Café de Download
Citaat van William op 23 november 2018, 15:14Middag allemaal.
Nou, het is gelukt hoor. Niet via de chat. Wel telefonisch. Een dik uur in de wacht en 2 biertjes verder (wachten maakt dorstig
):
Ik: Ik zie op dit moment een mooie deal bij de concurrent. Sta op het punt om over te stappen. Tenzij jullie een deal hebben die beter is.
KS: Hoe denk je over de aanbieding '6 maanden 30 euro per maand'?
Ik: Dat klinkt niet slecht. Na 6 maanden 180 euro besparen is leuk, maar na een jaar 240 euro besparen is leuker, vindt je ook niet?'
KS: Daar geef ik je geen ongelijk in. Ik zal even overleggen'
Ik: Prima.
KS: Ik kan je de volgende aanbieding doen: 12 maanden internet Max voor de prijs van Complete.
Ik: Dat klinkt beter. Ik kan me huidige apparatuur (standaard mediabox + 2 CI Modules) behouden?
KS: Dat is geen probleem.
Ik: Dan ga ik akkoord.
Middag allemaal.
Nou, het is gelukt hoor. Niet via de chat. Wel telefonisch. Een dik uur in de wacht en 2 biertjes verder (wachten maakt dorstig ):
Ik: Ik zie op dit moment een mooie deal bij de concurrent. Sta op het punt om over te stappen. Tenzij jullie een deal hebben die beter is.
KS: Hoe denk je over de aanbieding '6 maanden 30 euro per maand'?
Ik: Dat klinkt niet slecht. Na 6 maanden 180 euro besparen is leuk, maar na een jaar 240 euro besparen is leuker, vindt je ook niet?'
KS: Daar geef ik je geen ongelijk in. Ik zal even overleggen'
Ik: Prima.
KS: Ik kan je de volgende aanbieding doen: 12 maanden internet Max voor de prijs van Complete.
Ik: Dat klinkt beter. Ik kan me huidige apparatuur (standaard mediabox + 2 CI Modules) behouden?
KS: Dat is geen probleem.
Ik: Dan ga ik akkoord.
Citaat van Demo op 23 november 2018, 16:1349 minuten geleden zei Monkie:12 maanden internet Max voor de prijs van Complete
Dat zal dan toch snel een voordeel zijn van € 20,00 per maand en dat is altijd aantrekkelijk. 😉
49 minuten geleden zei Monkie:12 maanden internet Max voor de prijs van Complete
Dat zal dan toch snel een voordeel zijn van € 20,00 per maand en dat is altijd aantrekkelijk. 😉
Citaat van William op 24 november 2018, 07:01@Drifter Scheelt inderdaad 20 euro per maand. Ik hou nog wel even een slag om de arm. Als er een installatiepakket wordt verstuurd (met dat onding van een Horizonbox) dan ga ik bellen.
Ook de factuur van komende maand ga ik in de gaten houden.
@Meh Meh Ik had eigenlijk geen zin om nogmaals te bellen. De eerste keer was de wachttijd ook dik 45 minuten. Toch gedaan, en met succes.
![]()
Mogge en een fijn weekend iedereen.
@Drifter Scheelt inderdaad 20 euro per maand. Ik hou nog wel even een slag om de arm. Als er een installatiepakket wordt verstuurd (met dat onding van een Horizonbox) dan ga ik bellen.
Ook de factuur van komende maand ga ik in de gaten houden.
@Meh Meh Ik had eigenlijk geen zin om nogmaals te bellen. De eerste keer was de wachttijd ook dik 45 minuten. Toch gedaan, en met succes.
Mogge en een fijn weekend iedereen.
Citaat van Duken op 24 november 2018, 10:01Snel verdient! 45 minuten een muziekje horen aan je oor, een biertje in de hand en dan 20 euro per maand uitsparen. Goed gedaan!
![]()
Snel verdient! 45 minuten een muziekje horen aan je oor, een biertje in de hand en dan 20 euro per maand uitsparen. Goed gedaan!
Citaat van William op 24 november 2018, 10:2215 minuten geleden zei Duken:Snel verdient! 45 minuten een muziekje horen aan je oor, een biertje in de hand en dan 20 euro per maand uitsparen. Goed gedaan!
![]()
De eerste keer was het inderdaad 45 minuten. Toen was er niks mogelijk. Toen ik voor de tweede keer belde, stond ik dik 1 uur en 15 minuten in de wacht. Maar ja, alles voor de korting.
