Café de Download
Citaat van Meh Meh op 11 april 2018, 21:27Mijn broer heeft een robotstofzuigert van Xiaomi, volgens mij dit model. Schijnt fantastisch te zijn. Je moet alleen niet teveel zooi in een kamer hebben staan.
Mijn broer heeft een robotstofzuigert van Xiaomi, volgens mij dit model. Schijnt fantastisch te zijn. Je moet alleen niet teveel zooi in een kamer hebben staan.
Citaat van Duken op 12 april 2018, 05:117 uur geleden zei Meh Meh:Mijn broer heeft een robotstofzuigert van Xiaomi, volgens mij dit model. Schijnt fantastisch te zijn. Je moet alleen niet teveel zooi in een kamer hebben staan.
Ja er zijn er twee, deze en sinds februari een tweede met dwijl functie. Dit is dus de eerste, dezelfde als je broer waarschijnlijk.
Het is inderdaad een fantastische ding. Eng om te zien hoe slecht ik zelf stofzuiger. Of hij genereert zelf stof in zijn bakje om je in de maling te nemen
Fijne ochtend!
7 uur geleden zei Meh Meh:Mijn broer heeft een robotstofzuigert van Xiaomi, volgens mij dit model. Schijnt fantastisch te zijn. Je moet alleen niet teveel zooi in een kamer hebben staan.
Ja er zijn er twee, deze en sinds februari een tweede met dwijl functie. Dit is dus de eerste, dezelfde als je broer waarschijnlijk.
Het is inderdaad een fantastische ding. Eng om te zien hoe slecht ik zelf stofzuiger. Of hij genereert zelf stof in zijn bakje om je in de maling te nemen
Fijne ochtend!
Citaat van William op 12 april 2018, 05:46Ziet erg gaaf uit, Duken. Ben benieuwd naar je review.
Straks weer even mailen naar Qnap, NAS heeft zich gisteravond opnieuw niet uitgeschakeld.
Mogge allemaal
Ziet erg gaaf uit, Duken. Ben benieuwd naar je review.
Straks weer even mailen naar Qnap, NAS heeft zich gisteravond opnieuw niet uitgeschakeld.
Mogge allemaal
Citaat van ShadowMaster op 12 april 2018, 09:24Goeiemorgen allemaal
ben inderdaad ook benieuwd na je review duken
![]()
zelf hou ik niet zo van stofzuigen, moet helaas wel elke dag gebeuren met huisdier in huis.
Goeiemorgen allemaal
zelf hou ik niet zo van stofzuigen, moet helaas wel elke dag gebeuren met huisdier in huis.
Citaat van Meh Meh op 12 april 2018, 10:27Goedemiddag.
Ik had een robotstofzuiger van iets meer dan 100 euro. Werkte voor geen meter, teruggestuurd.
Vanaf 150 euro zijn ze goed als ze uit China komen. In Nederland begint het bij 300 euro, anders krijgt je een robot die niet kan zuigen.
Goedemiddag.
Ik had een robotstofzuiger van iets meer dan 100 euro. Werkte voor geen meter, teruggestuurd.
Vanaf 150 euro zijn ze goed als ze uit China komen. In Nederland begint het bij 300 euro, anders krijgt je een robot die niet kan zuigen.
Citaat van Duken op 12 april 2018, 16:327 uur geleden zei ShadowMaster:Goeiemorgen allemaal
![]()
zelf hou ik niet zo van stofzuigen, moet helaas wel elke dag gebeuren met huisdier in huis.Haha ja hier drie kinderen een hond en een vrouw, die laatste maakt vooral rommel
Maar stofzuigen kan hij geweldig.
7 uur geleden zei ShadowMaster:Goeiemorgen allemaal
![]()
Haha ja hier drie kinderen een hond en een vrouw, die laatste maakt vooral rommel
Citaat van William op 12 april 2018, 16:50Avond allemaal.
15 minuten geleden zei Duken:Haha ja hier drie kinderen een hond en een vrouw, die laatste maakt vooral rommel
Wordt jullie hond niet gek van die robotstofzuiger? Of rent 'ie er als een gek achteraan alsof het een speeltje is?
Avond allemaal.
15 minuten geleden zei Duken:Haha ja hier drie kinderen een hond en een vrouw, die laatste maakt vooral rommel
Wordt jullie hond niet gek van die robotstofzuiger? Of rent 'ie er als een gek achteraan alsof het een speeltje is?
Citaat van ShadowMaster op 12 april 2018, 17:39Spoiler
Spoiler
naarja krijg die spoiler dingen niet weg, lol, drukte verkeerd.
Maar ik heb nu z'n stofzuiger zonder snoer, ook erg fijn , maar mijn konijn rent er van weg of gaat er achteraan als ik dan langs komt en probeert die te bijten erin.mijn konijn loopt namelijk los in huis als wij thuis zijn.
wil liever een hond of een kat maar dat willen ze weer niet :S
naarja krijg die spoiler dingen niet weg, lol, drukte verkeerd.
Maar ik heb nu z'n stofzuiger zonder snoer, ook erg fijn , maar mijn konijn rent er van weg of gaat er achteraan als ik dan langs komt en probeert die te bijten erin.
mijn konijn loopt namelijk los in huis als wij thuis zijn.
wil liever een hond of een kat maar dat willen ze weer niet :S
Citaat van Rikkert. op 12 april 2018, 17:45ijn moeder heeft ook een draadloze sinds kort. Is ze blij mee. Geen rot snoer, opladen. Uurtje stofzuigen (of langer als niet max stand gebruikt)
Konijn die los rond loopt? Hoor je niet vaak
ijn moeder heeft ook een draadloze sinds kort. Is ze blij mee. Geen rot snoer, opladen. Uurtje stofzuigen (of langer als niet max stand gebruikt)
Konijn die los rond loopt? Hoor je niet vaak