Café de Download
Citaat van ShadowMaster op 8 juli 2018, 21:03Goeie avond allen ben er weer naar anderhalve week heerlijk weg te zijn geweest op vakantie
Goeie avond allen ben er weer naar anderhalve week heerlijk weg te zijn geweest op vakantie
Citaat van Duken op 9 juli 2018, 04:54Heerlijk, welkom weer Shadowmaster. Waar ben je geweest? In Nederland heb je ook met het mooie weer warm vakantie kunnen vieren.
Heerlijk, welkom weer Shadowmaster. Waar ben je geweest? In Nederland heb je ook met het mooie weer warm vakantie kunnen vieren.
Citaat van Trizomu op 9 juli 2018, 09:03Net nu, met dat warme weer de vakantie aanbreekt voor vele onder ons, moet voor mij het seizoen van tuinfeesten en party's beginnen. Boehoe
en jullie speken van vakantie, maar ja dit jaar is het voor mij vakantie (en lig ik met een cocktail onder een paraplu op een witstrand ) wanneer het hier in de lage landen zal koud zijn. Vandaag nog een laatste vergadering voor een tuinfeest(party) zaterdag aanstaande bij ons, het leuke ervan is dat we het kunnen doen op ons binnenhof met een lekkere zomerse cocktail. 🍸proost en voor iedereen een fijne dag.
Net nu, met dat warme weer de vakantie aanbreekt voor vele onder ons, moet voor mij het seizoen van tuinfeesten en party's beginnen. Boehoe en jullie speken van vakantie, maar ja dit jaar is het voor mij vakantie (en lig ik met een cocktail onder een paraplu op een witstrand ) wanneer het hier in de lage landen zal koud zijn. Vandaag nog een laatste vergadering voor een tuinfeest(party) zaterdag aanstaande bij ons, het leuke ervan is dat we het kunnen doen op ons binnenhof met een lekkere zomerse cocktail. 🍸proost en voor iedereen een fijne dag.
Citaat van ShadowMaster op 9 juli 2018, 09:43ik ben op Texel geweest
was heerlijk weer en gelukkig het windje op texel maakt het erg aangenaam.
ik ben op Texel geweest was heerlijk weer en gelukkig het windje op texel maakt het erg aangenaam.
Citaat van Meh Meh op 9 juli 2018, 11:27Ik dacht vrijdag, laat ik eens een biertje gaan drinken...
Zondagavond ben ik daarmee gestopt, na 12 flessen wijn en 2 kratten bier.
Volgens mij ben ik een zuiplap. Voorlopig even helemaal klaar mee. 🤢🤮🤢
Ik dacht vrijdag, laat ik eens een biertje gaan drinken...
Citaat van Trizomu op 9 juli 2018, 20:098 uur geleden zei Meh Meh:Ik dacht vrijdag, laat ik eens een biertje gaan drinken...
Ach, indien dit niet te veel gebeurd is het geen schande. Probeer reeds de hele avond op Tweakers te geraken en het lukt me niet,
Hmm. We kunnen die website niet vinden.
We kunnen geen verbinding maken met de server op tweakers.net.
zegt Firefox, of zouden ze een DDos-aanval hebben?
8 uur geleden zei Meh Meh:Ik dacht vrijdag, laat ik eens een biertje gaan drinken...
Ach, indien dit niet te veel gebeurd is het geen schande. Probeer reeds de hele avond op Tweakers te geraken en het lukt me niet,
Hmm. We kunnen die website niet vinden.
We kunnen geen verbinding maken met de server op tweakers.net.
zegt Firefox, of zouden ze een DDos-aanval hebben?
Citaat van Duken op 10 juli 2018, 05:13Zuiplap.... Ach een keer lekker drinken kan geen kwaad. Daarna een kater en even niet doen
als had je wel heel veel drank op ....
maar blijkbaar kan je het hebben . 🍻
Tweakers had idd een ddos gisteravond.
Tweakers (@tweakers) heeft getweet:
We krijgen helaas een ddos voor de kiezen. Tweakers kan moeilijk te bereiken zijn op dit moment.
Zuiplap.... Ach een keer lekker drinken kan geen kwaad. Daarna een kater en even niet doen als had je wel heel veel drank op ....
maar blijkbaar kan je het hebben . 🍻
Tweakers had idd een ddos gisteravond.
Tweakers (@tweakers) heeft getweet:
We krijgen helaas een ddos voor de kiezen. Tweakers kan moeilijk te bereiken zijn op dit moment.
Citaat van Meh Meh op 10 juli 2018, 14:32Ja, ik kan erg veel hebben. Gelukkig is de lol er na een paar dagen af en dan stop ik vrij makkelijk.
Wie een DDOS aanval uitvoert op Tweakers is geen NASA materiaal.
Het is een tech website, waar mensen werken en langskomen, die vrij makkelijk kunnen achterhalen wie er achter zit.
Ja, ik kan erg veel hebben. Gelukkig is de lol er na een paar dagen af en dan stop ik vrij makkelijk.
Wie een DDOS aanval uitvoert op Tweakers is geen NASA materiaal.
Het is een tech website, waar mensen werken en langskomen, die vrij makkelijk kunnen achterhalen wie er achter zit.