Café de Download
Citaat van Duken op 31 oktober 2018, 18:08Luxe zo een scheerkwast.
Ik doe het nogal met de hand. Blijft zo een klus sochtens waar je eigenlijk de tijd voor moet nemen met een goed mesje en een nette kwast.
Staat op de to want lijst.
Fijne avond!
Luxe zo een scheerkwast. Ik doe het nogal met de hand. Blijft zo een klus sochtens waar je eigenlijk de tijd voor moet nemen met een goed mesje en een nette kwast.
Staat op de to want lijst.
Fijne avond!
Citaat van Demo op 31 oktober 2018, 18:5543 minuten geleden zei Duken:Blijft zo een klus sochtens waar je eigenlijk de tijd voor moet nemen met een goed mesje en een nette kwast.
Mooiste is als je de echtgenote zover krijgt dat die het doet als je lekker onderuit hangt in een stoel.
Om even duidelijkheid te scheppen, ik ken mijn echtgenote al 44 jaar en gebruik al 44 jaar een elektrisch scheerapparaat !!!!!!!!!!! 🤣
43 minuten geleden zei Duken:Blijft zo een klus sochtens waar je eigenlijk de tijd voor moet nemen met een goed mesje en een nette kwast.
Mooiste is als je de echtgenote zover krijgt dat die het doet als je lekker onderuit hangt in een stoel.
Om even duidelijkheid te scheppen, ik ken mijn echtgenote al 44 jaar en gebruik al 44 jaar een elektrisch scheerapparaat !!!!!!!!!!! 🤣
Citaat van Trizomu op 31 oktober 2018, 21:472 uur geleden zei Drifter:Mooiste is als je de echtgenote zover krijgt dat die het doet als je lekker onderuit hangt in een stoel.
Gevaarlijk, héél gevaarlijk 😜
2 uur geleden zei Drifter:Mooiste is als je de echtgenote zover krijgt dat die het doet als je lekker onderuit hangt in een stoel.
Gevaarlijk, héél gevaarlijk 😜
Citaat van William op 1 november 2018, 07:00Ik had al een tijd zo'n simpel scheerkwastje met synthetisch haar. Ik wou eens wat anders. Een mooie luxe scheerkwast met zilverspits dashaar. Kost wat, maar je hebt wel een stukje kwaliteit in handen.
Mogge allemaal.
Ik had al een tijd zo'n simpel scheerkwastje met synthetisch haar. Ik wou eens wat anders. Een mooie luxe scheerkwast met zilverspits dashaar. Kost wat, maar je hebt wel een stukje kwaliteit in handen.
Mogge allemaal.
Citaat van ShadowMaster op 1 november 2018, 11:02Goeiemiddag allemaal
![]()
Goeiemiddag allemaal
Citaat van Duken op 1 november 2018, 17:1322 uur geleden zei Drifter:ik ken mijn echtgenote al 44 jaar
Prachtig
dat hoop ik ook met mijn vrouw te behalen. Alleen of ze me gaat scheren.... Dat zal waarschijnlijk niet lukken
Fijne avond. Binnen weekend... Nog 1 dagje!
22 uur geleden zei Drifter:ik ken mijn echtgenote al 44 jaar
Prachtig dat hoop ik ook met mijn vrouw te behalen. Alleen of ze me gaat scheren.... Dat zal waarschijnlijk niet lukken
Fijne avond. Binnen weekend... Nog 1 dagje!
Citaat van ShadowMaster op 2 november 2018, 09:30fijn weekend allemaal
fijn weekend allemaal