Café de Download
Citaat van Duken op 18 augustus 2018, 16:55We zitten nu op de camping met mijn schoonfamilie, niet meer op CenterParcs ;). Daar nu wel een wifi ding gekocht. Internet is nu superrrr snel
![]()
Lol....
maar goed we genieten ervan. Thx mehmeh voor de hulp!! +10
de browser zal ik even gebruiken.
![]()
gelukkig server thuis overnemen en dan is de boel snel. Vroem!!!
We zitten nu op de camping met mijn schoonfamilie, niet meer op CenterParcs ;). Daar nu wel een wifi ding gekocht. Internet is nu superrrr snel
Lol....
maar goed we genieten ervan. Thx mehmeh voor de hulp!! +10
de browser zal ik even gebruiken.
gelukkig server thuis overnemen en dan is de boel snel. Vroem!!!
Citaat van ShadowMaster op 18 augustus 2018, 20:07Veel plezier @Duken
Veel plezier @Duken
Citaat van ShadowMaster op 20 augustus 2018, 09:15lekker hoor @Duken lekker genieten
![]()
lekker hoor @Duken lekker genieten
Citaat van Duken op 24 augustus 2018, 06:23Nog twee dagen en dan weer naar huis. Het weer slaat nu ook om. Ben weer toe aan mijn eigen huisje.
Hier is het rustig gebleven, ook in download land. Ook de auteursrechten organisaties met vakantie?
Nog twee dagen en dan weer naar huis. Het weer slaat nu ook om. Ben weer toe aan mijn eigen huisje. Hier is het rustig gebleven, ook in download land. Ook de auteursrechten organisaties met vakantie?
Citaat van ShadowMaster op 24 augustus 2018, 10:05ik denk het , het is inderdaad erg rustig
ik denk het , het is inderdaad erg rustig
Citaat van William op 25 augustus 2018, 07:40Mogge allemaal 😁
Na een lange tijd weer eens online. Week of 6 geleden helaas me hond moeten laten inslapen. Wat een stilte in huis.... ☹️
Mogge allemaal 😁
Na een lange tijd weer eens online. Week of 6 geleden helaas me hond moeten laten inslapen. Wat een stilte in huis.... ☹️
Citaat van Duken op 25 augustus 2018, 08:33Ach jeetje wat sneu @Monkie.
![]()
Onze hond is nu 10 jaar en we hebben haar mee op vakantie in Frankrijk. De kids zijn allemaal met haar opgegroeid maar ze wordt nu ook erg oud in haar gedrag. Hopen dat ze nog een paar jaar in gezondheid meegaat....
Ik kan mij goed voorstellen dat het laten inslapen van je hond heftig is. Hoe lang was je samen met je hond? Sterkte man
Ach jeetje wat sneu @Monkie.
Onze hond is nu 10 jaar en we hebben haar mee op vakantie in Frankrijk. De kids zijn allemaal met haar opgegroeid maar ze wordt nu ook erg oud in haar gedrag. Hopen dat ze nog een paar jaar in gezondheid meegaat....
Ik kan mij goed voorstellen dat het laten inslapen van je hond heftig is. Hoe lang was je samen met je hond? Sterkte man
Citaat van William op 25 augustus 2018, 09:06Hij is 10.5 jaar geworden. Begon met normaal slijm uit een neusgat. Dat slijm werd bloed. Hierdoor had 'ie het ook benauwd tijdens het slapen. Dierenarts gebeld. Hij had al een slecht gebit, dus er zijn meerdere tanden en kiezen getrokken. Een slecht gebit kan een van de oorzaken zijn.
Dit bleek het helaas niet te zijn. Ik werd doorgestuurd naar een dierenkliniek in Dordrecht. Daar is zowel een CT-scan als een biopsie (hapjes uit zijn neusje) uitgevoerd.
Waar ik al langer rekening mee hield, bleek 2 dagen later, toen ik de uitslag van de scan te horen kreeg, werkelijkheid te zijn. Een tumor met uitzaaiingen.
Dezelfde middag me dierenarts gebeld om voor de volgende dag een afspraak te maken om hem te laten inslapen. Dat klinkt misschien hard, maar ik wou hem niet langer laten lijden.
Hij is 10.5 jaar geworden. Begon met normaal slijm uit een neusgat. Dat slijm werd bloed. Hierdoor had 'ie het ook benauwd tijdens het slapen. Dierenarts gebeld. Hij had al een slecht gebit, dus er zijn meerdere tanden en kiezen getrokken. Een slecht gebit kan een van de oorzaken zijn.
Dit bleek het helaas niet te zijn. Ik werd doorgestuurd naar een dierenkliniek in Dordrecht. Daar is zowel een CT-scan als een biopsie (hapjes uit zijn neusje) uitgevoerd.
Waar ik al langer rekening mee hield, bleek 2 dagen later, toen ik de uitslag van de scan te horen kreeg, werkelijkheid te zijn. Een tumor met uitzaaiingen.
Dezelfde middag me dierenarts gebeld om voor de volgende dag een afspraak te maken om hem te laten inslapen. Dat klinkt misschien hard, maar ik wou hem niet langer laten lijden.