vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.776 of 2.047Volgende

Brrrrr koud buiten. Winterjas kan weer aan.☃️

Bedankt voor de vriendelijke en bemoedigende berichten. Onkruid vergaat niet. Geiten al helemaal niet. Gaat gelukkig een stuk beter.  Denk dat het een geitensnot virus was. 🤮

NB: Waarom hebben we geen geiten emoji op dit forum? Beetje geitocistisch. We hebben geen eens een sinterklaas geit emoji...  🤪

sticker,375x360-bg,ffffff.png

Mogge allemaal. :)

9 uur geleden zei Meh Meh:

Beetje geitocistisch

Whahah woord van het jaar. Laat de geitendiscussie maar weer beginnen ;)

In volgende versie forum hebben we geiten gifs 😛

Ik ga de winterkleding er ook weer eens bij pakken. Liep vandaag nog in me polo rond met zomerjack aan. Begint toch fris te worden.

Avond allemaal. :)

1 uur geleden zei Monkie:

Liep vandaag nog in me polo rond met zomerjack aan

Ik ben door mijn beroep gelukkig wel een beetje gewent aan wat kouder weer dus een jasje aan over mijn polo is al praktisch mijn winterkleding. 😎

Vanavond hopelijk een mooie pot voetbal in de Johan Cruijff Arena 

Ik zit ook klaar voor Ajax- benfica  :D

Veel plezier met kijken :)

Goedemorgen, zal ik dan maar aftrappen met een kopje koffie.

Mogge allemaal.

Voor diegene die op een (blauwe)maandagmorgen het ontbijt haten om de ene of andere reden is er een oplossing gevonden. 🥪

Whiskey als ontbijt, gaat dit te ver?

BBOOwC4.img?h=533&w=799&m=6&q=60&o=f&l=f

De één kan niet zonder een broodje hagelslag de deur uit, de ander prefereert een schaaltje yoghurt met granola. Wie echt voor een stevig ontbijt gaat kan nu zijn dag starten met een broodje whisky. Tsja waarom ook niet. Een ding is zeker, je dag begint goed!

Alhoewel, dronken op de fiets stappen, is dat wel zo handig? Geen zorgen, deze spread is alcoholvrij. Het is een mengsel van sinaasappel marmelade met single malt whisky. Laten we wel wezen, een glas whiskey op een lege maag is wellicht teveel van het goede. Daarom is dit de ideale uitkomst, een spreadable whisky voor op een geroosterd broodje. Zeg maar dag tegen die plak kaas. Dit spulletje kun je natuurlijk ook goed gebruiken in cocktails of bij de kaasplank.

Dit potje spreadable whisky kun je hier online bestellen. Geniet maar wel met mate!

Bron: https://www.msn.com/nl-be/etenendrinken/foodnews/whiskey-als-ontbijt-gaat-dit-te-ver/ar-BBOP4iR?li=AAwJpHX&ocid=mailsignout

VorigePage 1.776 of 2.047Volgende