Café de Download
Citaat van William op 5 mei 2009, 16:45Sander, ik zou dat respect gedoe maar laten zitten, zeker die no-respect.
Maak je geen vrienden mee.
En als je niet op je ''respect-list'' staat, zou je je buitengesloten voelen en daar kunnen mensen zielig over doen.
Je moet het zelf weten, maar ik zou er over nadenken
Sander, ik zou dat respect gedoe maar laten zitten, zeker die no-respect.
Maak je geen vrienden mee.
En als je niet op je ''respect-list'' staat, zou je je buitengesloten voelen en daar kunnen mensen zielig over doen.
Je moet het zelf weten, maar ik zou er over nadenken
Citaat van Tom op 5 mei 2009, 16:51Dat zou inderdaad niet de handigste actie van je zijn.
Zou jij dan een waarschuwing geven als ik een paar mensen bij de No Respect list zou zetten ? Zelfs met onderschrift "Mijn mening" ?
Niet direct, maar dan gaan we wel even over je praten. Persoonlijk vind ik zo'n actie respectloos. Vergeet ook niet dat we je profiel kunnen aanpassen, dus als ik zie dat je hem invult, is 'ie zo weer weg.
Dat zou inderdaad niet de handigste actie van je zijn.
Zou jij dan een waarschuwing geven als ik een paar mensen bij de No Respect list zou zetten ? Zelfs met onderschrift "Mijn mening" ?
Niet direct, maar dan gaan we wel even over je praten. Persoonlijk vind ik zo'n actie respectloos. Vergeet ook niet dat we je profiel kunnen aanpassen, dus als ik zie dat je hem invult, is 'ie zo weer weg.
Citaat van Sander op 5 mei 2009, 18:42Dat zou inderdaad niet de handigste actie van je zijn.
Natuurlijk is dat respectloos want ik heb voor die mensen geen respect
Nee maar ik begrijp je wel
Dat zou inderdaad niet de handigste actie van je zijn.
Natuurlijk is dat respectloos want ik heb voor die mensen geen respect
Nee maar ik begrijp je wel
Citaat van Robin op 8 mei 2009, 06:21Op 5 mei een heeel strak festival in amersfoort mee gemaakt, flinke namen, dio, diggy dex, sidnay samson en bennie rodriquez traden op. Helemaal los gegaan op DIO, hij ging voor het eerst crowdsurfen. Dat is op dit filmpje te zien, mij zie je ook ergens los gaan als het goed is (zwart wit geblokte jas, rechts onder in beeld):
Op 5 mei een heeel strak festival in amersfoort mee gemaakt, flinke namen, dio, diggy dex, sidnay samson en bennie rodriquez traden op. Helemaal los gegaan op DIO, hij ging voor het eerst crowdsurfen. Dat is op dit filmpje te zien, mij zie je ook ergens los gaan als het goed is (zwart wit geblokte jas, rechts onder in beeld):
Citaat van Zombymario op 8 mei 2009, 06:37crowdsurfen is tog verboden?
crowdsurfen is tog verboden?
Citaat van Heisenberg op 8 mei 2009, 06:38Ziet er echt dik uit, helaas kon niet, heb toch wel gemist zo te zien
Ziet er echt dik uit, helaas kon niet, heb toch wel gemist zo te zien
Citaat van Farid. op 8 mei 2009, 07:33Heeft er iemand een Gamemania winkel in zijn buurt? Nemen ze dan op 2e handse pc games aan? legaal natuurlijk
Heeft er iemand een Gamemania winkel in zijn buurt? Nemen ze dan op 2e handse pc games aan? legaal natuurlijk