Café de Download
Citaat van Wiedewa op 24 november 2018, 20:22Zit hier zo een beetje in hetzelfde bootje, eerst Chello dan UPC en nu Ziggo, iedere avond valt de Wifi uit.
Contact opgenomen met KPN en hun voorstellen eens bekeken en die zien er goed uit.
Sinds Ziggo er is zijn er altijd wel ergens probleempjes en nu heeft KPN glasvezel in de buur liggen.
Het abbo gaat van 49,50 naar 50,50 per maand voor die Euro meer riskeer in het dan maar, eerste 3maanden 37,50.
Zit hier zo een beetje in hetzelfde bootje, eerst Chello dan UPC en nu Ziggo, iedere avond valt de Wifi uit.
Contact opgenomen met KPN en hun voorstellen eens bekeken en die zien er goed uit.
Sinds Ziggo er is zijn er altijd wel ergens probleempjes en nu heeft KPN glasvezel in de buur liggen.
Het abbo gaat van 49,50 naar 50,50 per maand voor die Euro meer riskeer in het dan maar, eerste 3maanden 37,50.
Citaat van Duken op 24 november 2018, 20:5631 minuten geleden zei Wiedewa:iedere avond valt de Wifi uit
Dat is zeker vervelend, en kan meerdere oorzaken hebben. Bij mij kwam het door de "buurt" en alle wifi netwerken om me heen. Duurdere apparatuur was de oplossing
![]()
ps echt een geweldige leuke kerstfilm gezien vanavond... Moet al kunnen toch?
31 minuten geleden zei Wiedewa:iedere avond valt de Wifi uit
Dat is zeker vervelend, en kan meerdere oorzaken hebben. Bij mij kwam het door de "buurt" en alle wifi netwerken om me heen. Duurdere apparatuur was de oplossing
ps echt een geweldige leuke kerstfilm gezien vanavond... Moet al kunnen toch?
Citaat van William op 25 november 2018, 07:45Wi-fi problemen had ik jaren geleden ook eens. Kanaal veranderen en het was verholpen. Sinds ik bij Ziggo zit geen problemen met Wifi. Al loopt het wifi gedeelte wel via me eigen router en niet via de Connectbox.
Ach, op de radio hoor je ook al heel de dag kerstmuziek, dan moet een film ook wel kunnen. Staat op me lijst. Trailer ziet er leuk uit.
Mogge allemaal.
Wi-fi problemen had ik jaren geleden ook eens. Kanaal veranderen en het was verholpen. Sinds ik bij Ziggo zit geen problemen met Wifi. Al loopt het wifi gedeelte wel via me eigen router en niet via de Connectbox.
Ach, op de radio hoor je ook al heel de dag kerstmuziek, dan moet een film ook wel kunnen. Staat op me lijst. Trailer ziet er leuk uit.
Mogge allemaal.
Citaat van ShadowMaster op 25 november 2018, 14:46zag die film ook heb die ook even binnen gehaald eergisteren, nog niet gezien , omdat mijn lijst nog vol staat met dvd's kijken pffff
ben nu nog bezig met de serie van jonge leu en oale groond , nog 4 a 5 afleveringen dan heb ik alle 4 seizoenen af
zag die film ook heb die ook even binnen gehaald eergisteren, nog niet gezien , omdat mijn lijst nog vol staat met dvd's kijken pffff
ben nu nog bezig met de serie van jonge leu en oale groond , nog 4 a 5 afleveringen dan heb ik alle 4 seizoenen af
Citaat van Meh Meh op 25 november 2018, 15:5018 uur geleden zei Duken:ps echt een geweldige leuke kerstfilm gezien vanavond... Moet al kunnen toch?
Ik zag hem al voorbij komen en wil 'm zeker downloaden.
Met kerstbomen wacht ik altijd tot Silvana Simons een beetje klaar is met zeiken, na 5 december dus.
Kerstfilms wil ik altijd in de 2 weken voor kerst zien. Is mijn favoriete tijd van het jaar.Ik ga vanavond toch The Meg maar eens kijken. Bang voor weinig, ik hou van goede horrorfilms maar haaien... 😨
Als kind Jaws gezien, durfde jaren lang het diepe zwembad niet meer in.
18 uur geleden zei Duken:ps echt een geweldige leuke kerstfilm gezien vanavond... Moet al kunnen toch?
Ik zag hem al voorbij komen en wil 'm zeker downloaden.
Met kerstbomen wacht ik altijd tot Silvana Simons een beetje klaar is met zeiken, na 5 december dus.
Kerstfilms wil ik altijd in de 2 weken voor kerst zien. Is mijn favoriete tijd van het jaar.
Ik ga vanavond toch The Meg maar eens kijken. Bang voor weinig, ik hou van goede horrorfilms maar haaien... 😨
Als kind Jaws gezien, durfde jaren lang het diepe zwembad niet meer in.
