Café de Download
Citaat van Meh Meh op 29 juni 2018, 13:49Nog steeds lekker weer, ook dit weekend als de voorspellingen kloppen.
Een fijn weekend allemaal.
Nog steeds lekker weer, ook dit weekend als de voorspellingen kloppen.
Een fijn weekend allemaal.
Citaat van Duken op 2 juli 2018, 06:13Goedemorgen! We zijn weer online, na een dikke 15 uur offline i.v.m. een betalingsachterstand van 16 dikke euro's van onze webhost. (Factuur datum 03-06) vonden ze het prettig om daarbij direct de server te blokkeren.
Gelukkig is hij weer vrijgegeven en de factuur betaald. Beetje mijn schuld, de herinnering was blijven liggen maar dan is het nog erg streng om de server te blokkeren. Ach ja, we zijn er weer blij en vrolijk.
Duken.nl is online! Hoera
Goedemorgen! We zijn weer online, na een dikke 15 uur offline i.v.m. een betalingsachterstand van 16 dikke euro's van onze webhost. (Factuur datum 03-06) vonden ze het prettig om daarbij direct de server te blokkeren.
Gelukkig is hij weer vrijgegeven en de factuur betaald. Beetje mijn schuld, de herinnering was blijven liggen maar dan is het nog erg streng om de server te blokkeren. Ach ja, we zijn er weer blij en vrolijk.
Duken.nl is online! Hoera
Citaat van Meh Meh op 2 juli 2018, 10:28Fijn dat de website weer bereikbaar is.
Ik heb gisteren een uurtje gekeken naar een andere host, die hetzelfde biedt voor hetgeen je nu hebt. Ik heb niets kunnen vinden voor 16 euro, met dezelfde specificaties.
Dan zou je gelijk voor een jaar moeten betalen en dan heb je minder RAM. Mijn ervaring is dat als alles loopt, dan loopt het. Als je niet meer dan 16 euro wilt betalen en dezelfde hardware wilt hebben, dan is er geen andere host.
Een fijne dag allemaal. 🤓
Fijn dat de website weer bereikbaar is.
Ik heb gisteren een uurtje gekeken naar een andere host, die hetzelfde biedt voor hetgeen je nu hebt. Ik heb niets kunnen vinden voor 16 euro, met dezelfde specificaties.
Dan zou je gelijk voor een jaar moeten betalen en dan heb je minder RAM. Mijn ervaring is dat als alles loopt, dan loopt het. Als je niet meer dan 16 euro wilt betalen en dezelfde hardware wilt hebben, dan is er geen andere host.
Een fijne dag allemaal. 🤓
Citaat van Duken op 2 juli 2018, 14:34Bedankt voor het uitzoeken mehmeh
dan laten we het zo. Vanavond aan de slag met nieuws en review.
Geniet lekker van het weer!
Gr
Bedankt voor het uitzoeken mehmeh dan laten we het zo. Vanavond aan de slag met nieuws en review.
Geniet lekker van het weer!
Gr
Citaat van Trizomu op 2 juli 2018, 21:33Man man man, ik weet niet wat er gebeurd op Tweakers maar als men soms de commentaren leest lijkt het erop dat heel wat van hen grijze cellen verliezen. En dan durven de domste/niets ter zake doende commentaren nog een +1 of meer krijgen, vroeger kon je er nog iets van leren en nu begin ik steeds minder en minder naar die commentaren te kijken en erger ik me er soms aan. Gelukkig bestaat Duken.NL nog
, hier worden mensen op een zo vriendelijk mogelijke manier geholpen en is/zijn de commentaren nog opbouwend (al zijn er wel eens momenten dat het ook wel ver gaat en daar wordt dan iets aan gedaan).
Nu nog even een koel glaasje wijn drinken en dan slapen, goeie nacht. 💤
Man man man, ik weet niet wat er gebeurd op Tweakers maar als men soms de commentaren leest lijkt het erop dat heel wat van hen grijze cellen verliezen. En dan durven de domste/niets ter zake doende commentaren nog een +1 of meer krijgen, vroeger kon je er nog iets van leren en nu begin ik steeds minder en minder naar die commentaren te kijken en erger ik me er soms aan. Gelukkig bestaat Duken.NL nog , hier worden mensen op een zo vriendelijk mogelijke manier geholpen en is/zijn de commentaren nog opbouwend (al zijn er wel eens momenten dat het ook wel ver gaat en daar wordt dan iets aan gedaan).
Nu nog even een koel glaasje wijn drinken en dan slapen, goeie nacht. 💤
Citaat van Duken op 2 juli 2018, 21:37Ja dat klopt, Tweakers is een erg strenge community en ze gaan er vanuit dat iedereen die daar zit minstens 6897 jaar computer ervaring heeft en alle links op Google heeft onderzocht voordat er een vraag was gesteld
Hier inderdaad niet, leren moeten we allemaal. Gelukkig kunnen we elkaar helpen.
De review van de beamer is af, nu de video nog maken en dan online knallen. Maar eerst even naar bedje.... fijne avond!
Ja dat klopt, Tweakers is een erg strenge community en ze gaan er vanuit dat iedereen die daar zit minstens 6897 jaar computer ervaring heeft en alle links op Google heeft onderzocht voordat er een vraag was gesteld
Hier inderdaad niet, leren moeten we allemaal. Gelukkig kunnen we elkaar helpen.
De review van de beamer is af, nu de video nog maken en dan online knallen. Maar eerst even naar bedje.... fijne avond!
Citaat van Meh Meh op 3 juli 2018, 16:55Zelfde hier. Ik heb een fan van alles wat tech is en kom dagelijks op Tweakers. Maar ik erger mij groen en geel aan de reacties op artikelen en het pedante, bekakte gedoe in de fora.
Wat ze aan informatie eisen van mensen die een doodsimpele vraag stellen is van de pot gerukt. Artikelen zijn soms zeer interessant, af en toe worstel ik dan door de reacties heen.
Ik bezoek ze alleen met een adblocker, ik erger mij zo dus danig aan de vaste community dat ik niet wil dat ze iets aan mij verdienen.
Zelfde hier. Ik heb een fan van alles wat tech is en kom dagelijks op Tweakers. Maar ik erger mij groen en geel aan de reacties op artikelen en het pedante, bekakte gedoe in de fora.
Wat ze aan informatie eisen van mensen die een doodsimpele vraag stellen is van de pot gerukt. Artikelen zijn soms zeer interessant, af en toe worstel ik dan door de reacties heen.
Ik bezoek ze alleen met een adblocker, ik erger mij zo dus danig aan de vaste community dat ik niet wil dat ze iets aan mij verdienen.
Citaat van Duken op 3 juli 2018, 20:02Ik kom ook elke dag op Tweakers, voornamelijk voor het nieuws en reviews. Die zijn fijn maar de reacties zijn naar mijn meniuook te streng.
Eigenlijk de review af van de beamer... 😅 morgen op Tweakers plaatsen 😛
Ik kom ook elke dag op Tweakers, voornamelijk voor het nieuws en reviews. Die zijn fijn maar de reacties zijn naar mijn meniuook te streng.
Eigenlijk de review af van de beamer... 😅 morgen op Tweakers plaatsen 😛