Café de Download
Citaat van Duken op 2 mei 2018, 21:29Net the advengers gezien in de bioscoop..... Best heftig. Vette film, maar damn.....
Laten we maar geen spoilers doen
Net the advengers gezien in de bioscoop..... Best heftig. Vette film, maar damn.....
Laten we maar geen spoilers doen
Citaat van Meh Meh op 3 mei 2018, 17:12Nog steeds een zeer hoge rating met 200.000+ reviews. Kan niet slecht zijn.
Helaas is het allemaal 3D, daar krijg ik koppijn van. Wachten op een gewone release dus maar, legaal of niet.
Deadpool 2 komt uit in 2D zie ik net! Die ga ik zeker in de bioscoop kijken, deel 1 was geniaal.Een fijne avond allemaal. 🤓
Nog steeds een zeer hoge rating met 200.000+ reviews. Kan niet slecht zijn.
Helaas is het allemaal 3D, daar krijg ik koppijn van. Wachten op een gewone release dus maar, legaal of niet.
Deadpool 2 komt uit in 2D zie ik net! Die ga ik zeker in de bioscoop kijken, deel 1 was geniaal.
Een fijne avond allemaal. 🤓
Citaat van Duken op 3 mei 2018, 20:26Het 3d was trouwens erg vervelend. Ik ben er ook geen fan van. Beelden gingen zo snel dat het niet scherp te kijken was.
Maar ja, 2d is geen optie en deze film moest ik wel even zien.
Het 3d was trouwens erg vervelend. Ik ben er ook geen fan van. Beelden gingen zo snel dat het niet scherp te kijken was.
Maar ja, 2d is geen optie en deze film moest ik wel even zien.
Citaat van Meh Meh op 3 mei 2018, 22:38Ik ben nieuwsgierig. Maar het duurt nog een x aantal maanden voordat er een goede rip uit is.
Een fijne dag allemaal! 🤓
Ik ben nieuwsgierig. Maar het duurt nog een x aantal maanden voordat er een goede rip uit is.
Een fijne dag allemaal! 🤓
Citaat van ShadowMaster op 4 mei 2018, 14:45ik zelf vindt 3d ook niks, vindt zulke rare beelden hebben, heb ooit eens 1 film gezien in 3d , kon de film totaal niet volgen
ik zelf vindt 3d ook niks, vindt zulke rare beelden hebben, heb ooit eens 1 film gezien in 3d , kon de film totaal niet volgen
Citaat van Duken op 4 mei 2018, 15:15Ok hoor eigenlijk niemand die echt geniet of meerwaarde ziet in 3d. Laat ze toch stoppen met die vervelende feature
Ok hoor eigenlijk niemand die echt geniet of meerwaarde ziet in 3d. Laat ze toch stoppen met die vervelende feature
Citaat van Meh Meh op 4 mei 2018, 15:45Avatar was goed te doen in 3D. Bij sommige animaties werkt het wel. Maar voor gewone films, ajb niet, ik wil soms ook wel eens naar de bios.
Een zonnig weekend allemaal! 🤓
Avatar was goed te doen in 3D. Bij sommige animaties werkt het wel. Maar voor gewone films, ajb niet, ik wil soms ook wel eens naar de bios.
Een zonnig weekend allemaal! 🤓
Citaat van Duken op 6 mei 2018, 07:27Goedemorgen wat een lekker weer. Je zou vandaag maar het nieuwe bedje van je dochter in elkaar moeten timmeren...hoop dat jullie wat meer van de zon genieten.
Goedemorgen wat een lekker weer. Je zou vandaag maar het nieuwe bedje van je dochter in elkaar moeten timmeren...hoop dat jullie wat meer van de zon genieten.
Citaat van Duken op 6 mei 2018, 19:03Hahah was dat maar waar, helaas nog niet af. Van 10.00 tot 18.00 aan de slag geweest. Nu nog een bureautje erin 😄 Woensdag gaan we verder
Hahah was dat maar waar, helaas nog niet af. Van 10.00 tot 18.00 aan de slag geweest. Nu nog een bureautje erin 😄 Woensdag gaan we verder