wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.737 of 2.047Volgende

Ja, ik bedoelde dat het hier wel erg rustig is. Maar het is warm, vakantie, de meeste mensen zijn offline.

Dat is het ook :( Maar na de vakantie verwachten we weer gezellige drukte. 

Nu lekker een kopje koffie!! :D

Het is voor iedereen op het internet komkommer tijd. Misschien niet voor webwinkels die airco's aanbieden, maar de rest heeft veel minder bezoek.

Een fijne dag allemaal. 

Idd., komkommertijd voor alle site's dit moment door de warmte. Maar toch een oplossing geboden vanop een terras met een lekker verfrissende cocktail met een schijfje komkommer. Kon het toch niet laten van even te kijken op Duken en een eventuele oplossing bieden voor mensen in nood. Nog veel warmte plezier voor iedereen.

Ik moet werken dus dan ben ik ook niet veel online en met deze warmte zit ik meer buiten dan binnen. 

Prachtig, vanaf het terras leden helpen :) heerlijk! We genieten van het weer, ik heb vakantie... Vrijjjjj!!!!! 🐎🏖️😁🍻🏖️😁🍻

Lekker duken , ga je nog weg of gewoon thuis ? 

Ja twee weekjes Frankrijk met het gezin. Lekker genieten van de zon en bier. Al kan dat hier ook heel goed :)

laptop en internet is natuurlijk aanwezig dus ook daar zal ik blijven dukenen ;)

16 uur geleden zei Duken:

Ja twee weekjes Frankrijk met het gezin. Lekker genieten van de zon en bier. Al kan dat hier ook heel goed :)

laptop en internet is natuurlijk aanwezig dus ook daar zal ik blijven dukenen ;)

Have fun overthere!!🍺:hyper:

Bedankt! Gaan we doen :proost:

VorigePage 1.737 of 2.047Volgende