wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.696 of 2.047Volgende

Downloaden lukt niet, article not found. Naja prima dan. Negeren dan maar :sorcerer:

6 minuten geleden zei Duken:

Iemand heeft een VPN uitleg van Duken.nl op nzbserver.com geplaatst... 2x? :o Nou begrijp ik de link wel, maar wat is die file van 20 GB? 

https://www.nzbserver.com/#/?page=getspot&messageid=ZEF3N0pwaDN2Mzf6eBJ4RRl4nDC%40spot.net

Check PM. Ik weet wie het is.

Spannend!!

20 uur geleden zei Duken:

Iemand heeft een VPN uitleg van Duken.nl op nzbserver.com geplaatst... 2x? :o Nou begrijp ik de link wel, maar wat is die file van 20 GB? 

https://www.nzbserver.com/#/?page=getspot&messageid=ZEF3N0pwaDN2Mzf6eBJ4RRl4nDC%40spot.net

kan het niet eens openen de link :o
Mogen ze dat wel zomaar van duken af halen dan ?

Iemand heeft zeker gewoon hele site geript. Wou die offline kunnen bekijken, en dacht dat anderen dat ook wel wouden :goed:

27 minuten geleden zei ShadowMaster:

Mogen ze dat wel zomaar van duken af halen dan ?

Nee, het artikel was door Duken geschreven en dus zijn eigendom. En op deze website houden we natuurlijk niet van mensen die auteursrechten schenden. :D:gek::D
De link werkt niet meer en er is verder niets gebeurd. Het zal dus wel.

Een fijne avond iedereen! @Rikkert. en/of @snowboardsissy als jullie vanavond zin hebben in een game hoor ik het graag. :)

Een goedemiddag allemaal. :D

Middag allemaal. :)

Me sokken zijn inmiddels aangekomen in Nederland. Hopelijk met een paar dagen in huis. Ben erg benieuwd. :)

Ben benieuwd of ze beetje van goede kwaliteit zijn.

Dan bestel ik er ook gelijk wat :P

Hier nog een filmpje over FC5, hoe goed (of niet zo goed) het spel is.. :P

@Rikkert. en/of @snowboardsissy ik ben vanavond na een uur of 21:15 online voor een paar games. Zou leuk zijn als iemand tijd heeft.

Een fijne avond allemaal. :)

VorigePage 1.696 of 2.047Volgende