Café de Download
Citaat van Meh Meh op 12 augustus 2018, 17:46Het is wel grappig, en het feit dat het ze tijd en moeite kost, is voor mij de redenen. Terwijl ze mij in de zeik proberen te nemen, missen ze mensen die het phishing verhaal wel geloven.
Het is wel grappig, en het feit dat het ze tijd en moeite kost, is voor mij de redenen. Terwijl ze mij in de zeik proberen te nemen, missen ze mensen die het phishing verhaal wel geloven.
Citaat van Meh Meh op 12 augustus 2018, 21:08Net Skyscraper gezien. Niet slecht, Dwayne Johnson is een goede entertainer/acteur. Maar het was allemaal wat te simpel.
Net Skyscraper gezien. Niet slecht, Dwayne Johnson is een goede entertainer/acteur. Maar het was allemaal wat te simpel.
Citaat van ShadowMaster op 13 augustus 2018, 14:38Weten jullie dat ik heb dus sinds 2 dagen een smartwatch , die is dus gekoppeld aan mijn mobiel maar sinds 2 dagen loopt mijn mobiel gewoon leeg zonder dat ik eigenlijk met mijn mobiel wat doe.
ligt gewoon op tafel zonder dat ik eraan zit maar loopt gewoon leeg , komt dit omdat die aan mijn smartwatch gekoppeld is ?
vanmorgen eerst 100 % na opladen na iets meer dan uur 92 % daarna ineens 86 % toen even lopen zoeken of het aan de batterij lag gelijk naar 78 % en nu ineens al 67 % snap er niks van en dit gebeurd sinds dat ik de smartwatch eraan gekoppeld heb
misschien hebben jullie er meer verstand van , weet wel van veel dingen wat af maar hoe dit ineens kan geen idee
![]()
Weten jullie dat ik heb dus sinds 2 dagen een smartwatch , die is dus gekoppeld aan mijn mobiel maar sinds 2 dagen loopt mijn mobiel gewoon leeg zonder dat ik eigenlijk met mijn mobiel wat doe.
ligt gewoon op tafel zonder dat ik eraan zit maar loopt gewoon leeg , komt dit omdat die aan mijn smartwatch gekoppeld is ?
vanmorgen eerst 100 % na opladen na iets meer dan uur 92 % daarna ineens 86 % toen even lopen zoeken of het aan de batterij lag gelijk naar 78 % en nu ineens al 67 % snap er niks van en dit gebeurd sinds dat ik de smartwatch eraan gekoppeld heb
misschien hebben jullie er meer verstand van , weet wel van veel dingen wat af maar hoe dit ineens kan geen idee
Citaat van snowboardsissy op 13 augustus 2018, 16:36ik zou het niet weten. ik heb nog een erfstuk van mijn opa, als die achter loopt moet ik aan een knopje draaien om hem op te winden (gaat om een oud horloge).
ik zou het niet weten. ik heb nog een erfstuk van mijn opa, als die achter loopt moet ik aan een knopje draaien om hem op te winden (gaat om een oud horloge).
Citaat van Meh Meh op 13 augustus 2018, 17:09Hey @snowboardsissy heb jij vanavond tijd voor een paar games? 🤪
Hey @snowboardsissy heb jij vanavond tijd voor een paar games? 🤪
Citaat van Duken op 16 augustus 2018, 07:04Goedemorgen vanuit Frankrijk. Even rust in me kop, lekker in CenterParcs een beetje zwemmen, eten, drinken en fietsen. Doet mijn hoofd goed.
Ik mis jullie wel hoor
Goedemorgen vanuit Frankrijk. Even rust in me kop, lekker in CenterParcs een beetje zwemmen, eten, drinken en fietsen. Doet mijn hoofd goed. Ik mis jullie wel hoor
Citaat van Meh Meh op 16 augustus 2018, 10:26Ah, nou begrijp ik waarom ik je niet zag, je was op weg naar Frankrijk.
CenterParcs en Frankrijk, lijkt mij een leuke vakantie met kinderen.
Veel plezier, wij bewaken het fort.
Ah, nou begrijp ik waarom ik je niet zag, je was op weg naar Frankrijk.
CenterParcs en Frankrijk, lijkt mij een leuke vakantie met kinderen.
Veel plezier, wij bewaken het fort.
Citaat van Duken op 16 augustus 2018, 12:02Sorrryyy... Had ik even moeten laten weten
gekkenhuis geweest met de kids. Maar vandaar mij afwezigheid. Kleinste ligt nu te slapen...
Sorrryyy... Had ik even moeten laten weten gekkenhuis geweest met de kids. Maar vandaar mij afwezigheid. Kleinste ligt nu te slapen...
Citaat van Duken op 18 augustus 2018, 06:07Goedemorgen!!!
Help.... Op de camping en zo goed als geen bereik. Wel wifi te koop maar ik heb zelf mijn 10 GB bundel lopen sparen. Internetten via 3g is dus bijna geen doen. Soms even een bitje die binnenkomt op de telefoon, hangt van de plek af op de camping
![]()
Dat is afkikken. Maar we houden het vol.
Goedemorgen!!!
Help.... Op de camping en zo goed als geen bereik. Wel wifi te koop maar ik heb zelf mijn 10 GB bundel lopen sparen. Internetten via 3g is dus bijna geen doen. Soms even een bitje die binnenkomt op de telefoon, hangt van de plek af op de camping
Citaat van Meh Meh op 18 augustus 2018, 14:468 uur geleden zei Duken:Goedemorgen!!!
![]()
Dat is verschrikkelijk! 😱 Gelukkig is het extreem rustig op het forum.
Hebben ze geen WiFi op het park? Misschien kan je daar een Streaming Wi-Fi toegangscode kopen.
Anders browsen zonder afbeeldingen. Met de Lynx browser kan je dat standaard doen. (3,75MB groot)
Mocht ik op afstand kunnen helpen met iets dan hoor ik het graag.
8 uur geleden zei Duken:Goedemorgen!!!
![]()
Dat is verschrikkelijk! 😱 Gelukkig is het extreem rustig op het forum.
Hebben ze geen WiFi op het park? Misschien kan je daar een Streaming Wi-Fi toegangscode kopen.
Anders browsen zonder afbeeldingen. Met de Lynx browser kan je dat standaard doen. (3,75MB groot)
Mocht ik op afstand kunnen helpen met iets dan hoor ik het graag.