Café de Download
Citaat van Duken op 4 juli 2018, 17:20Hij staat erop hoor
![]()
Wat een rust op Duken.nl... zon... strand en werkende NZB forums doen wonderen 😛
Hij staat erop hoor
Wat een rust op Duken.nl... zon... strand en werkende NZB forums doen wonderen 😛
Citaat van Trizomu op 4 juli 2018, 21:123 uur geleden zei Duken:Wat een rust op Duken.nl... zon... strand en werkende NZB forums doen wonderen 😛
Tja, het weer is er ook naar om gebruik te maken van ons terras om lekker buiten te eten met een goede wijn en daarna lekker languit te zakken en gezellig te praten over de dingen des leven. Al is de fles wijn sneller leeg dan men denkt
.
3 uur geleden zei Duken:Wat een rust op Duken.nl... zon... strand en werkende NZB forums doen wonderen 😛
Tja, het weer is er ook naar om gebruik te maken van ons terras om lekker buiten te eten met een goede wijn en daarna lekker languit te zakken en gezellig te praten over de dingen des leven. Al is de fles wijn sneller leeg dan men denkt .
Citaat van Meh Meh op 4 juli 2018, 21:17Het is overal online redelijk rustig. Mensen zijn op vakantie en de thuisblijvers zitten veel minder achter een desktop/tablet/etc.
Conversie van webwinkels is ook minder, alleen verkopers van airco's e.d. hebben nu veel klanten.
En de NZB sites zijn nu gewoon online, dan is het vrij rustig hier.
Het is overal online redelijk rustig. Mensen zijn op vakantie en de thuisblijvers zitten veel minder achter een desktop/tablet/etc.
Conversie van webwinkels is ook minder, alleen verkopers van airco's e.d. hebben nu veel klanten.
En de NZB sites zijn nu gewoon online, dan is het vrij rustig hier.
Citaat van Duken op 5 juli 2018, 05:28Heerlijk buiten genieten met een glas koud witbier. Dan kan niet zo lekker smaken .
![]()
Dat is ook zo, het is vakantie en de zon schijnt. Downloaden en alles daaromheen is wat minder in de picture.
Ik zou zo de gasten accounts weer kunnen inschakelen 😛
Heerlijk buiten genieten met een glas koud witbier. Dan kan niet zo lekker smaken .
Dat is ook zo, het is vakantie en de zon schijnt. Downloaden en alles daaromheen is wat minder in de picture.
Ik zou zo de gasten accounts weer kunnen inschakelen 😛
Citaat van Meh Meh op 5 juli 2018, 11:576 uur geleden zei Duken: Ik zou zo de gasten accounts weer kunnen inschakelen 😛
Je kan het proberen en een tijdje aankijken. 🤓
Hoewel spambots geen vakantie houden, maar dat was het probleem niet echt.
Valt mij trouwens op dat er regelmatig nieuwe inschrijvingen zijn. Maar de accounts worden meestal niet gebruikt.Ik denk dat ik aankomend weekend ook een biertje ga pakken. Of 2. Misschien 3. Of gewoon een paar kratten.
Een zonnige dag allemaal.
6 uur geleden zei Duken: Ik zou zo de gasten accounts weer kunnen inschakelen 😛
Je kan het proberen en een tijdje aankijken. 🤓
Hoewel spambots geen vakantie houden, maar dat was het probleem niet echt.
Valt mij trouwens op dat er regelmatig nieuwe inschrijvingen zijn. Maar de accounts worden meestal niet gebruikt.
Ik denk dat ik aankomend weekend ook een biertje ga pakken. Of 2. Misschien 3. Of gewoon een paar kratten.
Een zonnige dag allemaal.
Citaat van Duken op 5 juli 2018, 15:16Ja dat valt mij ook op. Het zijn geen bots... Misschien hebben ze een geheime private message groep. Al zie ik daar ook geen spieken van in de stats.
De gasten accounts houden we lekker uit. Geen zin in spambots. 😙🤖
Nog 1 dagje werken en dan weekend!
Ja dat valt mij ook op. Het zijn geen bots... Misschien hebben ze een geheime private message groep. Al zie ik daar ook geen spieken van in de stats.
De gasten accounts houden we lekker uit. Geen zin in spambots. 😙🤖
Nog 1 dagje werken en dan weekend!
Citaat van Trizomu op 5 juli 2018, 22:052 uur geleden zei Meh Meh:Waarom zijn je armen helemaal oranje, @Trizomu ??? 🤨
Wel, van de 🌞 en te veel 🥕. LOL
2 uur geleden zei Meh Meh:Waarom zijn je armen helemaal oranje, @Trizomu ??? 🤨
Wel, van de 🌞 en te veel 🥕. LOL