Café de Download
Citaat van Meh Meh op 17 juli 2018, 21:48Place2home.org is voorzien van een standaard index.html placeholder. En het IP is ook veranderd, evenals de DNS instellingen. Misschien komt de website toch weer online.
Place2home.org is voorzien van een standaard index.html placeholder. En het IP is ook veranderd, evenals de DNS instellingen. Misschien komt de website toch weer online.
Citaat van Trizomu op 18 juli 2018, 09:2012 uur geleden zei Duken:Zo!!! Dat is een mooi vakantie vooruit zicht @Trizomu. Nog ergens een plekje vrij ik de koffer?
Ik ben 10 jaar geleden met mijn vrouw 5? Dagen in New York geweest. Lekker de toerist uithangen. We hebben er er nog steeds overzicht wereld tijd was. Misschien komt het ook omdat we nog geen kinderen hadden en centjes over 😛
Ik heb ook geen cookies muur bij Tweakers.
Misschien zal er een plaatsje vrij zijn tussen een hemd en een das, al zal die plaats niet zo groot zijn.
Nou, vroeger had ik die muur ook niet maar sinds gisteren heb ik die blijkbaar wel, niet dat het mij echt iets uitmaakt want ik heb in mijn FF een paar blokkers voor cookies en trackers. Het verbaasde me echt wel dat ik dit plots wel heb, al is de site te bereiken indien ik op aanvaarden klik.
12 uur geleden zei Duken:Zo!!! Dat is een mooi vakantie vooruit zicht @Trizomu. Nog ergens een plekje vrij ik de koffer?
Ik ben 10 jaar geleden met mijn vrouw 5? Dagen in New York geweest. Lekker de toerist uithangen. We hebben er er nog steeds overzicht wereld tijd was. Misschien komt het ook omdat we nog geen kinderen hadden en centjes over 😛
Ik heb ook geen cookies muur bij Tweakers.
Misschien zal er een plaatsje vrij zijn tussen een hemd en een das, al zal die plaats niet zo groot zijn.
Nou, vroeger had ik die muur ook niet maar sinds gisteren heb ik die blijkbaar wel, niet dat het mij echt iets uitmaakt want ik heb in mijn FF een paar blokkers voor cookies en trackers. Het verbaasde me echt wel dat ik dit plots wel heb, al is de site te bereiken indien ik op aanvaarden klik.
Citaat van Meh Meh op 18 juli 2018, 12:10Het lijkt erop dat place2home.org toch terugkomt. Gisteren een aantal veranderingen, nu zie ik een forum vol PHP errors.
Het lijkt erop dat place2home.org toch terugkomt. Gisteren een aantal veranderingen, nu zie ik een forum vol PHP errors.
Citaat van Duken op 18 juli 2018, 18:098 uur geleden zei Trizomu:Misschien zal er een plaatsje vrij zijn tussen een hemd en een das, al zal die plaats niet zo groot zijn.
Jammer, daar past de 93 kilo vast niet tussen
![]()
Drukte op het werk weer zo voor de vakanties. Gelukkig heb ik bijna vakantie nog een kleine twee weken. Ik heb er zin in
8 uur geleden zei Trizomu:Misschien zal er een plaatsje vrij zijn tussen een hemd en een das, al zal die plaats niet zo groot zijn.
Jammer, daar past de 93 kilo vast niet tussen
Drukte op het werk weer zo voor de vakanties. Gelukkig heb ik bijna vakantie nog een kleine twee weken. Ik heb er zin in
Citaat van Trizomu op 18 juli 2018, 21:54Dit weekend een Star Trek Discovery marathon in ons appartement aan de Belgische kust, net seizoen één gedownload, was op vijf minuten gedownload, vijftien afleveringen. Een lekker koud biertje erbij, chips en mijn echtgenoot naast me, dit lijkt me een heerlijk weekend en dat met het warme weer. Helaas niet ondertiteld maar dat is geen probleem voor ons. Link kan en mag ik niet plaatsen (torrent) maar als je het lief vraagt, wie weet
. Goeie nacht nog en nu gaan 💤
Dit weekend een Star Trek Discovery marathon in ons appartement aan de Belgische kust, net seizoen één gedownload, was op vijf minuten gedownload, vijftien afleveringen. Een lekker koud biertje erbij, chips en mijn echtgenoot naast me, dit lijkt me een heerlijk weekend en dat met het warme weer. Helaas niet ondertiteld maar dat is geen probleem voor ons. Link kan en mag ik niet plaatsen (torrent) maar als je het lief vraagt, wie weet . Goeie nacht nog en nu gaan 💤
Citaat van Duken op 19 juli 2018, 05:0815 afleveringen van 45 minuten. Totaal dus 9 uur genieten van je favoriete serie
in combinatie met bier en chips en je echtgenoot klinkt het als een goed weekend! Veel kijk plezier
15 afleveringen van 45 minuten. Totaal dus 9 uur genieten van je favoriete serie
in combinatie met bier en chips en je echtgenoot klinkt het als een goed weekend! Veel kijk plezier
Citaat van Duken op 19 juli 2018, 20:50Ik moet overwatch van de pc verwijderen.... Speel het weer te veel. Bijna zonde van de tijd maar ja. Nu wel level 71 😛
niet dat je er iets mee opschiet.... truste!
Ik moet overwatch van de pc verwijderen.... Speel het weer te veel. Bijna zonde van de tijd maar ja. Nu wel level 71 😛
Citaat van Meh Meh op 19 juli 2018, 22:041 uur geleden zei Duken:Ik moet overwatch van de pc verwijderen.... Speel het weer te veel. Bijna zonde van de tijd maar ja. Nu wel level 71 😛
Kan je je level 71 account niet verkopen? Ik heb overwatch liggen maar kon er niet inkomen. Zelfde met Fortnite, mooi maar ik kon er niet aan wennen.
Een fijn weekend allemaal!
![]()
1 uur geleden zei Duken:Ik moet overwatch van de pc verwijderen.... Speel het weer te veel. Bijna zonde van de tijd maar ja. Nu wel level 71 😛
Kan je je level 71 account niet verkopen? Ik heb overwatch liggen maar kon er niet inkomen. Zelfde met Fortnite, mooi maar ik kon er niet aan wennen.
Een fijn weekend allemaal!
Citaat van Duken op 20 juli 2018, 04:57Met Overwater heb je weinig aan je levels. Je krijgt per level een lootbox welke grafisch mooiere Skins en geluidsjes vrijgeven. Geen items waarmee je ingame sterker wordt. (Gelukkig
)
mijn zoontje van 9 speelt het nu ook een beetje. Fortnite vind ik te moeilijk en overwatch geeft mij als oud gediende characters beschikbaar die niet zo snel zijn maar waarmee je wel leuk kan meekomen in je team.
goedemorgen
Met Overwater heb je weinig aan je levels. Je krijgt per level een lootbox welke grafisch mooiere Skins en geluidsjes vrijgeven. Geen items waarmee je ingame sterker wordt. (Gelukkig )
mijn zoontje van 9 speelt het nu ook een beetje. Fortnite vind ik te moeilijk en overwatch geeft mij als oud gediende characters beschikbaar die niet zo snel zijn maar waarmee je wel leuk kan meekomen in je team.
goedemorgen
Citaat van Meh Meh op 20 juli 2018, 08:38Bedankt, ik zal er nog eens naar kijken als ik wat meer tijd heb. Ik heb Farcry 5 ook nog niet uitgespeeld.
Bedankt, ik zal er nog eens naar kijken als ik wat meer tijd heb. Ik heb Farcry 5 ook nog niet uitgespeeld.