Café de Download
Citaat van Meh Meh op 24 juni 2018, 11:17De remedie tegen een kater is meer alcohol. Dat werkte bij mij vroeger wat te goed, nou drink ik bijna nooit meer.
Gisteren Ready Player One gezien. Zeker niet slecht maar ook niet super. Niet helemaal mijn ding.
Een fijne zondag allemaal!
De remedie tegen een kater is meer alcohol. Dat werkte bij mij vroeger wat te goed, nou drink ik bijna nooit meer.
Gisteren Ready Player One gezien. Zeker niet slecht maar ook niet super. Niet helemaal mijn ding.
Citaat van Duken op 24 juni 2018, 19:54Meer alcohol tegen een kater? Lol Ik dacht dat een stevig ontbijt, eieren en spek goed was. Maar twee glazen water voor het slapen werkt ook goed.
Ik heb gisteren ook een hele fijne film gezien
de titel zeg ik niet, raden doen we in het film raad topic.
Meer alcohol tegen een kater? Lol Ik dacht dat een stevig ontbijt, eieren en spek goed was. Maar twee glazen water voor het slapen werkt ook goed.
Ik heb gisteren ook een hele fijne film gezien de titel zeg ik niet, raden doen we in het film raad topic.
Citaat van Robin op 25 juni 2018, 12:44Op 24-6-2018 om 13:17 zei Meh Meh:De remedie tegen een kater is meer alcohol. Dat werkte bij mij vroeger wat te goed, nou drink ik bijna nooit meer.
Haha dat was mijn tactiek de afgelopen drie dagen, op de maandag kickt hij 10x zo hard in kan ik je zeggen.
De reden voor feestje; afgestudeerd op m'n 2e master. Nu lekker 2 maandjes vrijen dan gaan oriënteren op een leuke baan.
Time flies hoor, kwam hier als als 13-14 jarig jochie binnen volgens mij?
Op 24-6-2018 om 13:17 zei Meh Meh:De remedie tegen een kater is meer alcohol. Dat werkte bij mij vroeger wat te goed, nou drink ik bijna nooit meer.
Haha dat was mijn tactiek de afgelopen drie dagen, op de maandag kickt hij 10x zo hard in kan ik je zeggen.
De reden voor feestje; afgestudeerd op m'n 2e master. Nu lekker 2 maandjes vrijen dan gaan oriënteren op een leuke baan.
Time flies hoor, kwam hier als als 13-14 jarig jochie binnen volgens mij?
Citaat van Duken op 25 juni 2018, 13:29Zo! Kom je even langswippen!
Goed je te zien. Wat doe je vandaag de dag?
Je email moet je even aanpassen. robin@duken bestaat niet meer.Maar je registratie was in 2006.. Zo een 12 jaar geleden. Goede oude tijd hehe. We hebben toen wel gelachen op een achterlijk druk forum.
Welkom back!
Zo! Kom je even langswippen! Goed je te zien. Wat doe je vandaag de dag?
Je email moet je even aanpassen. robin@duken bestaat niet meer.
Maar je registratie was in 2006.. Zo een 12 jaar geleden. Goede oude tijd hehe. We hebben toen wel gelachen op een achterlijk druk forum. Welkom back!
Citaat van Meh Meh op 28 juni 2018, 11:58Ja, nu wel. In de ochtend is het nog wat koud en later op de dag breekt de zon door.
In mijn nieuwe huis lucht het door middels 5 ramen, in huis is het niet zo vies en klam als in mijn vorige appartement.Een fijne dag allemaal! 🤓
Ja, nu wel. In de ochtend is het nog wat koud en later op de dag breekt de zon door.
In mijn nieuwe huis lucht het door middels 5 ramen, in huis is het niet zo vies en klam als in mijn vorige appartement.
Een fijne dag allemaal! 🤓
Citaat van Duken op 28 juni 2018, 16:18Lekker dat je kan doortochten. Scheelt veel warmte. Wij hebben bijna geen ramen in huis i.v.m. ventilatie systeem. Heel fijn voor de winter maar erg warm in de zomer.... 🤤
Lekker dat je kan doortochten. Scheelt veel warmte. Wij hebben bijna geen ramen in huis i.v.m. ventilatie systeem. Heel fijn voor de winter maar erg warm in de zomer.... 🤤