wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.713 of 2.047Volgende

Fijn weekend allen, ik heb zelf avonddiensten, dus werkweekend dit keer.

Dank je! Vandaag lekker van de tuin genoten. Nu even een kopje thee en op het forum neuzen. Altijd gezellig :)

Wat een weertje weer. Het zou vandaag 14 graden worden maar ik zit in mijn bikini achter de laptop en heb het nog warm. 🤪

LOL, het forum word vernoemd op Tweakers, 🤗 in een artikel dat verband houd met Brein over torrentsite Place2home. Het artikel is te vinden via https://tweakers.net/nieuws/138671/nederlandse-besloten-torrentsite-place2home-is-offline-na-actie-van-brein.html

Ja ik zag het ook, er wordt ook druk gediscussieerd. Raar dat ze weer online zijn, ik kan het niet meer volgen :gek:

Fijne avond iedereen!

10 uur geleden zei Duken:

Ja ik zag het ook, er wordt ook druk gediscussieerd. Raar dat ze weer online zijn, ik kan het niet meer volgen :gek:

Fijne avond iedereen!

Ik ook niet , ben er even op wezen kijken, maar gelijk maar weer weggegaan, misschien zit brein er zelf nu wel op je weet nooit 

Een fijne dag allemaal! 🤓

Een hele goede middag allemaal! :D

Net Black Panther gezien. Niet slecht, al vond ik het een simpel filmpje met redelijk wat simplistische clichés. Grafisch was het wel mooi, veel kleuren. 

Een fijn weekend allemaal! 🤓

Ik moet hem ook nog zien. Het character van black panther ken ik nog niet goed. In de Avengers film kwamen ze ook op zijn thuisplaneet. Dat zei mij helemaal niks :) hij staat op de towatch lijst. 

Goedemorgen!

VorigePage 1.713 of 2.047Volgende