Citaat van Meh Meh op 26 november 2018, 01:45The Meg was leuk. Duidelijk gemaakt voor 12 jaar en ouder om de bioszalen vol te krijgen maar zeker niet slecht.
Gezien via mijn beamer, met 1 speaker, mijn 5.1 set heb ik niet bij de hand, maar het was vermakelijk.
The Meg is meer een halve komedie dan een shark horror.Morgen een bestelde IPTV decorder binnen. Ben erg nieuwsgierig hoe het is om 25.000 TV zenders te hebben.
Pakistaanse lokale cricket wedstrijden kijken en zo op Wiri Wari PakiTV...En dan sluit ik mauw af met mijn favoriete nummer, een fijne week mijn Duken vrienden.
The Meg was leuk. Duidelijk gemaakt voor 12 jaar en ouder om de bioszalen vol te krijgen maar zeker niet slecht.
Gezien via mijn beamer, met 1 speaker, mijn 5.1 set heb ik niet bij de hand, maar het was vermakelijk.
The Meg is meer een halve komedie dan een shark horror.
Morgen een bestelde IPTV decorder binnen. Ben erg nieuwsgierig hoe het is om 25.000 TV zenders te hebben.
Pakistaanse lokale cricket wedstrijden kijken en zo op Wiri Wari PakiTV...
En dan sluit ik mauw af met mijn favoriete nummer, een fijne week mijn Duken vrienden.
Citaat van Duken op 26 november 2018, 08:11Wij doen ook altijd de kerstboom na het weekend van de sint. Best zin in, lekker de lichtjes en de warmte. Gezellig
Ik ben benieuwd naar je decorder en hoe je 25.000 tv zenders wilt bekijken 😛
Ps lekker nummertje op de maandag ochtend. Dank daarvoor!
Wij doen ook altijd de kerstboom na het weekend van de sint. Best zin in, lekker de lichtjes en de warmte. Gezellig Ik ben benieuwd naar je decorder en hoe je 25.000 tv zenders wilt bekijken 😛
Ps lekker nummertje op de maandag ochtend. Dank daarvoor!
Citaat van William op 26 november 2018, 16:49Kerstboom in de woonkamer is altijd gezellig. Deze 'domme boom' heb ik sinds vorig jaar 'slim' gemaakt met een slimme stekker.
Via Siri: 'Zet kerstboom aan' Of automatisch aan/uit via het ingestelde tijdschema. Wel zo makkelijk.
De 3e CI+Module (die ik niet wou) is inmiddels binnen en actief. Nu enkel nog wachten totdat me 'nieuwe' pakket ingaat, om vervolgens een retour te regelen voor de CI+ module.
Avond allemaal.
Kerstboom in de woonkamer is altijd gezellig. Deze 'domme boom' heb ik sinds vorig jaar 'slim' gemaakt met een slimme stekker.
Via Siri: 'Zet kerstboom aan' Of automatisch aan/uit via het ingestelde tijdschema. Wel zo makkelijk.
De 3e CI+Module (die ik niet wou) is inmiddels binnen en actief. Nu enkel nog wachten totdat me 'nieuwe' pakket ingaat, om vervolgens een retour te regelen voor de CI+ module.
Avond allemaal.
Citaat van Meh Meh op 26 november 2018, 18:58Leuk idee. Ik ga nu even op bol.com zoeken naar een boomie. Een kunstboom, veel mensen weten niet dat een gewone kerstboom een hele dierentuin bevat.
Veel insecten gaan in winterslaap en doen dat ook in een kerstboom. Thuis is het warm, dus komen ze uit hun winterslaap.
Vaak zijn die mijten, teken, spinnetjes zo klein dat je het niet ziet noch opmerkt. Maar ze zijn er wel. Niet eng maar ook niet fris.
Leuk idee. Ik ga nu even op bol.com zoeken naar een boomie. Een kunstboom, veel mensen weten niet dat een gewone kerstboom een hele dierentuin bevat.
Veel insecten gaan in winterslaap en doen dat ook in een kerstboom. Thuis is het warm, dus komen ze uit hun winterslaap.
Vaak zijn die mijten, teken, spinnetjes zo klein dat je het niet ziet noch opmerkt. Maar ze zijn er wel. Niet eng maar ook niet fris.
Citaat van William op 27 november 2018, 10:05Wij hebben ook een kunstboom, toch is een echte boom ook altijd een mooi iets in huis. Maar onze huiskamer is te klein voor een leuke echte boom. Onze kunstboom is veel praktischer, die is best hoog en smal.
Nog twee weekjes en we kunnen hem weer neerzetten. Gezellig!
Wij hebben ook een kunstboom, toch is een echte boom ook altijd een mooi iets in huis. Maar onze huiskamer is te klein voor een leuke echte boom. Onze kunstboom is veel praktischer, die is best hoog en smal.
Nog twee weekjes en we kunnen hem weer neerzetten. Gezellig!