Café de Download
Citaat van Duken op 28 oktober 2018, 06:409 uur geleden zei Trizomu:Hoera
, 1 uurtje langer slapen
Jammer dat die kleinste dat niet wist
Ach, we vertellen de kids om 10.00 dat het opeens 09.00 uur is. Winnen ze een uurtje spelen op de dag.
11 uur geleden zei Drifter:echt geen druppel regen
Het zou gaan regenen, maar ook hier bleef het weer droog en kwam de zon op. Vandaag vast weer dezelfde verassing met mooi weer.
Goedemorgen allemaal
9 uur geleden zei Trizomu:Hoera
, 1 uurtje langer slapen
Jammer dat die kleinste dat niet wist Ach, we vertellen de kids om 10.00 dat het opeens 09.00 uur is. Winnen ze een uurtje spelen op de dag.
11 uur geleden zei Drifter:echt geen druppel regen
Het zou gaan regenen, maar ook hier bleef het weer droog en kwam de zon op. Vandaag vast weer dezelfde verassing met mooi weer.
Goedemorgen allemaal
Citaat van William op 28 oktober 2018, 07:15Wat een heerlijke zonnetje.
Mogge allemaal. Bij een van de fokkers sta ik als 10e op de lijst. Dat schiet dus ook al redelijk op.
Wat een heerlijke zonnetje.
Mogge allemaal. Bij een van de fokkers sta ik als 10e op de lijst. Dat schiet dus ook al redelijk op.
Citaat van Trizomu op 28 oktober 2018, 09:56Terwijl dat het de bedoeling was dat we deze nacht een uurtje langer konden slapen is het bij mij alsnog laat geworden dus nu even de tijd om een kop goeie ouderwetse sterke koffie te nemen en te zeggen
Terwijl dat het de bedoeling was dat we deze nacht een uurtje langer konden slapen is het bij mij alsnog laat geworden dus nu even de tijd om een kop goeie ouderwetse sterke koffie te nemen en te zeggen
Citaat van Demo op 30 oktober 2018, 05:33Dit is overduidelijk niet zo'n goede morgen, want het komt hier met bakken de lucht uit.😯
Ik wens iedereen wel een fijne dag.
Dit is overduidelijk niet zo'n goede morgen, want het komt hier met bakken de lucht uit.😯
Ik wens iedereen wel een fijne dag.