Café de Download
Citaat van ShadowMaster op 12 mei 2018, 09:35Fijn weekend allen, ik heb zelf avonddiensten, dus werkweekend dit keer.
Fijn weekend allen, ik heb zelf avonddiensten, dus werkweekend dit keer.
Citaat van Duken op 12 mei 2018, 19:26Dank je! Vandaag lekker van de tuin genoten. Nu even een kopje thee en op het forum neuzen. Altijd gezellig
![]()
☕
Dank je! Vandaag lekker van de tuin genoten. Nu even een kopje thee en op het forum neuzen. Altijd gezellig
☕
Citaat van Meh Meh op 15 mei 2018, 10:06Wat een weertje weer. Het zou vandaag 14 graden worden maar ik zit in mijn bikini achter de laptop en heb het nog warm. 🤪
Wat een weertje weer. Het zou vandaag 14 graden worden maar ik zit in mijn bikini achter de laptop en heb het nog warm. 🤪
Citaat van Trizomu op 16 mei 2018, 13:01LOL, het forum word vernoemd op Tweakers, 🤗 in een artikel dat verband houd met Brein over torrentsite Place2home. Het artikel is te vinden via https://tweakers.net/nieuws/138671/nederlandse-besloten-torrentsite-place2home-is-offline-na-actie-van-brein.html
LOL, het forum word vernoemd op Tweakers, 🤗 in een artikel dat verband houd met Brein over torrentsite Place2home. Het artikel is te vinden via https://tweakers.net/nieuws/138671/nederlandse-besloten-torrentsite-place2home-is-offline-na-actie-van-brein.html
Citaat van Duken op 16 mei 2018, 18:47Ja ik zag het ook, er wordt ook druk gediscussieerd. Raar dat ze weer online zijn, ik kan het niet meer volgen
Fijne avond iedereen!
Ja ik zag het ook, er wordt ook druk gediscussieerd. Raar dat ze weer online zijn, ik kan het niet meer volgen
Fijne avond iedereen!
Citaat van ShadowMaster op 17 mei 2018, 04:5410 uur geleden zei Duken:Ja ik zag het ook, er wordt ook druk gediscussieerd. Raar dat ze weer online zijn, ik kan het niet meer volgen
Fijne avond iedereen!
Ik ook niet , ben er even op wezen kijken, maar gelijk maar weer weggegaan, misschien zit brein er zelf nu wel op je weet nooit
10 uur geleden zei Duken:Ja ik zag het ook, er wordt ook druk gediscussieerd. Raar dat ze weer online zijn, ik kan het niet meer volgen
Fijne avond iedereen!
Ik ook niet , ben er even op wezen kijken, maar gelijk maar weer weggegaan, misschien zit brein er zelf nu wel op je weet nooit
Citaat van Meh Meh op 19 mei 2018, 01:26Net Black Panther gezien. Niet slecht, al vond ik het een simpel filmpje met redelijk wat simplistische clichés. Grafisch was het wel mooi, veel kleuren.
Een fijn weekend allemaal! 🤓
Net Black Panther gezien. Niet slecht, al vond ik het een simpel filmpje met redelijk wat simplistische clichés. Grafisch was het wel mooi, veel kleuren.
Een fijn weekend allemaal! 🤓
Citaat van Duken op 19 mei 2018, 06:21Ik moet hem ook nog zien. Het character van black panther ken ik nog niet goed. In de Avengers film kwamen ze ook op zijn thuisplaneet. Dat zei mij helemaal niks
hij staat op de towatch lijst.
Goedemorgen!
Ik moet hem ook nog zien. Het character van black panther ken ik nog niet goed. In de Avengers film kwamen ze ook op zijn thuisplaneet. Dat zei mij helemaal niks hij staat op de towatch lijst.
Goedemorgen!