Café de Download
Citaat van Tom op 9 mei 2009, 18:05Heb jij zelf op een serials.ws link geklikt? Dan is dat wel logisch hoor, want jij bent dan de laatstgerefereerde bezoeker.
Heb jij zelf op een serials.ws link geklikt? Dan is dat wel logisch hoor, want jij bent dan de laatstgerefereerde bezoeker.
Citaat van Heisenberg op 9 mei 2009, 18:10Oh ok nee ik dacht dat het wat anders was
Oh ok nee ik dacht dat het wat anders was
Citaat van Heisenberg op 9 mei 2009, 18:13't Was niet iets met de meeste verwijzingen, helaas.
Ja dat dacht ik eerst dus vond het wel gaaf
maar begreep het dus niet helemaal..
't Was niet iets met de meeste verwijzingen, helaas.
Ja dat dacht ik eerst dus vond het wel gaaf maar begreep het dus niet helemaal..
Citaat van Duken op 9 mei 2009, 18:34idd, dat zou wel heel bizar zijn. Toch zullen er redelijk wat leden vanaf duken op die site komen. Heeft iemand nog wel eens wat last dat de site er even uit ligt? Ik had namelijk een paar meldingen dat de site er vrijdag avond rond 20.00 een paar sec. uit lag. Maar misschien lag dat wel aan me te *strak* opgezette meldingen tool
idd, dat zou wel heel bizar zijn. Toch zullen er redelijk wat leden vanaf duken op die site komen. Heeft iemand nog wel eens wat last dat de site er even uit ligt? Ik had namelijk een paar meldingen dat de site er vrijdag avond rond 20.00 een paar sec. uit lag. Maar misschien lag dat wel aan me te *strak* opgezette meldingen tool
Citaat van Tom op 9 mei 2009, 18:39Ik had vandaag wat problemen, af en toe kreeg ik een "deze pagina kan niet geladen worden" pagina te zien. Mijn internetconnectie was goed en andere sites laadden gewoon, maar deze had een aantal keer problemen. Gelukkig was 't niet langdurig, na enkele refreshes was duken er weer.
Ik had vandaag wat problemen, af en toe kreeg ik een "deze pagina kan niet geladen worden" pagina te zien. Mijn internetconnectie was goed en andere sites laadden gewoon, maar deze had een aantal keer problemen. Gelukkig was 't niet langdurig, na enkele refreshes was duken er weer.
Citaat van Duken op 9 mei 2009, 18:41mmm ok, Hoe lang speelt dat probleemje dan? En weet je ook een beetje de tijden? Dan kan ik het wat meer in de gaten houden. Meer leden met dit probleempje?
mmm ok, Hoe lang speelt dat probleemje dan? En weet je ook een beetje de tijden? Dan kan ik het wat meer in de gaten houden. Meer leden met dit probleempje?
Citaat van Tom op 9 mei 2009, 18:51't Was meer de hele dag door, maar in de avond niet meer. Gisteravond is het begonnen, zo rond de tijd die jij aangaf dat er problemen waren.
't Was meer de hele dag door, maar in de avond niet meer. Gisteravond is het begonnen, zo rond de tijd die jij aangaf dat er problemen waren.