wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.693 of 2.047Volgende

Avond allemaal. :)

Een Qnap support medewerker heeft me nas eerder vanmiddag voorzien van een bios-update.
Ik kijk het de komende dagen even aan. Mocht het probleem zich weer voordoen, dan neem ik opnieuw contact op.

2 uur geleden zei Rikkert.:

Vanavond rbs6 en wat pubg klinkt goed :)

Leuk, ik moet iets afhandelen en ben best gaar, 30 KM gefietst en bejaarden tablet les gegeven, maar ik ben er vanavond zekers.
Weet alleen nog niet hoe laat... @snowboardsissy speel jij vanavond ook een paar potjes PUBG mee? :)

30km?! Doe maar gek. Flink stuk. Hebben de ouderen een Android tablet of iPad? Daar ben ik dan wel benieuwd naar. :) Wel fijn voor de oudjes dat je ze zo opweg helpt. +1

Ik ben er vanavond niet bij... Ik laat wel weten als ik wel een keer kan :angel:

30km is niet niks.

Valt me weer tegen Duken.. We horen het wel :) 

vanaaf pas ik even. nog wat rompslomp afhandelen hier thuis.

1 uur geleden zei Duken:

30km?! Doe maar gek. Flink stuk. Hebben de ouderen een Android tablet of iPad? Daar ben ik dan wel benieuwd naar. :) Wel fijn voor de oudjes dat je ze zo opweg helpt. +1

Mijn opa heeft een tablet. Ik moest dat ding, zonder dollen, eens per week doorlopen en opknappen. Hij gebruikt het als een soort snijplank waar hij op sloeg met zijn nagels.
En zo wist hij het alleen in de laatste 6 maanden voor elkaar te krijgen om de taal te veranderen in Pools, Vietnamees en vorige week een taal die ik niet eens kan uitspreken.
Aflopende zaak, maar na dik 90 jaar is dat niet vreemd. :zielig:

1 uur geleden zei snowboardsissy:

vanaaf pas ik even. nog wat rompslomp afhandelen hier thuis.

Ik heb je een Steam cadeautje toegestuurd, Rainbow 6 Siege. Je kan het installeren en dan met mij en Rikkert meespelen. En met Duken, als hij zin heeft.

1 uur geleden zei Meh Meh:

Ik heb je een Steam cadeautje toegestuurd, Rainbow 6 Siege. Je kan het installeren en dan met mij en Rikkert meespelen. En met Duken, als hij zin heeft.

:vriend:

Dat is echt lief!!! +++++ @Meh Meh post van 2018 

You rule! Slaap lekker!

Bedankt voor je vriendelijke bericht, Duken.
Ik dacht is wel praktisch, dan kunnen we met zijn allen PUBG en Rainbow spelen.
En Snowboard lijkt mij een aardig mens, beetje geld is niet zo belangrijk.

Een fijn weekend allemaal! :D

@Meh Meh bedankt voor de steam gift. het is wel ff een klein beetje heel erg anders dan de eerste rainbow six games. die waren toendertijd wel geweldig, team samenstellen, waypoints maken binnenvallen en dan de boel verpesten door de verkeerde opdracht te geven aan je team.

7 minuten geleden zei snowboardsissy:

@Meh Meh bedankt voor de steam gift. het is wel ff een klein beetje heel erg anders dan de eerste rainbow six games. die waren toendertijd wel geweldig, team samenstellen, waypoints maken binnenvallen en dan de boel verpesten door de verkeerde opdracht te geven aan je team.

Ooit gespeeld maar das eeuwen geleden. RB6S is inderdaad anders, maar als je het een beetje kent is het een erg leuk spel.
Zeker in een team. Maar er zijn soms dingen die echt niet leuk zijn, irritante pubers, teamkillers, je kan niet springen, en niet te vergeten,  @Rikkert
Eigenlijk went dat allemaal wel, maar @Rikkert. niet. :gek: (grapje...)

Probeer het gewoon een dagje of wat. Is het niets dan is het niets. Wij zijn vanavond online, rond 21-22 uur. 
Ik ga nou even rennen, moet koken met iemand.

VorigePage 1.693 of 2.047Volgende