Café de Download
Citaat van William op 10 mei 2009, 07:47Ik heb volgens mij nog nóóit een probleem gehad dat de site eruit ligt, maargoed dat zal wel toeval zijn. ???
Ik heb volgens mij nog nóóit een probleem gehad dat de site eruit ligt, maargoed dat zal wel toeval zijn. ???
Citaat van Zombymario op 10 mei 2009, 07:52ik had dat gisteren dat duken.nl heeel sloom laadde en toen zij die: de webpagina kan niet worden weergeven. ging ik weer na duken.nl deed die het wel! :-[
ik had dat gisteren dat duken.nl heeel sloom laadde en toen zij die: de webpagina kan niet worden weergeven. ging ik weer na duken.nl deed die het wel! :-[
Citaat van Duken op 10 mei 2009, 15:08K thx, ik zal er even een melding van maken bij me webhosting. Misschien dat ze een probleempje hebben met de nieuwe VPS server. Hij is dan blijkbaar een paar sec. offline.
K thx, ik zal er even een melding van maken bij me webhosting. Misschien dat ze een probleempje hebben met de nieuwe VPS server. Hij is dan blijkbaar een paar sec. offline.
Citaat van Schaapje op 10 mei 2009, 19:46Yolanthe staat altijd voor je paraat..
Als je met haar wil praten dan verveel je, je wel heel erg
Yolanthe staat altijd voor je paraat..
Als je met haar wil praten dan verveel je, je wel heel erg
Citaat van Duken op 11 mei 2009, 06:31Tja sommige leden hebben niet door dat ze een bot is... die willen haar zelf mee uiteten nemen of beginnen elle lange gesprekken met haar. Geweldig
Tja sommige leden hebben niet door dat ze een bot is... die willen haar zelf mee uiteten nemen of beginnen elle lange gesprekken met haar. Geweldig
Citaat van Zombymario op 11 mei 2009, 07:01lol meen je dat egt DukeN?! en die yolanthe is een saaie bot dus wat zoude ze in haar zien?
lol meen je dat egt DukeN?! en die yolanthe is een saaie bot dus wat zoude ze in haar zien?