Café de Download
Citaat van Meh Meh op 5 augustus 2018, 13:52Ja, ik bedoelde dat het hier wel erg rustig is. Maar het is warm, vakantie, de meeste mensen zijn offline.
Ja, ik bedoelde dat het hier wel erg rustig is. Maar het is warm, vakantie, de meeste mensen zijn offline.
Citaat van William op 6 augustus 2018, 07:32Dat is het ook
Maar na de vakantie verwachten we weer gezellige drukte.
Nu lekker een kopje koffie!!
Dat is het ook Maar na de vakantie verwachten we weer gezellige drukte.
Nu lekker een kopje koffie!!
Citaat van Meh Meh op 6 augustus 2018, 12:18Het is voor iedereen op het internet komkommer tijd. Misschien niet voor webwinkels die airco's aanbieden, maar de rest heeft veel minder bezoek.
Een fijne dag allemaal.
Het is voor iedereen op het internet komkommer tijd. Misschien niet voor webwinkels die airco's aanbieden, maar de rest heeft veel minder bezoek.
Een fijne dag allemaal.
Citaat van Trizomu op 6 augustus 2018, 14:49Idd., komkommertijd voor alle site's dit moment door de warmte. Maar toch een oplossing geboden vanop een terras met een lekker verfrissende cocktail met een schijfje komkommer. Kon het toch niet laten van even te kijken op Duken en een eventuele oplossing bieden voor mensen in nood. Nog veel warmte plezier voor iedereen.
Idd., komkommertijd voor alle site's dit moment door de warmte. Maar toch een oplossing geboden vanop een terras met een lekker verfrissende cocktail met een schijfje komkommer. Kon het toch niet laten van even te kijken op Duken en een eventuele oplossing bieden voor mensen in nood. Nog veel warmte plezier voor iedereen.
Citaat van ShadowMaster op 6 augustus 2018, 14:55Ik moet werken dus dan ben ik ook niet veel online en met deze warmte zit ik meer buiten dan binnen.
Ik moet werken dus dan ben ik ook niet veel online en met deze warmte zit ik meer buiten dan binnen.
Citaat van Duken op 6 augustus 2018, 15:13Prachtig, vanaf het terras leden helpen
heerlijk! We genieten van het weer, ik heb vakantie... Vrijjjjj!!!!! 🐎🏖️😁🍻🏖️😁🍻
Prachtig, vanaf het terras leden helpen heerlijk! We genieten van het weer, ik heb vakantie... Vrijjjjj!!!!! 🐎🏖️😁🍻🏖️😁🍻
Citaat van ShadowMaster op 7 augustus 2018, 12:31Lekker duken , ga je nog weg of gewoon thuis ?
Lekker duken , ga je nog weg of gewoon thuis ?
Citaat van Duken op 7 augustus 2018, 21:08Ja twee weekjes Frankrijk met het gezin. Lekker genieten van de zon en bier. Al kan dat hier ook heel goed
![]()
laptop en internet is natuurlijk aanwezig dus ook daar zal ik blijven dukenen
Ja twee weekjes Frankrijk met het gezin. Lekker genieten van de zon en bier. Al kan dat hier ook heel goed
Citaat van Jake259 op 8 augustus 2018, 13:5616 uur geleden zei Duken:Ja twee weekjes Frankrijk met het gezin. Lekker genieten van de zon en bier. Al kan dat hier ook heel goed
![]()
![]()
Have fun overthere!!🍺
16 uur geleden zei Duken:Ja twee weekjes Frankrijk met het gezin. Lekker genieten van de zon en bier. Al kan dat hier ook heel goed
![]()
![]()
Have fun overthere!!🍺