wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.724 of 2.047Volgende

Hoera!!!!!! Gefeliciteerd Mehmeh, proost! Ik drink er eentje op je. 

Foto van je pctje / bureautje ? ;)

Ik vanavond bezig geweest met Google drive en de foto's voor backups. Altijd leuk uitzoek werk...  

12 uur geleden zei snowboardsissy:

stabiel internet? of weer 'gedeeld' van de buren?

Nee, 500/500 van KPN, geen probleem dus. En op 4 hoog denk ik niet dat de demente vader van mijn buren naar binnen klimt.

12 uur geleden zei Duken:

Hoera!!!!!! Gefeliciteerd Mehmeh, proost! Ik drink er eentje op je. 

Foto van je pctje / bureautje ? ;)

Bedankt. Foto volgt als ik alles wat heb opgeruimd. Geen kasten e.d. die moet ik ga ik vrijdag kopen. Overal volle dozen en zakken... 😁

Een fijne dag allemaal! :)

Ik zie net dat er 2 goede rips uit zijn. Rampage, beetje simpel maar het verhaal lijkt mij leuk en Ready Player One.
Een fijne avond allen. 

Goede tips! Die wil ik beide ook erg graag zien. Ik ben benieuwd naar de kwaliteit. 

500 up en down, lekker snel! Uitpakken van je bestanden gaat langer duren als het downloaden haha.

alweer een game verfilming. hopelijk is de film, rampage, wat minder simpel als het spel.

en blij dat uwe boll  de regiseur niet is, zijn game verfilmingen zijn meestel van wat mindere kwaliteit.

Ik vind die acteur gewoon heel tof. Ben z'n naam even kwijt, die ex worstelaar. Hij is nou echt cool. Briljante gast om te zien. Dus rampage gaan we wel proberen. :)

Dwayne Johnson, de Rock. Is inderdaad niet slecht. Ik ga Rampage zo kijken, Player One kijk ik morgen. 

3 uur geleden zei snowboardsissy:

en blij dat uwe boll  de regiseur niet is, zijn game verfilmingen zijn meestel van wat mindere kwaliteit.

Uwe Boll staat bekend als de slechtste regisseur ooit. Alles wat hij aanraakt verandert in stront. 🤪

Ik zal in de komende dagen de handleiding afronden, @Duken Het kwam er steeds maar niet van.

Aparte melding onder Activiteiten trouwens:
vreemd.png

Super @Meh Meh!!! Nu wil ik hem graag zien ook hehe.

Die melding klopt, net een update gedaan naar 4.3.4. had ik even moeten melden, sorry. ;)

Ready player one lijkt mij ook wel wat , maar heb nog een hoop andere films te gaan die ik eerst wil zien 😋😂

VorigePage 1.724 of 2.047Volgende