Café de Download
Citaat van Duken op 12 juni 2018, 05:40Hahahaha Lees net pas je reactie.
Die film was ranzig... Gezien op een te jonge leeftijd. Hij staat mij nog altijd bij. Misschien ben ik daarom geen fan van het horror genre .
Goedemorgen maar weer ☕
Hahahaha Lees net pas je reactie. Die film was ranzig... Gezien op een te jonge leeftijd. Hij staat mij nog altijd bij. Misschien ben ik daarom geen fan van het horror genre .
Goedemorgen maar weer ☕
Citaat van Duken op 12 juni 2018, 05:48Misschien vandaag fortnite op de switch volgens de geruchten molen van de E3. Dat zal mijn zoontje leuk vinden.
Hoe verloopt de anti pubg periode mehmeh?
Misschien vandaag fortnite op de switch volgens de geruchten molen van de E3. Dat zal mijn zoontje leuk vinden.
Hoe verloopt de anti pubg periode mehmeh?
Citaat van Meh Meh op 12 juni 2018, 09:554 uur geleden zei Duken:Hahahaha Lees net pas je reactie.
Die film was ranzig... Gezien op een te jonge leeftijd. Hij staat mij nog altijd bij. Misschien ben ik daarom geen fan van het horror genre .
Een goede horror sla ik niet over. Probleem is dat de meeste horrors wat overnemen van oude, succesvolle horrors, een paar B acteurs ingooien, en dat is het dan.
Heel soms komt er een nieuwe uit, die echt het kijken waard is, zoals Hereditary. (recensies zijn erg goed, een 8 op IMDB)
Ik speel trouwens nog steeds PUBG maar alleen als anderen er tijd voor hebben. Da's niet meer dan een paar uur per week.
Rainbow Six Siege speel ik ook weer. Maar na 1 potje heb ik het wel gezien. Zolang ik er geen uren en uren mee bezig ben per dag, is het leuk.
Anders gooi ik alles er weer vanaf.Een fijne dag allemaal! 🤓
4 uur geleden zei Duken:Hahahaha Lees net pas je reactie.
Een goede horror sla ik niet over. Probleem is dat de meeste horrors wat overnemen van oude, succesvolle horrors, een paar B acteurs ingooien, en dat is het dan.
Heel soms komt er een nieuwe uit, die echt het kijken waard is, zoals Hereditary. (recensies zijn erg goed, een 8 op IMDB)
Ik speel trouwens nog steeds PUBG maar alleen als anderen er tijd voor hebben. Da's niet meer dan een paar uur per week.
Rainbow Six Siege speel ik ook weer. Maar na 1 potje heb ik het wel gezien. Zolang ik er geen uren en uren mee bezig ben per dag, is het leuk.
Anders gooi ik alles er weer vanaf.
Een fijne dag allemaal! 🤓
Citaat van Duken op 13 juni 2018, 05:34Die film ga ik zeker niet kijken... Krijg nu al. De rillingen.....
S'avonds game ik bijna niet, mijn kop staat er niet naar. Overdag als ik thuis ben pak ik zo nu en dan een halfuurtje / uur. Toch weer overwatch, gaat lekker snel en je kunt het ook minder geconcentreerd spelen.
Fortnite is uit voor de switch, die wil ik vanmiddag even proberen
Werkse!
Die film ga ik zeker niet kijken... Krijg nu al. De rillingen.....
S'avonds game ik bijna niet, mijn kop staat er niet naar. Overdag als ik thuis ben pak ik zo nu en dan een halfuurtje / uur. Toch weer overwatch, gaat lekker snel en je kunt het ook minder geconcentreerd spelen.
Fortnite is uit voor de switch, die wil ik vanmiddag even proberen
Werkse!
Citaat van Duken op 14 juni 2018, 05:18Fortnite op de switch is ook te moeilijk.... Ik trek die kids niet. Die bouwen en schieten tegelijk. Best raar dat ik merk minder snel knoppen combinaties op te pakken als vroeger, ik wordt een oud 🤯
Werkse!
Fortnite op de switch is ook te moeilijk.... Ik trek die kids niet. Die bouwen en schieten tegelijk. Best raar dat ik merk minder snel knoppen combinaties op te pakken als vroeger, ik wordt een oud 🤯
Werkse!
Citaat van Meh Meh op 14 juni 2018, 09:18Bij mij kwam het keerpunt rond mijn 40ste. Deed me best wat, bleef maanden hangen. 😢
Maar nu zal het mij een worst zijn. Op naar de 60.Een fijne dag allemaal!
Bij mij kwam het keerpunt rond mijn 40ste. Deed me best wat, bleef maanden hangen. 😢
Maar nu zal het mij een worst zijn. Op naar de 60.
Een fijne dag allemaal!
Citaat van Meh Meh op 14 juni 2018, 18:49Vrijwel al mijn zooi ingepakt, halve vrachtwagen vol. Morgen verhuizen en dan ben ik maandag helemaal over...
Denk niet dat ik morgen en het weekend veel online ben.Een fijn weekend allemaal! 🤓
Vrijwel al mijn zooi ingepakt, halve vrachtwagen vol. Morgen verhuizen en dan ben ik maandag helemaal over...
Denk niet dat ik morgen en het weekend veel online ben.
Een fijn weekend allemaal! 🤓
Citaat van snowboardsissy op 14 juni 2018, 20:09succes met de verhuizing
succes met de verhuizing
Citaat van Duken op 14 juni 2018, 21:05Veel succes en plezier met de verhuizing. Rustig je pctje aansluiten en de modem voorzien van je internet aansluiting.... De rest komt later 😛
stuur maar een foto van je plekje met je computer straks . Gr!
Veel succes en plezier met de verhuizing. Rustig je pctje aansluiten en de modem voorzien van je internet aansluiting.... De rest komt later 😛
stuur maar een foto van je plekje met je computer straks . Gr!