Café de Download
Citaat van Meh Meh op 3 april 2018, 22:162 uur geleden zei Rikkert.:Avond!
Heb niet eens zoveel paaseitjes op, denk op al mijn vingers en tenen te tellen![]()
Dus je hebt er 3 op?
Gamen was weer leuk. Jammer dat je geen Rainbow 6 hebt, @snowboardsissy
Misschien is er binnenkort weer een kortingsactie.
2 uur geleden zei Rikkert.:Avond!
Heb niet eens zoveel paaseitjes op, denk op al mijn vingers en tenen te tellen![]()
Dus je hebt er 3 op?
Gamen was weer leuk. Jammer dat je geen Rainbow 6 hebt, @snowboardsissy
Misschien is er binnenkort weer een kortingsactie.
Citaat van Meh Meh op 4 april 2018, 10:12Een goedemiddag allemaal! Als @Rikkert. en @snowboardsissy vanavond tijd hebben voor PUBG, ik ben online.
Misschien heb jij ook tijd voor RB6S, Rikkert?
Een goedemiddag allemaal! Als @Rikkert. en @snowboardsissy vanavond tijd hebben voor PUBG, ik ben online.
Misschien heb jij ook tijd voor RB6S, Rikkert?
Citaat van Meh Meh op 4 april 2018, 14:31Bedankt dat je het even laat weten, @Rikkert.
@snowboardsissy heb jij vanavond tijd voor een paar potjes PUBG?
Bedankt dat je het even laat weten, @Rikkert.
@snowboardsissy heb jij vanavond tijd voor een paar potjes PUBG?
Citaat van snowboardsissy op 4 april 2018, 16:18@Meh Mehrond een uurtje of 21.00 heb ik wel ff tijd weer
@Meh Mehrond een uurtje of 21.00 heb ik wel ff tijd weer
Citaat van Meh Meh op 4 april 2018, 16:34Ik heb om 20:30 uur een online meeting, maar waarschijnlijk is dat rond 21:00 uur wel afgerond.
Misschien loopt het een kwartiertje uit, dan zie ik je erna. Meer dan 2 uur game ik niet, merk dat ik dan nog slechter speel dan gewoonlijk.
Ik heb om 20:30 uur een online meeting, maar waarschijnlijk is dat rond 21:00 uur wel afgerond.
Misschien loopt het een kwartiertje uit, dan zie ik je erna. Meer dan 2 uur game ik niet, merk dat ik dan nog slechter speel dan gewoonlijk.
Citaat van Duken op 4 april 2018, 20:32Ik was weer aan de financiële rompslomp en belasting toeslagen voor de kinderopvang.... Wat een heerlijk werk.
![]()
Nu maar pitten, morgen bellen met de kinderopvang. Gaat natuurlijk niet in 1x goed
Ik was weer aan de financiële rompslomp en belasting toeslagen voor de kinderopvang.... Wat een heerlijk werk.
Nu maar pitten, morgen bellen met de kinderopvang. Gaat natuurlijk niet in 1x goed
Citaat van Meh Meh op 5 april 2018, 10:10PUBG was weer leuk met @snowboardsissy
Heb je vanavond wel tijd voor RB6S, @Rikkert.? Kunnen we misschien eerst een paar potjes PUBG spelen met @snowboardsissyEen fijne dag allemaal, ik ga zo even bij mijn opa en oma op bezoek.
PUBG was weer leuk met @snowboardsissy
Heb je vanavond wel tijd voor RB6S, @Rikkert.? Kunnen we misschien eerst een paar potjes PUBG spelen met @snowboardsissy
Een fijne dag allemaal, ik ga zo even bij mijn opa en oma op bezoek.