Ik wou me laten terugbellen. Maar op de pagina 'Opzeggen' op de website van Ziggo kon ik me nummer niet achterlaten. Zullen ze vast uitgeschakeld hebben.
15 minuten geleden zei Duken:Snel verdient! 45 minuten een muziekje horen aan je oor, een biertje in de hand en dan 20 euro per maand uitsparen. Goed gedaan!
![]()
De eerste keer was het inderdaad 45 minuten. Toen was er niks mogelijk. Toen ik voor de tweede keer belde, stond ik dik 1 uur en 15 minuten in de wacht. Maar ja, alles voor de korting.
Ik wou me laten terugbellen. Maar op de pagina 'Opzeggen' op de website van Ziggo kon ik me nummer niet achterlaten. Zullen ze vast uitgeschakeld hebben.
Citaat van Meh Meh op 24 november 2018, 13:46Paar uur aan de lijn met een drankje, geen probleem voor korting. Zolang ze geen Justin Bever als wachtmuziekje hebben of een irritant oerwoud-keuze menu is het de moeite waard.
Een zonnige herfstdag allemaal!
Paar uur aan de lijn met een drankje, geen probleem voor korting. Zolang ze geen Justin Bever als wachtmuziekje hebben of een irritant oerwoud-keuze menu is het de moeite waard.
Een zonnige herfstdag allemaal!
Citaat van Demo op 24 november 2018, 13:491 minuut geleden zei Meh Meh:Een zonnige herfstdag allemaal!
Whoehaha, ik weet niet in welk deel van zonnig Nederland jij woont, maar in mijn regio is het al de hele dag schemerdonker.
1 minuut geleden zei Meh Meh:Een zonnige herfstdag allemaal!
Whoehaha, ik weet niet in welk deel van zonnig Nederland jij woont, maar in mijn regio is het al de hele dag schemerdonker.
Citaat van Meh Meh op 24 november 2018, 13:522 minuten geleden zei Drifter:Whoehaha, ik weet niet in welk deel van zonnig Nederland jij woont, maar in mijn regio is het al de hele dag schemerdonker.
Provincie Utrecht, momenteel zit ik in Utrecht-Centrum, 50 meter van de Dom vandaan.
Het is buiten schemerdonker maar binnen is het zonnig.
2 minuten geleden zei Drifter:Whoehaha, ik weet niet in welk deel van zonnig Nederland jij woont, maar in mijn regio is het al de hele dag schemerdonker.
Provincie Utrecht, momenteel zit ik in Utrecht-Centrum, 50 meter van de Dom vandaan.
Het is buiten schemerdonker maar binnen is het zonnig.
Citaat van William op 24 november 2018, 18:23Avond allemaal.
Fijn, 2e e-mail van Ziggo ontvangen waar de korting niet staat vermeld. Ik heb expliciet gevraagd of de deal waar de medewerker mee kwam, ook voor bestaande klanten was. Dat was het geval.
Wel staat er dat ik een CI+module ga ontvangen. Daar heb ik er al 2 van.
Ik duik maar weer eens de chat in om het na te vragen. Geen zin om weer een uur in de wacht te staan.
Edit:
Geregeld via de chat. Heb het nu zwart op wit.
Korting staat in het systeem. Ook aangegeven dat ik geen 3e CI+ module wil. Hij kon het niet aanpassen, ik kon wel teruggebeld worden om de order te laten annuleren. Dat doe ik dus mooi even niet.
Afgesproken om de module te laten opsturen en zodra deze is geactiveerd weer retour te sturen.
Tijd voor 🍺
Avond allemaal.
Fijn, 2e e-mail van Ziggo ontvangen waar de korting niet staat vermeld. Ik heb expliciet gevraagd of de deal waar de medewerker mee kwam, ook voor bestaande klanten was. Dat was het geval.
Wel staat er dat ik een CI+module ga ontvangen. Daar heb ik er al 2 van.
Ik duik maar weer eens de chat in om het na te vragen. Geen zin om weer een uur in de wacht te staan.
Edit:
Geregeld via de chat. Heb het nu zwart op wit.
Korting staat in het systeem. Ook aangegeven dat ik geen 3e CI+ module wil. Hij kon het niet aanpassen, ik kon wel teruggebeld worden om de order te laten annuleren. Dat doe ik dus mooi even niet.
Afgesproken om de module te laten opsturen en zodra deze is geactiveerd weer retour te sturen.
Tijd voor 🍺