wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.736 of 2.047Volgende

Bedankt voor de koffie. 🤓

Ik denk niet dat Gearbest Nederlandse handleidingen heeft, @ShadowMaster
Maar Duken kent ze veel beter, misschien vergis ik mij.

Een fijne dag allemaal.

Nee de handleidingen zijn Engels. Maar dat mag het probleem niet zijn met een fitness watch. Er zijn daar ook geen Nederlandstalige van. (Zover ik weet)

Geen dank voor de koffie :)

ps. Ik wil de Google assistente in het Nederlands!!!! 🤖

14 minuten geleden zei Duken:

ps. Ik wil de Google assistente in het Nederlands!!!! 🤖

Dat zou ik ook wel willen voor Bixby. Mijn Koreaans is niet al te denderend en Engels is niet altijd praktisch.
Toch blijft Samsung Bixby mensen door de strot dauwen. Er zit zelfs een speciale Bixby knop op mijn S8, waardeloos. 

10 uur geleden zei Meh Meh:

Samsung Bixby

Bizarre optie. Wat helemaal vervelend is, is dat de de speciale knop S8 niet eens aan te passen is. Je kunt er alleen een niet werkende Bixby knop voor gebruiken. :(

Maar goed nieuws, bijna weekend!

Inderdaad, bijna weekend. Drukke en vreemde week achter de rug, van het weekend weinig te doen. :)
Zo even een regendans houden, hopelijk koelt het snel wat af.

Een fijn weekend allemaal!

Fijn weekend ik moet werken morgen hele en zondag oproepdienst 

Vandaag heerlijk buiten gezeten en lekker liggen luieren 😛 en boekje gelezen 

Dit weekend gaan wij ook weinig doen, drukte genoeg gehad. :) Maar de Google assistent is uit voor iedereen. Kunnen we kletsen met onze telefoon. Nu nog uitbrengen op de Google Home.

Mijn favoriete forum is helemaal uitgestorven. 😢

welke forum is dat ? @Meh Meh 

Ik denk dat hij het over ons heeft :( 😛 het is zo warm dat het forum rustiger is. Ach, je doet er weinig aan. We kunnen weer de gasten reacties inschakelen ;) Maar dat doen we wel na de vakantie periode. Anders zijn we in de vakantie weer al die rapporten aan het beoordelen. 

:proost:

VorigePage 1.736 of 2.047Volgende