wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.814 of 2.047Volgende

Dat zouden ze geweldig vinden, maar ik heb niet zo een grote tuin.

Onze tuin is 5 bij 7 meter, daar staat nog een schuurtje ook op voor de fietsen.  Dus het past allemaal net aan. 😊

35 vierkante meter min een gemiddelde schuur van ongeveer 6-7 vierkante meter is weinig. 
Deze is maar 1,8 bij 1,4 meter en de reviews zijn goed.

3 minuten geleden zei Meh Meh:

35 vierkante meter min een gemiddelde schuur van ongeveer 6-7 vierkante meter is weinig. 
Deze is maar 1,8 bij 1,4 meter en de reviews zijn goed.

Thx! Zoiets maak ik dan met een paar balken. Even mijn paint skills erbij, dan ben ik 20 euro kwijt :)

Groen is aarde.... de balken gaan de grond in.

image.png

Dat kan een hoop geld schelen. Paar balken bij een winkel kopen, in elkaar schroeven, dan zit je alleen nog met een schommelzitje.
Die zou ik niet zelf maken. Hoewel je ook een autoband kan gebruiken aan een ketting... zie ik ook wel eens.

Schommelzitje hebben we nog. Zo een autoband is ook tof, maar waar laat je dat ding als je hem eraf haalt ;) Toch eens kijken of daar wat leuks mee te doen is. Misschien kan hij dan even als stoel / tafeltje dienen. Leuke ideeën!

1 minuut geleden zei Duken:

Schommelzitje hebben we nog. Zo een autoband is ook tof, maar waar laat je dat ding als je hem eraf haalt ;) Toch eens kijken of daar wat leuks mee te doen is. Misschien kan hij dan even als stoel / tafeltje dienen. Leuke ideeën!

Nou rubber brand als de neten. Altijd leuk op oudjaarsavond of zo. :gek:

20 uur geleden zei Duken:

Schommelzitje hebben we nog. Zo een autoband is ook tof, maar waar laat je dat ding als je hem eraf haalt  Toch eens kijken of daar wat leuks mee te doen is. Misschien kan hij dan even als stoel / tafeltje dienen. Leuke ideeën!

kan je je winterbanden ook eens gebruiken in de zomer....

Man man man, mantelzorger zijn dat doe je niet voor je plezier (ben ik nu voor mijn lieve moeder) het is hard en brengt grote zorgen met zich mee. Een gedeelte van het gastenverblijf in verbouwing hiervoor om het geschikt te maken, ook in huis alles aanpassen voor rolstoel. Maar, het blijft je ouder en voor ouders horen kinderen te zorgen zoals ze voor ons zorgden toen we kleine kinderen waren.

En nu even een biertje en een toeter als ontspanning, schol :proost:

Mijn respect voor alles wat je voor je moeder doet, @Trizomu  
Veel mensen zouden het gewoon aan instanties overlaten die halfbakken dingen afhandelen.
Persoonlijk zal ik dit nooit meemaken, ik heb geen familie. Een vloek en een zegen.

@Trizomu zeker heel knap ik kan er over mee praten ik heb 18 jaar lang voor mijn oma gezorgd samen met haar dochter.
Waren zware weken bij van ziektes of hele gelukkige momenten.
Ze is helaas kerst 2017 overleden , maar wel 94 jaar mogen worden.

Ik mis der nog steeds, zeker omdat ik vaak thuis kwam van mijn werk en zij er dan was.

VorigePage 1.814 of 2.047Volgende