Café de Download
Citaat van ShadowMaster op 21 november 2018, 12:10Goeiemiddag
Goeiemiddag
Citaat van William op 22 november 2018, 07:17Mogge allemaal.
Black Friday staat voor de deur, en wat doen je dan? Als bestaande klant korting regelen bij Ziggo. Kijken waar ze mee komen.
Mogge allemaal.
Black Friday staat voor de deur, en wat doen je dan? Als bestaande klant korting regelen bij Ziggo. Kijken waar ze mee komen.
Citaat van ShadowMaster op 22 november 2018, 10:01Goeiemorgen allen
![]()
Goeiemorgen allen
Citaat van William op 22 november 2018, 14:03Middag allemaal.
Wat een azijnpissers daar bij Ziggo. Echt een gevalletje bestaande klant A krijgt wel korting en bestaande klant B niet.
2x chat gesprek: Persoon A: Is via chat geen korting te regelen.
Persoon B: Is via chat geen korting te regelen. Behalve als je upgrade van internet Complete naar Max. Heb al Max, dus upgraden gaat lastig. 'Is het mogelijk dat ik 6 maanden voor 30 euro of 12 maanden Max voor de prijs van Complete als korting kan krijgen' Nee, dat kan niet.
Het enigste wat persoon B kon regelen was 2 maanden korting op een tv pakket.
Bellen: Nee, kan niets regelen. Ook niet nadat ik ging 'dreigen' met overstappen.
Ik probeer het vanavond nog een keer via de chat. Misschien krijg ik er dan wel een die het netjes wil regelen.
Middag allemaal.
Wat een azijnpissers daar bij Ziggo. Echt een gevalletje bestaande klant A krijgt wel korting en bestaande klant B niet.
2x chat gesprek: Persoon A: Is via chat geen korting te regelen.
Persoon B: Is via chat geen korting te regelen. Behalve als je upgrade van internet Complete naar Max. Heb al Max, dus upgraden gaat lastig. 'Is het mogelijk dat ik 6 maanden voor 30 euro of 12 maanden Max voor de prijs van Complete als korting kan krijgen' Nee, dat kan niet.
Het enigste wat persoon B kon regelen was 2 maanden korting op een tv pakket.
Bellen: Nee, kan niets regelen. Ook niet nadat ik ging 'dreigen' met overstappen.
Ik probeer het vanavond nog een keer via de chat. Misschien krijg ik er dan wel een die het netjes wil regelen.
Citaat van Meh Meh op 22 november 2018, 16:24@Monkie mij lukte het tot op heden altijd.
Ik bel ze, aan het einde van mijn contract, en begin dan over de tegenpartij.
Zit je bij Ziggo, noem dan de vele voordelen die overstappen naar KPN biedt.
Stel ze de vraag, waarom zou ik niet overstappen?
KPN biedt mij 6 maanden korting, dan ben ik uiteindelijk goedkoper uit...
Bij mij begonnen ze dan altijd met korting en aanbiedingen te gooien en terecht.
Anders zou ik echt overstappen, waarom bij Ziggo blijven als KPN goedkoper is?
Jaar later, doe ik hetzelfde bij KPN. (sorry, ik ben een echte kaaskop)
Heeft mij 2 gratis tablets, extra kanaal pakketten en honderden euro's gescheeld in de afgelopen 10 jaar.Doe het inderdaad nog een keer via de chat.
Werkt dat niet, benader ze dan via een zeikbericht dat voor iedereen zichtbaar is op feestboek.Het was weer gezellig op het forum vandaag.
Spijtig dat topics gesloten moeten worden omdat leden zich niet normaal gedragen. 😟Een fijne avond allemaal!
@Monkie mij lukte het tot op heden altijd.
Ik bel ze, aan het einde van mijn contract, en begin dan over de tegenpartij.
Zit je bij Ziggo, noem dan de vele voordelen die overstappen naar KPN biedt.
Stel ze de vraag, waarom zou ik niet overstappen?
KPN biedt mij 6 maanden korting, dan ben ik uiteindelijk goedkoper uit...
Bij mij begonnen ze dan altijd met korting en aanbiedingen te gooien en terecht.
Anders zou ik echt overstappen, waarom bij Ziggo blijven als KPN goedkoper is?
Jaar later, doe ik hetzelfde bij KPN. (sorry, ik ben een echte kaaskop)
Heeft mij 2 gratis tablets, extra kanaal pakketten en honderden euro's gescheeld in de afgelopen 10 jaar.
Doe het inderdaad nog een keer via de chat.
Werkt dat niet, benader ze dan via een zeikbericht dat voor iedereen zichtbaar is op feestboek.
