wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.730 of 2.047Volgende

Ik ga zo maar eens slapen.

Een fijne dag allemaal! 🤓

Daar zijn we weer, nog steeds goed weer in ons landje! 

Dat blijft het voorlopig ook als ik de weerberichten moet geloven. Fijn voor ons, zielig voor flora en fauna. 

Gras is hier helemaal geel... Lijkt wel sto. We nemen er maar een biertje op. 

Proost ;)

Je kan er beter water opgooien dan bier. 🤪

Nog 14 dagen en dan is het :yahoo: verlof, eerst 14 dagen bij onze noorderburen (en niet vergeten van de groene winkeltjes even bezoeken) in een leuk hotel

best-hotel-in-amsterdam.jpg

en dan 14 dagen NY, dat is ook een leuk hotelletje

8736_108_z.jpg

en daarna is het wachten op de wintervakantie, ook reeds lang geboekt, als we daar onze benen maar niet breken.

exterior-tag.cr1417x943-0x0.1280x0.jpg

In afwachting van de vakantie houden we het maar bij het warme weer in de lage landen met een 🍸 op ons eigen terras of bubbelbad. Dus vanaf 1 augustus geen STO en Duken.NL, als dat maar geen ontwenningsverschijnschellen geeft want we nemen niets mee dat op internet kan dus ook de gsm niet (dat gaat een domme telefoon zijn). Nog een fijne start voor een nieuwe werkweek, en we' tellen af. Slaap zacht iedereen.

Veel plezier, @Trizomu 

Crap, heeft er zich opnieuw een site (Tweakers) achter een cookie wall gestopt. Nou, dan zullen de blockers en anti-trackers nog meer hun werk moeten doen, Privacy Badger er is werk aan de winkel. Goeie namiddag, pff warm en dan te zeggen dat we die gaan opzoeken in het buitenland terwijl we van de warmte in onze eigen omgeving soms niet kunnen verdragen. Een mens zou gaan verlangen dat het eens regent.

Ik zie geen cookiewall op Tweakers. Waarschijnlijk al mee ingestemd. 

Zo!!! Dat is een mooi vakantie vooruit zicht @Trizomu. Nog ergens een plekje vrij ik de koffer? ;) Ik ben 10 jaar geleden met mijn vrouw 5? Dagen in New York geweest. Lekker de toerist uithangen. We hebben er er nog steeds overzicht wereld tijd was. Misschien komt het ook omdat we nog geen kinderen hadden en centjes over 😛

Ik heb ook geen cookies muur bij Tweakers.

VorigePage 1.730 of 2.047Volgende