wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.697 of 2.047Volgende

als ik mijn zelfgemaakte puerco pibil overleef dan moet ik tijd hebben.

Weer wat geleerd, @snowboardsissy  Cochinita pibil bevat vlees. Jammer, ander zou ik het zeker een keer proberen.
Vroeger had ik een slowcooker, ik gooide er vlees in, liet het een halve dag staan, waarna het vlees boterzacht was.
Met een slowcooker zou je een perfecte puerco pibil kunnen maken. :P

Ik ben er over een uurtje! Tot zoas. :D

Car Fry 5?! Haha @Rikkert.. ziet er wel ongelofelijk mooi uit. 

Ik wil zo een frituur ding op stroom. Ben de naam kwijt. Maar ze zijn met even te prijzig. 

44 minuten geleden zei Duken:

Ik wil zo een frituur ding op stroom. Ben de naam kwijt. Maar ze zijn met even te prijzig. 

Zit ik ook aan te denken. Airfryers zijn de laatste jaren enorm verbeterd. Onder de 100,- zijn ze vaak best goed.
Met een gezin (800 gram patat), onder de 100,- zou je deze kunnen overwegen.

Bedankt goede tip mehmeh. Een wat recensies lezen.

Het lijkt op een mooie dag te worden zo met het zonnetje. Jammie!

Mogge allemaal. Hier ook een heerlijk zonnetje.

Hmm,  'Xiaomi Mi Band 3 to Arrive with Touchscreen Display, Gestures Support'

Xiaomi-Mi-Band-3-set-up-tutorial-leak-1.

Hopelijk klopt het ook. :) 

ik zou ook graag een airfyer willen maar hier thuis vinden ze het zo vreemd zonder vet te werken, ik denk lijkt me veel gezonder maar goed.
Hopelijk komt het nog een keer zo ver dat er 1tje komt.

ik heb inmiddels bij ali express 4 bestellingen gedaan, en 2 waren er al binnen na ongeveer 2 weken.
1tje is nog in het land van herkomst
de andere zit nu in het vliegtuig naar Nederland toe en die heb ik pas vrijdagavond besteld, dus wel erg snel zeg, omdat ik vaak hoor dat het lang kan duren.

op dit moment goeie ervaringen met ali express, ook al ben ik wel voorzichtig en durf ik niet hele grote bedragen of zo te bestellen ?

Voor hoeveel geld zouden jullie het aandurven bij ali express ?
Ik ben namelijk bang dat je problemen kan krijgen bij de douane en dat je dan bijvoorbeeld je geld kwijt bent ofzo.

Heb hier ook een Philips airfyer, bevalt uitstekend. In het begin had ik ook zoiets van 'Is bijvoorbeeld de patat dan wel te vreten' Het duurt misschien wat langer, maar ik moet zeggen, alles smaakt veel lekkerder. :)

2 uur geleden zei ShadowMaster:

ik zou ook graag een airfyer willen maar hier thuis vinden ze het zo vreemd zonder vet te werken, ik denk lijkt me veel gezonder maar goed.
Hopelijk komt het nog een keer zo ver dat er 1tje komt.

Er zijn ook airfryers waar je een eetlepel of enkele eetlepels olie in moeten gooien. Dan is het resultaat net zoals patat uit het vet, er zit een olie achtige smaak aan.
Ik moet bekennen dat ik het ook maar een vreemd idee vind. Patat, dat hoort uit vet te komen en dat eet een echte kaaskop met mayo.
Maar er zijn airfryers op de markt die echt goed zijn. Ik hoor om mij heen veel positieve dingen over airfryers.
En, er zijn allerlei andere dingen die men in een airfryer kan gooien. Met een airfryer kan je niet alleen frituren, het is ook mogelijk om ermee te grillen, bakken en braden.
Er zijn dus talloze recepten. Zie hier een klein voorbeeld.  Ik ga er zo eentje kopen. Genoeg reclame. :D
@Edit, ik heb net deze airfryer gekocht, met een extra mandje erbij. Ik zal mijn bevindingen hier delen.

Aliexpress heeft toch in mijn voordeel gereageerd. Ik had 2 disputes openstaan. Degene die was afgewezen is na een update toch in mijn voordeel afgehandeld.
Erg netjes. De andere bestelling, dezelfde jas, bij dezelfde groothandel, loopt nog. Fijn, ik kan er weer gewoon bestellen zonder zorgen.

@snowboardsissy en meneer @Rikkert. ik heb vanavond een korte Skype meeting. Daarna of daarvoor heb ik eventueel tijd voor een paar games. 
Het zou leuk zijn als jullie ook tijd hebben.

Bedankt voor de video, Rikkert, erg grappig! :P

Een fijne dag allemaal. :)

Binnenkort ook dan maar aan de Airfryer. Jammer alleen dat ze zo groot zijn, maar dat is ook wel te begrijpen. 

Ik ben begonnen met het schrijven van review van de Xiaomi Mi Robot Vacuum stofzuiger. Heel tof ding en echt zijn geld waard. Maar in de review gaat wat tijd zitten ;)

fijne avond!

VorigePage 1.697 of 2.047Volgende