wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.711 of 2.047Volgende

Ikea bedden moet je ook niet van marktplaats halen, dan zit de bouwinstructie er vaak niet meer bij, en dat ene schroefje ook vaak niet🧐

4 uur geleden zei Duken:

Hahah was dat maar waar, helaas nog niet af. Van 10.00 tot 18.00 aan de slag geweest. Nu nog een bureautje erin 😄 Woensdag gaan we verder

8 uur bezig met een bed op je vrije zondag terwijl het buiten 25 graden is? :cry:

Een fijne week allemaal!

5 uur geleden zei Meh Meh:

8 uur bezig met een bed op je vrije zondag terwijl het buiten 25 graden is? :cry:

Een fijne week allemaal!

Tja.... Ik maak er een een fotootje van. Lekker werken vandaag. Gelukkig is het niet zo warm 😛

En op je werk hoef je in elk geval geen bedden in elkaar te zetten, mag ik hopen.
Ik ga binnenkort ook verhuizen, naar een iets groter appartement. Denk niet dat ik veel bij de Ikea bestel.

Een fijne dag allemaal. 🤓

In IKEA ben ik koning, daar kan ik alles van maken :) maar dit is maatwerk... Kost verrek veel tijd. Maar goed.

Verhuizen... Spannend! 

Niet echt spannend, ik verhuis naar een ander, iets groter appartement. Is altijd spannend, maar het is een verbetering. Mijn huidige buren zijn nogal apart, en dan druk ik mij nog gematigd uit.
Het kan alleen maar beter worden. 3 kamers in plaats van 1. 

Ik ga zo weer verder met het VPN artikel. Waarschijnlijk plaats ik deze morgen/overmorgen.

Goedemorgen, lekker zonnetje buiten!!

Blijf je kunt el in dezelfde buurt wonen? Maar problemen met je buren is erg vervelend. Beter een goede buur een verre vriend is een oud gezegde. :)

Dank voor het artikel. 👍

Over het algemeen zijn buren best gezellig, samen BBQ'en, e.d.  
Maar als een half demente, hoogbejaarde kleptomaan de hele dag probeert binnen te komen, is het wat minder.
Zeker als het warm is, zoals nu. Ik moet de hele dag opletten. 
Vorige week stond ie ineens achter mij, terwijl ik aan het afwassen was.🤪
Ik verhuis slechts 10 kilometer, ik wil een beetje in de regio Utrecht blijven, nabij familie, vrienden en kennissen. 
Thuis ben ik zelden, ik kan overal werken. Een groot voordeel van werken via het internet.

Een fijne dag allemaal! :D

Staat opeens achter je?! Brrrr here's Johnny!!! ;)

Maar fijn dat je in de buurt blijft, thuis werken is zeker een plus. Ik kan gelukkig met de fiets naar mijn werk, vroeger veel gereden in de detachering. 

Ik moet nog een foto maken van het bed, wij was vanavond klaar. Foto plaats ik morgen :) trusttruste!

Mogge allemaal :)

VorigePage 1.711 of 2.047Volgende