Café de Download
Citaat van Meh Meh op 2 augustus 2018, 09:05Bedankt voor de koffie. 🤓
Ik denk niet dat Gearbest Nederlandse handleidingen heeft, @ShadowMaster
Maar Duken kent ze veel beter, misschien vergis ik mij.Een fijne dag allemaal.
Bedankt voor de koffie. 🤓
Ik denk niet dat Gearbest Nederlandse handleidingen heeft, @ShadowMaster
Maar Duken kent ze veel beter, misschien vergis ik mij.
Een fijne dag allemaal.
Citaat van Duken op 2 augustus 2018, 20:30Nee de handleidingen zijn Engels. Maar dat mag het probleem niet zijn met een fitness watch. Er zijn daar ook geen Nederlandstalige van. (Zover ik weet)
Geen dank voor de koffie
![]()
ps. Ik wil de Google assistente in het Nederlands!!!! 🤖
Nee de handleidingen zijn Engels. Maar dat mag het probleem niet zijn met een fitness watch. Er zijn daar ook geen Nederlandstalige van. (Zover ik weet)
Geen dank voor de koffie
ps. Ik wil de Google assistente in het Nederlands!!!! 🤖
Citaat van Meh Meh op 2 augustus 2018, 20:4414 minuten geleden zei Duken:ps. Ik wil de Google assistente in het Nederlands!!!! 🤖
Dat zou ik ook wel willen voor Bixby. Mijn Koreaans is niet al te denderend en Engels is niet altijd praktisch.
Toch blijft Samsung Bixby mensen door de strot dauwen. Er zit zelfs een speciale Bixby knop op mijn S8, waardeloos.
14 minuten geleden zei Duken:ps. Ik wil de Google assistente in het Nederlands!!!! 🤖
Dat zou ik ook wel willen voor Bixby. Mijn Koreaans is niet al te denderend en Engels is niet altijd praktisch.
Toch blijft Samsung Bixby mensen door de strot dauwen. Er zit zelfs een speciale Bixby knop op mijn S8, waardeloos.
Citaat van William op 3 augustus 2018, 07:4310 uur geleden zei Meh Meh:Samsung Bixby
Bizarre optie. Wat helemaal vervelend is, is dat de de speciale knop S8 niet eens aan te passen is. Je kunt er alleen een niet werkende Bixby knop voor gebruiken.
![]()
Maar goed nieuws, bijna weekend!
10 uur geleden zei Meh Meh:Samsung Bixby
Bizarre optie. Wat helemaal vervelend is, is dat de de speciale knop S8 niet eens aan te passen is. Je kunt er alleen een niet werkende Bixby knop voor gebruiken.
Maar goed nieuws, bijna weekend!
Citaat van Meh Meh op 3 augustus 2018, 13:44Inderdaad, bijna weekend. Drukke en vreemde week achter de rug, van het weekend weinig te doen.
Zo even een regendans houden, hopelijk koelt het snel wat af.Een fijn weekend allemaal!
Inderdaad, bijna weekend. Drukke en vreemde week achter de rug, van het weekend weinig te doen.
Zo even een regendans houden, hopelijk koelt het snel wat af.
Een fijn weekend allemaal!
Citaat van ShadowMaster op 3 augustus 2018, 15:40Fijn weekend ik moet werken morgen hele en zondag oproepdienst
Vandaag heerlijk buiten gezeten en lekker liggen luieren 😛 en boekje gelezen
Fijn weekend ik moet werken morgen hele en zondag oproepdienst
Vandaag heerlijk buiten gezeten en lekker liggen luieren 😛 en boekje gelezen
Citaat van William op 4 augustus 2018, 05:42Dit weekend gaan wij ook weinig doen, drukte genoeg gehad.
Maar de Google assistent is uit voor iedereen. Kunnen we kletsen met onze telefoon. Nu nog uitbrengen op de Google Home.
Dit weekend gaan wij ook weinig doen, drukte genoeg gehad. Maar de Google assistent is uit voor iedereen. Kunnen we kletsen met onze telefoon. Nu nog uitbrengen op de Google Home.
Citaat van ShadowMaster op 5 augustus 2018, 11:09welke forum is dat ? @Meh Meh
welke forum is dat ? @Meh Meh
Citaat van William op 5 augustus 2018, 11:26Ik denk dat hij het over ons heeft
😛 het is zo warm dat het forum rustiger is. Ach, je doet er weinig aan. We kunnen weer de gasten reacties inschakelen
Maar dat doen we wel na de vakantie periode. Anders zijn we in de vakantie weer al die rapporten aan het beoordelen.
!
Ik denk dat hij het over ons heeft 😛 het is zo warm dat het forum rustiger is. Ach, je doet er weinig aan. We kunnen weer de gasten reacties inschakelen
Maar dat doen we wel na de vakantie periode. Anders zijn we in de vakantie weer al die rapporten aan het beoordelen.
!