Café de Download
Citaat van Meh Meh op 19 mei 2018, 10:55Ze hebben in deze film geen thuisplaneet maar een verborgen land, ergens in Afrika. Misschien in de film wel.
Avengers: Infinity War wil ik graag zien, hoop goede dingen over gelezen.Een hele fijne dag allen! 🤓
Ze hebben in deze film geen thuisplaneet maar een verborgen land, ergens in Afrika. Misschien in de film wel.
Avengers: Infinity War wil ik graag zien, hoop goede dingen over gelezen.
Een hele fijne dag allen! 🤓
Citaat van ShadowMaster op 19 mei 2018, 21:01lol er was net een topic aangemaakt van den spike stopt toch maar niet , maar is ineens weg ?
Iemand enig idee waarom ?Of was het een nep bericht ?
Niet leuk dan
lol er was net een topic aangemaakt van den spike stopt toch maar niet , maar is ineens weg ?
Iemand enig idee waarom ?
Of was het een nep bericht ?
Niet leuk dan
Citaat van Duken op 19 mei 2018, 21:063 minuten geleden zei ShadowMaster:lol er was net een topic aangemaakt van den spike stopt toch maar niet , maar is ineens weg ?
Niet leuk dan
![]()
Excuus, Dat was een foutje
verkeerde knop geweest. Hij is weer zichtbaar.
Fijne avond!
3 minuten geleden zei ShadowMaster:lol er was net een topic aangemaakt van den spike stopt toch maar niet , maar is ineens weg ?
Niet leuk dan
![]()
Excuus, Dat was een foutje verkeerde knop geweest. Hij is weer zichtbaar.
Fijne avond!
Citaat van ShadowMaster op 19 mei 2018, 21:08ohw okeej kan gebeuren @Duken , wat een gebeuren allemaal hè de laatste tijd , vooral met p2h , zit mij best in de maag, ben gewoon echt benieuwd wat eruit gaat komen, vooral of niet straks ook users de dupe zullen zijn
hoop het niet
ohw okeej kan gebeuren @Duken , wat een gebeuren allemaal hè de laatste tijd , vooral met p2h , zit mij best in de maag, ben gewoon echt benieuwd wat eruit gaat komen, vooral of niet straks ook users de dupe zullen zijn
hoop het niet
Citaat van Trizomu op 19 mei 2018, 21:10Mijn fout, mijn oprechte sorry daarvoor, moet ik niet gaan modereren terwijl er zoveel afleiding is rond me.
Mijn fout, mijn oprechte sorry daarvoor, moet ik niet gaan modereren terwijl er zoveel afleiding is rond me.
Citaat van ShadowMaster op 19 mei 2018, 21:11Zojuist zei Trizomu:Mijn fout, mijn oprechte sorry daarvoor, moet ik niet gaan modereren terwijl er zoveel afleiding is rond me.
niet verontschuldigen joh
geeft toch niet
Zojuist zei Trizomu:Mijn fout, mijn oprechte sorry daarvoor, moet ik niet gaan modereren terwijl er zoveel afleiding is rond me.
niet verontschuldigen joh geeft toch niet
Citaat van Duken op 19 mei 2018, 21:11Dat begrijp ik Shadowmaster. Ik begrijp het ook niet. Privé even te druk om alles door te lezen, best druk in de topics. 🤯
Maar begin volgende week zal er vast meer informatie naar buiten komen. Tenminste, anders blijft het zo gissen.
Onder het typen weer twee nieuwe antwoorden m.. ik ga naar bed 😛
Dat begrijp ik Shadowmaster. Ik begrijp het ook niet. Privé even te druk om alles door te lezen, best druk in de topics. 🤯
Maar begin volgende week zal er vast meer informatie naar buiten komen. Tenminste, anders blijft het zo gissen.
Citaat van ShadowMaster op 19 mei 2018, 21:131 minuut geleden zei Duken:Dat begrijp ik Shadowmaster. Ik begrijp het ook niet. Privé even te druk om alles door te lezen, best druk in de topics. 🤯
welterusten
@Duken , ik ga ook zo.
hoop het ook , het blijft inderdaad gissen.
Zoveel antwoorden zoveel meningen soms weet ik het ook niet meer.
1 minuut geleden zei Duken:Dat begrijp ik Shadowmaster. Ik begrijp het ook niet. Privé even te druk om alles door te lezen, best druk in de topics. 🤯
welterusten @Duken , ik ga ook zo.
hoop het ook , het blijft inderdaad gissen.
Zoveel antwoorden zoveel meningen soms weet ik het ook niet meer.
Citaat van Duken op 20 mei 2018, 19:49Haha ik ook niet
maar vandaag genoten van de zon.
Morgen een extra dagje vrij, geniet ervan heren en dames. 🛌
Haha ik ook niet maar vandaag genoten van de zon.
Morgen een extra dagje vrij, geniet ervan heren en dames. 🛌
Citaat van Meh Meh op 20 mei 2018, 20:18Ja, een vrije maandag. Mag iedereen balen op dinsdag. Ook ik, aantal vervelende afspraken.
Een fijn weekend.
Ja, een vrije maandag. Mag iedereen balen op dinsdag. Ook ik, aantal vervelende afspraken.
Een fijn weekend.