wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.723 of 2.047Volgende

Succes met verhuizen @Meh Meh

Bedankt. Voor vandaag is het leuk geweest, 2 keer op en neer gereden.
Ik wist niet dat ik zoveel spullen had. Als ik in mijn nieuwe huis zit ga ik veel fotograferen en op Marktplaats zetten.
Meeste gebruik ik niet eens. Maandag ga ik er pas slapen, mijn bed staat nog in mijn oude appartement.
Gelukkig heb ik een 10 inch laptop en een beamer, kan ik toch online en een filmpje kijken.

Een fijn weekend! 😁

10 inch laptop haha. Wat voor specs? Klinkt als zo een lekkere ouderwetse laptop. Lekker je beamer eraan sluiten, heb je groot beeld hehe. 

Maar goed begonnen met de verhuizing! : 🏠

Ik heb deze een tijdje geleden gekocht voor 160 ballen.
Zo even Death Wish proberen met Bruce Willis. 

fee_786_587_png

Ik heb net Death Wish 2018 gezien. De recensies om IMDB zijn te negatief. 
Anti-NRA bewegingen en mensen die het origineel beter vinden, hebben massaal negatieve stemmen uitgebracht.
Een 6,4 is te laag. Het is een redelijk actiefilmpje, dat het kijken zeker waard is.
Ik ga nou het eerste deel van Black Mirror eens proberen. Handig een beamer en een smartphone. 😀

Death wish? Even op zoeken, klinkt ook als een enge film. :) Ik kom net terug uit Jurassic world. Erg toffe film, kijkt goed weg en over de top met een knipoog. Dat mag, niet te serieus maar erg goed gedaan. 3d weer bagger... Maar ja dat is 3d.

Ik had meer buiten scènes verwacht na aanleiding van de trailers. Die komen in het vervolg met zo een openeinde.

Fijne nacht! Truste

Er is net een goede rip uit van Death wish. Er zitten wat scenes in die nogal grof zijn maar eng is het niet, het is een actie thriller.
Jurassic 
World wil ik zien, maar ik wacht op een goede rip. Voor 3D betaal ik niet.

Een zonnige dag allemaal!

En nog verder gekomen met de spullen @Meh Meh? Of zit je nog met je laptop en beamer ;) jij ook een fijne avond!

Ja, alles is verhuisd. En het belangrijkste is afgehandeld, mijn PC en internet.  🤓

stabiel internet? of weer 'gedeeld' van de buren?

VorigePage 1.723 of 2.047Volgende