Het was weer gezellig op het forum vandaag.
Spijtig dat topics gesloten moeten worden omdat leden zich niet normaal gedragen. 😟
Een fijne avond allemaal!
Citaat van William op 22 november 2018, 17:56@Meh Meh Straks komt er ook een kennis even op visite. Die heeft ook Ziggo en is ook wel benieuwd of er korting mogelijk is via de chat.
Zou echt te gek voor woorden zijn als hij binnen 5 minuten via de chat korting krijgt.
Toen ik belde gaf ik ook aan dat ik een mooie deal zag bij KPN waardoor ik goedkoper uit was. En dat ik graag zou blijven als hun een aanbod doen die weer goedkoper is dan KPN. Normaal happen ze dan wel, zou je zeggen. Nu dus niet.
Niet dat ik zou overstappen naar KPN / Telfort. In het verleden ongelofelijk veel gezeik gehad. Van een niet werkende internet verbinding tot blokken in beeld. Heel de handel was bedraad aangesloten (ook de tv decoders, via die powerline adapters werkte het al helemaal niet.)
Werd ook doodleuk eens afgesloten. Betaalde gewoon netjes. Duurde ruim 1.5 week voordat de boel weer werkte. Ik zeg niet dat Ziggo heilig is, maar tot nu toe eigenlijk nog nooit tegen problemen aangelopen wat betreft de verbinding / tv.
@Meh Meh Straks komt er ook een kennis even op visite. Die heeft ook Ziggo en is ook wel benieuwd of er korting mogelijk is via de chat.
Zou echt te gek voor woorden zijn als hij binnen 5 minuten via de chat korting krijgt.
Toen ik belde gaf ik ook aan dat ik een mooie deal zag bij KPN waardoor ik goedkoper uit was. En dat ik graag zou blijven als hun een aanbod doen die weer goedkoper is dan KPN. Normaal happen ze dan wel, zou je zeggen. Nu dus niet.
Niet dat ik zou overstappen naar KPN / Telfort. In het verleden ongelofelijk veel gezeik gehad. Van een niet werkende internet verbinding tot blokken in beeld. Heel de handel was bedraad aangesloten (ook de tv decoders, via die powerline adapters werkte het al helemaal niet.)
Werd ook doodleuk eens afgesloten. Betaalde gewoon netjes. Duurde ruim 1.5 week voordat de boel weer werkte. Ik zeg niet dat Ziggo heilig is, maar tot nu toe eigenlijk nog nooit tegen problemen aangelopen wat betreft de verbinding / tv.
Citaat van ShadowMaster op 22 november 2018, 20:414 uur geleden zei Meh Meh:Het was weer gezellig op het forum vandaag.
Spijtig dat topics gesloten moeten worden omdat leden zich niet normaal gedragen. 😟
Het is inderdaad weer spijtig dat een forum gesloten moet worden, ook al wordt er gewaarschuwd het lijkt niet te werken
4 uur geleden zei Meh Meh:Het was weer gezellig op het forum vandaag.
Het is inderdaad weer spijtig dat een forum gesloten moet worden, ook al wordt er gewaarschuwd het lijkt niet te werken
Citaat van Duken op 22 november 2018, 21:20Ja jammer en helaas. Geeft wel weer gelijk rust
loopt zo snel uit de hand nadat p2h offline is geraakt.
ik bel ook elk jaar Ziggo @Meh Meh . Lekker Holland's. Heb er zelfs een herinnering voor in de agenda. Elke keer het zelfde verhaal over 'wanneer is mijn opzeg termijn, ik wil naar kpn' en daarna komt de 6 maanden helft van de prijs en met wat extra moeite een zender pakket. Lukt al jaren.
ik ben benieuwd naar aankomend jaar, de chat functie nog nooit gebruikt van Ziggo. Ik ben ook tevreden over ze, gebruik de horizon box nooit. Traag ding, lekker via de media center.
fijne avond!
Ja jammer en helaas. Geeft wel weer gelijk rust loopt zo snel uit de hand nadat p2h offline is geraakt.
ik bel ook elk jaar Ziggo @Meh Meh . Lekker Holland's. Heb er zelfs een herinnering voor in de agenda. Elke keer het zelfde verhaal over 'wanneer is mijn opzeg termijn, ik wil naar kpn' en daarna komt de 6 maanden helft van de prijs en met wat extra moeite een zender pakket. Lukt al jaren.
ik ben benieuwd naar aankomend jaar, de chat functie nog nooit gebruikt van Ziggo. Ik ben ook tevreden over ze, gebruik de horizon box nooit. Traag ding, lekker via de media center.
fijne avond!