Café de Download
Citaat van Duken op 26 oktober 2018, 06:13Geinig, maar ik eet cornflakes of musli. Mij niet gezien met wiskey op brood ... 😅
Goedemorgen!
Geinig, maar ik eet cornflakes of musli. Mij niet gezien met wiskey op brood ... 😅
Goedemorgen!
Citaat van Demo op 26 oktober 2018, 20:26Onweer is losgebarsten hier en nu maar hopen dat het zaterdag een beetje mee valt in de omgeving van Kaatsheuvel.
Morgen een dagje Efteling met wat familie dus voor 9.00 uur al on Route.
Fijn weekend allemaal. 🙂
Onweer is losgebarsten hier en nu maar hopen dat het zaterdag een beetje mee valt in de omgeving van Kaatsheuvel.
Morgen een dagje Efteling met wat familie dus voor 9.00 uur al on Route.
Fijn weekend allemaal. 🙂
Citaat van Duken op 27 oktober 2018, 05:26Wat leuk Drifter.
Dat zal een gezellige dag worden. Met of zonder regen, in de Efteling zal het met de familie wel erg gezellig worden. 🎠
Wat leuk Drifter. Dat zal een gezellige dag worden. Met of zonder regen, in de Efteling zal het met de familie wel erg gezellig worden. 🎠
Citaat van Demo op 27 oktober 2018, 09:21Gister teruggekomen vanuit Kijkduin (Den Haag).
Een week daar goed weer gehad, laatste dag beetje regen dus lekker uit/doorgewaaide.
Drifter suc7 daar in de Efteling
Gister teruggekomen vanuit Kijkduin (Den Haag).
Een week daar goed weer gehad, laatste dag beetje regen dus lekker uit/doorgewaaide.
Drifter suc7 daar in de Efteling
Citaat van Meh Meh op 27 oktober 2018, 12:21Een goede middag allemaal. De afgelopen weken ben ik amper online geweest. Ik voel me niet helemaal lekker. 🤮
Waarschijnlijk ben ik er binnen een weekje weer. Een fijn weekend.
Een goede middag allemaal. De afgelopen weken ben ik amper online geweest. Ik voel me niet helemaal lekker. 🤮
Waarschijnlijk ben ik er binnen een weekje weer. Een fijn weekend.
Citaat van Demo op 27 oktober 2018, 19:126 uur geleden zei Meh Meh:De afgelopen weken ben ik amper online geweest. Ik voel me niet helemaal lekker.
Valt allemaal een beetje tegen met je gezondheid Meh Meh. Niet gaan lopen kwakkelen hoor met die kou voor de deur. 😉
6 uur geleden zei Meh Meh:De afgelopen weken ben ik amper online geweest. Ik voel me niet helemaal lekker.
Valt allemaal een beetje tegen met je gezondheid Meh Meh. Niet gaan lopen kwakkelen hoor met die kou voor de deur. 😉
Citaat van Demo op 27 oktober 2018, 19:1613 uur geleden zei Duken:Dat zal een gezellige dag worden. Met of zonder regen,
Fantastisch leuke dag gehad en echt geen druppel regen. We liepen even na 7 uur de poort uit, alleen jammer dat er dan nog bijna anderhalf uur gereden moet worden.
13 uur geleden zei Duken:Dat zal een gezellige dag worden. Met of zonder regen,
Fantastisch leuke dag gehad en echt geen druppel regen. We liepen even na 7 uur de poort uit, alleen jammer dat er dan nog bijna anderhalf uur gereden moet worden.