Café de Download
Citaat van Duken op 30 april 2018, 21:11Nee lol, pubg op android aan t spelen in bed. Speelt ok maar duurt lang. Was wel eerste geworden met 5 kills.
Truste! 🛌
Nee lol, pubg op android aan t spelen in bed. Speelt ok maar duurt lang. Was wel eerste geworden met 5 kills.
Truste! 🛌
Citaat van Meh Meh op 30 april 2018, 21:3524 minuten geleden zei Duken:Nee lol, pubg op android aan t spelen in bed. Speelt ok maar duurt lang. Was wel eerste geworden met 5 kills.
Dat dacht ik al, toen Rikkert net via Discord zei dat je met je computer in bed PUBG aan het spelen was.
24 minuten geleden zei Duken:Nee lol, pubg op android aan t spelen in bed. Speelt ok maar duurt lang. Was wel eerste geworden met 5 kills.
Dat dacht ik al, toen Rikkert net via Discord zei dat je met je computer in bed PUBG aan het spelen was.
Citaat van Meh Meh op 1 mei 2018, 12:29Nee, hier in midden Nederland iets wat koud met een zonnetje. Geen terras weer maar geen regen.
Nee, hier in midden Nederland iets wat koud met een zonnetje. Geen terras weer maar geen regen.
Citaat van Rikkert. op 1 mei 2018, 18:56Je kunt nu .app domeinen registreren.
Netflix.app kost ff 15k. Iemand at toevallig ff apart staan?
Je kunt nu .app domeinen registreren.
Citaat van Duken op 1 mei 2018, 19:1519 minuten geleden zei Rikkert.:Je kunt nu .app domeinen registreren.
Je jammer net niet meer. Ik koop zojuist videoland.app 😛
19 minuten geleden zei Rikkert.:Je kunt nu .app domeinen registreren.
Je jammer net niet meer. Ik koop zojuist videoland.app 😛