het weer een dag. (Dan ben ik gewoon thuis ;)

VorigePage 1.815 of 2.047Volgende