wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.738 of 2.047Volgende

veel plezier @Duken 

Heel veel plezier! :) 

Ik zit eraan te denken om op vakantie te gaan. Misschien Portugal, mogelijk zuid-west Frankrijk.

Na een avondje stappen in een beruchte buurt in Amsterdam, de buurt ga ik nu niet noemen maar het heeft met groen te maken, net in het hotel en kon het niet laten van jullie te vertellen waar ik héél hard moest om lachen op het moment als ik mijn mails nakeek.

Het viel mij meteen op dat er een phishing-mail in de inbox zat, die zou zogenaamd gaan over een bestelling die ik zou geplaatst hebben bij Apple met een pdf bestand als attachtment. Alleen dat laatste deed al alle alarmbellen afgaan. Nu heb ik nog nooit iets online besteld van Apple en wat ik van hen heb heb ik in de winkel gekocht, dus verzenden die boel naar een speciaal email adres van Apple voor het melden van zou een ontvangen mail    reportphishing@apple.com . Wat blijkt nu, dat er allerlei info te zien is hoe die verzonden en afgeleverd wordt en wat mij echt aan het lachen bracht (kan ook met dat groen te maken gehad hebben) was dat je ook kon zien in welke map het ter recht kwam "Zonden"

Ik krijg dagelijks phishing emails op mijn email adressen. Soms reageer ik erop, kan een leuke idiote mailwisseling opleveren. Ik doe me dan altijd voor als een domme, schatrijke, digibete bejaarde.
Na 20 keer heen en weer mailen worden ze helemaal giftig als ze eindelijk weten dat ik ze in de zeik neem. Is nooit een echte Afrikaanse prins, maar iemand in een derde wereldland.

Kijk uit met het groen... Ik heb jaren lang geblowd. Op een ochtend werd ik wakker als een geit en dat ben ik nog steeds. 🤪

Een fijn weekend iedereen. :)

Op 8-8-2018 om 17:23 zei Meh Meh:

Ik zit eraan te denken om op vakantie te gaan. Misschien Portugal, mogelijk zuid-west Frankrijk.

richting lombok waren gisteren ook nog wat budget vliegtickets te koop bij ryan air

29 minuten geleden zei snowboardsissy:

richting lombok waren gisteren ook nog wat budget vliegtickets te koop bij ryan air

Grootste islamitische land ter wereld en de meest waardeloze vliegmaatschappij die ik ken.
Al zou ik een gratis ticket met 5 sterren hotel krijgen. Ik blijf lekker thuis. 🤪

Hoe was je vakantie trouwens? Ik ben s'avonds meestal online, als je tijd hebt voor een game hoor ik het graag.

welkom thuis van je vakantie @snowboardsissy hopelijk heb je het leuk gehad ;) 

Op ‎8‎-‎8‎-‎2018 om 17:23 zei Meh Meh:

als je gaat dan wens ik je veel plezier nog @Meh Meh

Op 10-8-2018 om 01:53 zei Trizomu:

Na een avondje stappen in een beruchte buurt in Amsterdam, de buurt ga ik nu niet noemen maar het heeft met groen te maken

Lekker hoor! Klinkt weer als een top avond. Ik wil een keer naar gaypride. Lijkt me echt een super feest in Amsterdam. Helaas weer nekt gelukt met zieke kids .

Nu op vakantie, lekker in Frankrijk CenterParcs. Fietsjes gehuurd, vrouw lezen, kids zwemmen, en papa op WiFi! Wat wil je nog meer, een biertje erbij! Proost!!!! :)

23 uur geleden zei Meh Meh:

Na 20 keer heen en weer mailen worden ze helemaal giftig als ze eindelijk weten dat ik ze in de zeik neem

+1 geweldig actie om met ze te mailen. Lekker in de zeik nemen, kost ze nog veel tijd ook :)

VorigePage 1.738 of 2.047Volgende