do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.788 of 2.047Volgende
15 uur geleden zei Meh Meh:

Veel insecten gaan in winterslaap en doen dat ook in een kerstboom. Thuis is het warm, dus komen ze uit hun winterslaap.

Wordt hier bij mij in de buurt dan peentjes zweten voor ze, want de meeste bomen verdwijnen na kerst op de brandstapel. 😰

11 uur geleden zei Drifter:

Wordt hier bij mij in de buurt dan peentjes zweten voor ze, want de meeste bomen verdwijnen na kerst op de brandstapel. 😰

Na kerst. Maar dan zijn ze al lang in, onder en op je bank, matras en kussens geklommen. :gek:

Ik zocht gisteren naar een mooie kunstboom, slingers, ballen en een piek.
Bij elkaar kom ik dan uit op 150 ballen... Ik koop een miniboom in een winkel, wat slingers en de rest van die 150 euri doneer ik aan een goed doel.
Voor zo'n bedrag hoeft het niet, al is het een investing voor vele jaren.

Dat is inderdaad ook echt wel de markt. Vanaf 26 december zakt alles met 50% en de week van 1 januari heb je soms wel 70% korting op kerstartikelen. Maar om in januari je kerstboom op te zetten is ook zo raar .... 🤣

11 uur geleden zei Duken:

Dat is inderdaad ook echt wel de markt. Vanaf 26 december zakt alles met 50% en de week van 1 januari heb je soms wel 70% korting op kerstartikelen. Maar om in januari je kerstboom op te zetten is ook zo raar .... 🤣

Nee maar in juni en juli kan het wel. Ik ken mensen die namelijk half kerst vieren, midden in de zomer.
Vooral onder stoners is het een steeds bekender wordend fenomeen. Half Christmas.

2 uur geleden zei Meh Meh:

Vooral onder stoners is het een steeds bekender wordt fenomeen.

😂 voor deze mensen is er één belangrijke feestdag op het jaar met name 420 of beter gezegd de 20e van de 4e maand 😍

Lol ik wist niet van het bestaan van Half Christmas? Maar rede tot een vrije dag zie ik altijd wel zitten :D

Ik hoorde er 10 jaar geleden al van maar volgens velen is het pas echt aangeslagen toen het programma Workaholics, een show met 3 waardeloze stoners er aandacht aan bestede.

Ongelooflijk, maar kerst geeft wel altijd een positief gevoel. :)

ik ben voor elke maandag Kerstmis!!!! Dan hebben we ook een langer weekend. Top idee 😛

Ik kan niet wachten tot sinterklaas weer weg is. Heb er nooit iets aan gevonden. Het is een kinderfeest.
Als ouder van gelovers is het wel leuk lijkt mij.

Kerst is de leukste tijd van het jaar. Vliegende rendieren en dwergen zijn cool. :gek:

1 uur geleden zei Meh Meh:

Ik kan niet wachten tot sinterklaas weer weg is. Heb er nooit iets aan gevonden.

Ik heb niets tegen Sinterklaas, maar wel tegen al die ophef die nu gemaakt wordt door een grote groep in Nederland geboren en getogen personen, die als kind zijnde allemaal een hand pepernoten in hun schoot geworpen hebben gekregen op de kleuterschool. Kerst is wel gezelliger qua sfeer, maar ik heb dan ook wel een zoon die door mijn bevallige echtgenote op 2e Kerstdag op de wereld is geperst. 😇

VorigePage 1.788 of 2.047Volgende