Café de Download
Citaat van ShadowMaster op 20 oktober 2018, 19:08Goeieavond allemaal
fijn weekend gewenst
![]()
Goeieavond allemaal
fijn weekend gewenst
Citaat van Duken op 21 oktober 2018, 06:35Goedemorgen! Er komt een mooie update uit voor het forum. IPB lanceert versie 4.4 binnenkort en daarbij komt al het eerste stukje PWA update.
Progressive web apps
Goedemorgen! Er komt een mooie update uit voor het forum. IPB lanceert versie 4.4 binnenkort en daarbij komt al het eerste stukje PWA update.
Progressive web apps
Citaat van Meh Meh op 21 oktober 2018, 18:57Hallo allemaal. De laatste weken voel ik mij niet denderend. 🤢🤮🤢
Ik hoop in de aankomende dagen beter te zijn en dan ben ik ook weer op het forum.Een fijne week!
Hallo allemaal. De laatste weken voel ik mij niet denderend. 🤢🤮🤢
Ik hoop in de aankomende dagen beter te zijn en dan ben ik ook weer op het forum.
Een fijne week!
Citaat van Duken op 22 oktober 2018, 07:51Beterschap @Meh Meh . Hoop dat je niet zo uit bed komt als Trizomu aangeeft 😛
ik heb een weekje herfstvakantie, rustig aan doen en wat klussen in en rond het huis. Even mij hoofd legen.
rustig aan heren en nu een kopje koffie op de maandag ochtend.
Beterschap @Meh Meh . Hoop dat je niet zo uit bed komt als Trizomu aangeeft 😛
ik heb een weekje herfstvakantie, rustig aan doen en wat klussen in en rond het huis. Even mij hoofd legen.
rustig aan heren en nu een kopje koffie op de maandag ochtend.
Citaat van ShadowMaster op 22 oktober 2018, 07:5913 uur geleden zei Meh Meh:Hallo allemaal. De laatste weken voel ik mij niet denderend. 🤢🤮🤢
Ik hoop in de aankomende dagen beter te zijn en dan ben ik ook weer op het forum.Een fijne week!
Beterschap @Meh Meh
13 uur geleden zei Meh Meh:Hallo allemaal. De laatste weken voel ik mij niet denderend. 🤢🤮🤢
Beterschap @Meh Meh
Citaat van Demo op 22 oktober 2018, 10:3915 uur geleden zei Meh Meh:Hallo allemaal. De laatste weken voel ik mij niet denderend
Beterschap Meh Meh en tot snel. 😷
15 uur geleden zei Meh Meh:Hallo allemaal. De laatste weken voel ik mij niet denderend
Beterschap Meh Meh en tot snel. 😷