do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.714 of 2.047Volgende

Ze hebben in deze film geen thuisplaneet maar een verborgen land, ergens in Afrika. Misschien in de film wel.
Avengers: Infinity War wil ik graag zien, hoop goede dingen over gelezen.

Een hele fijne dag allen! 🤓

lol er was net een topic aangemaakt van den spike stopt toch maar niet , maar is ineens weg ?
Iemand enig idee waarom ?

Of was het een nep bericht ?

Niet leuk dan :(

3 minuten geleden zei ShadowMaster:

lol er was net een topic aangemaakt van den spike stopt toch maar niet , maar is ineens weg ?
Iemand enig idee waarom ?

Of was het een nep bericht ?

Niet leuk dan :(

Excuus, Dat was een foutje :) verkeerde knop geweest. Hij is weer zichtbaar. 

Fijne avond!

ohw okeej kan gebeuren @Duken , wat een gebeuren allemaal hè de laatste tijd , vooral met p2h , zit mij best in de maag, ben gewoon echt benieuwd  wat eruit gaat komen, vooral of niet straks ook users de dupe zullen zijn

hoop het niet :(

Mijn fout, mijn oprechte sorry daarvoor, moet ik niet gaan modereren terwijl er zoveel afleiding is rond me. :vava:

Zojuist zei Trizomu:

Mijn fout, mijn oprechte sorry daarvoor, moet ik niet gaan modereren terwijl er zoveel afleiding is rond me. :vava:

niet verontschuldigen joh ;) geeft toch niet :)

Dat begrijp ik Shadowmaster. Ik begrijp het ook niet. Privé even te druk om alles door te lezen, best druk in de topics. 🤯

Maar begin volgende week zal er vast meer informatie naar buiten komen. Tenminste, anders blijft het zo gissen. 

Onder het typen weer twee nieuwe antwoorden m.. ik ga naar bed 😛

1 minuut geleden zei Duken:

Dat begrijp ik Shadowmaster. Ik begrijp het ook niet. Privé even te druk om alles door te lezen, best druk in de topics. 🤯

Maar begin volgende week zal er vast meer informatie naar buiten komen. Tenminste, anders blijft het zo gissen. 

Onder het typen weer twee nieuwe antwoorden m.. ik ga naar bed 😛

welterusten ;) @Duken , ik ga ook zo.
hoop het ook , het blijft inderdaad gissen.
Zoveel antwoorden zoveel meningen soms weet ik het ook niet meer.

Haha ik ook niet ;) maar vandaag genoten van de zon. :) Morgen een extra dagje vrij, geniet ervan heren en dames.  🛌

Ja, een vrije maandag. Mag iedereen balen op dinsdag. Ook ik, aantal vervelende afspraken.

Een fijn weekend. :)

VorigePage 1.714 of 2.047Volgende