do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 177 of 2.047Volgende

Sander, ik zou dat respect gedoe maar laten zitten, zeker die no-respect.

Maak je geen vrienden mee.

En als je niet op je ''respect-list'' staat, zou je je buitengesloten voelen en daar kunnen mensen zielig over doen.

Je moet het zelf weten, maar ik zou er over nadenken ;)

Dat zou inderdaad niet de handigste actie van je zijn.

Zou jij dan een waarschuwing geven als ik een paar mensen bij de No Respect list zou zetten ? Zelfs met onderschrift "Mijn mening" ?

Niet direct, maar dan gaan we wel even over je praten. Persoonlijk vind ik zo'n actie respectloos. Vergeet ook niet dat we je profiel kunnen aanpassen, dus als ik zie dat je hem invult, is 'ie zo weer weg.

Dat zou inderdaad niet de handigste actie van je zijn.

Zou jij dan een waarschuwing geven als ik een paar mensen bij de No Respect list zou zetten ? Zelfs met onderschrift "Mijn mening" ?

Niet direct, maar dan gaan we wel even over je praten. Persoonlijk vind ik zo'n actie respectloos. Vergeet ook niet dat we je profiel kunnen aanpassen, dus als ik zie dat je hem invult, is 'ie zo weer weg.

Natuurlijk is dat respectloos want ik heb voor die mensen geen respect :P

Nee maar ik begrijp je wel ;)

Op 5 mei een heeel strak festival in amersfoort mee gemaakt, flinke namen, dio, diggy dex, sidnay samson en bennie rodriquez traden op. Helemaal los gegaan op DIO, hij ging voor het eerst crowdsurfen. Dat is op dit filmpje te zien, mij zie je ook ergens los gaan als het goed is (zwart wit geblokte jas, rechts onder in beeld):

http://juliia93.hyves.nl/album/19464968/Mijn_Foto_s/vMxJ/fotos/573014024/0/6OL2/#media=9.572798377.2tIH&searchhyver=&__state__=9

crowdsurfen is tog verboden?

Ziet er echt dik uit, helaas kon niet, heb toch wel gemist zo te zien :P

Heeft er iemand een Gamemania winkel in zijn buurt? Nemen ze dan op 2e handse pc games aan? legaal natuurlijk  :P

Bij mij is er een Gamemania in de buurt, en ja ze accepteren legale 2de hands spellen.

free record shop accepteert ze ook, maar dan vooral consolegames

lol check dit:

t6be5z.jpg

http://i44.tinypic.com/t6be5z.jpg

VorigePage 177 of 2.047Volgende