Café de Download
Citaat van Duken op 9 mei 2018, 06:24Lekker!!!! Vandaag vrij dus straks de hogedruk spuit in de tuin. Dat is al een aantal jaar niet gebeurd
Lekker!!!! Vandaag vrij dus straks de hogedruk spuit in de tuin. Dat is al een aantal jaar niet gebeurd
Citaat van ShadowMaster op 9 mei 2018, 09:03mooi bed @Duken vindt dat soort hout altijd al mooi , wij hebben daar ook onze bedden van en een kast , het is inderdaad heerlijk weer, jammer dat ik net weer beter ben heb 4 dagen plat gelegen met griep.
Dus vandaag maar even beetje genieten en rustig aan doen, morgen weer gewoon werken van de baas.
mooi bed @Duken vindt dat soort hout altijd al mooi , wij hebben daar ook onze bedden van en een kast , het is inderdaad heerlijk weer, jammer dat ik net weer beter ben heb 4 dagen plat gelegen met griep.
Dus vandaag maar even beetje genieten en rustig aan doen, morgen weer gewoon werken van de baas.
Citaat van Meh Meh op 9 mei 2018, 09:212 uur geleden zei Duken:Lekker!!!! Vandaag vrij dus straks de hogedruk spuit in de tuin. Dat is al een aantal jaar niet gebeurd
![]()
Da's fijn! Ik denk dat ik vanmiddag met een slaptop op een terrasje ga zitten, het is binnen erg broeierig.
Het bed ziet er erg mooi uit. Je zou het eventueel kunnen schilderen, misschien samen met je dochter.
Een fijne dag allemaal. 🤓
2 uur geleden zei Duken:Lekker!!!! Vandaag vrij dus straks de hogedruk spuit in de tuin. Dat is al een aantal jaar niet gebeurd
![]()
Da's fijn! Ik denk dat ik vanmiddag met een slaptop op een terrasje ga zitten, het is binnen erg broeierig.
Het bed ziet er erg mooi uit. Je zou het eventueel kunnen schilderen, misschien samen met je dochter.
Een fijne dag allemaal. 🤓
Citaat van Duken op 10 mei 2018, 06:20Ja dat bedje was nog erg veel werk. Maar hij is bijna af, alleen nog even schuren.
kijk ik zojuist naar buiten is het aan het regenen! Jammer jammer, ik had vandaag wel even in de zon willen genieten. 🏖️
Ja dat bedje was nog erg veel werk. Maar hij is bijna af, alleen nog even schuren.
kijk ik zojuist naar buiten is het aan het regenen! Jammer jammer, ik had vandaag wel even in de zon willen genieten. 🏖️
Citaat van Meh Meh op 10 mei 2018, 10:49De afgelopen dagen kon ik niet eens onder een laken liggen, zo heet was het binnen. De zon stond de hele dag op mijn zwarte platte dak.
Ik vind het tot ik verhuis wel mooi zo. 😁Een fijne dag allemaal!
De afgelopen dagen kon ik niet eens onder een laken liggen, zo heet was het binnen. De zon stond de hele dag op mijn zwarte platte dak.
Ik vind het tot ik verhuis wel mooi zo. 😁
Een fijne dag allemaal!
Citaat van Duken op 10 mei 2018, 20:05Dat klopt zeker, bloedje heet was het... Maar vandaag weer een stuk minder. Vandaag siteje voor mijn zoontje gemaakt. Kan bij optijd leren Wordpress en
zijn Nederlands is nog niet geweldig hehe. Www.draakxxl.nl
Dat klopt zeker, bloedje heet was het... Maar vandaag weer een stuk minder. Vandaag siteje voor mijn zoontje gemaakt. Kan bij optijd leren Wordpress en zijn Nederlands is nog niet geweldig hehe. http://Www.draakxxl.nl
Citaat van Meh Meh op 10 mei 2018, 21:58Leuk! Ik kan lezen en schrijven met Wordpress, ik zit er zeker 6 uur per dag achter.
Als je vragen hebt, of een goed thema nodig hebt, laat het even weten, @DukenEen fijn weekend allemaal! (bijna)
Leuk! Ik kan lezen en schrijven met Wordpress, ik zit er zeker 6 uur per dag achter.
Als je vragen hebt, of een goed thema nodig hebt, laat het even weten, @Duken
Een fijn weekend allemaal! (bijna)