Café de Download
Citaat van Demo op 18 oktober 2018, 17:3121 uur geleden zei Duken:Overigens je club is er Chefke maar je hebt er geen forum in gemaakt. Ga je dat doen of kan de club worden verwijderd? Fijne avond!
Moest nog ff ontdekken hoe, thx
Ps, kan de setting van de Club gezet worden naar publiek. BVD
( ben een weekje weg maar ga daarna het 1 en ander doen)
21 uur geleden zei Duken:Overigens je club is er Chefke maar je hebt er geen forum in gemaakt. Ga je dat doen of kan de club worden verwijderd? Fijne avond!
Moest nog ff ontdekken hoe, thx
Ps, kan de setting van de Club gezet worden naar publiek. BVD
( ben een weekje weg maar ga daarna het 1 en ander doen)
Citaat van William op 18 oktober 2018, 18:26Avond allemaal.
![]()
Nooit geweten dat je zelf ook een eigen club kon beginnen op Duken. Ziet er leuk uit, @ChefKe
Lijkt me ook wel leuk om een series club aan te maken. Ik ga eens kijken.
Avond allemaal.
Nooit geweten dat je zelf ook een eigen club kon beginnen op Duken. Ziet er leuk uit, @ChefKe
Lijkt me ook wel leuk om een series club aan te maken. Ik ga eens kijken.
Citaat van William op 19 oktober 2018, 11:22Middag allemaal.
Ik zie dat ik de 'Tv-Series Club' per ongeluk als gesloten club heb ingesteld. Kan dit worden aangepast naar publiek @Duken
Middag allemaal.
Ik zie dat ik de 'Tv-Series Club' per ongeluk als gesloten club heb ingesteld. Kan dit worden aangepast naar publiek @Duken
Citaat van Demo op 19 oktober 2018, 15:16Series club kan ik me wel in vinden @Monkie want daar wordt in dit huishouden meer naar gekeken dan naar een Speelfilm. 👍
Series club kan ik me wel in vinden @Monkie want daar wordt in dit huishouden meer naar gekeken dan naar een Speelfilm. 👍
Citaat van Duken op 19 oktober 2018, 18:34Leuk die clubs! Zal er morgen even induiken, nu oo de bank lekker niks doen.
Fijne avond!
Leuk die clubs! Zal er morgen even induiken, nu oo de bank lekker niks doen.
Fijne avond!
Citaat van Duken op 20 oktober 2018, 07:13Goedemorgen! Vannacht weer een stuk kouder geworden. Voelt nu weer als herfst.
En we hebben herfstvakantie! Lekker een weekje vrij. Niks spannends, gewoon rustig aan.
Goedemorgen! Vannacht weer een stuk kouder geworden. Voelt nu weer als herfst.
En we hebben herfstvakantie! Lekker een weekje vrij. Niks spannends, gewoon rustig aan.