Café de Download
Citaat van Meh Meh op 2 april 2018, 11:0011 minuten geleden zei Rikkert.:2.8gb voor een filmpje pfff..
Valt mee, het is opgenomen in Ultra HD kwaliteit, en duurt bijna 40 minuten.
Dat je meer van de Smurfen houdt dan van zanger Rinus zegt veel over je smaak. Die heb je niet...Ik heb een nummer toegevoegd, dat ik eigenlijk alleen voor de laatste 5 minuten wou gebruiken.
Maar door veel gedoe heb ik het nummer maar voor de hele video gebruikt.
Het nummer is rock/metal. Een soundtrack uit de film Baby Driver.
Daarom kotste Youtube en Dailymotion de video er weer uit na een paar uur.Als iemand vandaag zin heeft in een potje PUBG of Rainbow 6 Siege dan verneem ik het graag.
11 minuten geleden zei Rikkert.:2.8gb voor een filmpje pfff..
Valt mee, het is opgenomen in Ultra HD kwaliteit, en duurt bijna 40 minuten.
Dat je meer van de Smurfen houdt dan van zanger Rinus zegt veel over je smaak. Die heb je niet...
Ik heb een nummer toegevoegd, dat ik eigenlijk alleen voor de laatste 5 minuten wou gebruiken.
Maar door veel gedoe heb ik het nummer maar voor de hele video gebruikt.
Het nummer is rock/metal. Een soundtrack uit de film Baby Driver.
Daarom kotste Youtube en Dailymotion de video er weer uit na een paar uur.
Als iemand vandaag zin heeft in een potje PUBG of Rainbow 6 Siege dan verneem ik het graag.
Citaat van Meh Meh op 3 april 2018, 10:30Gisteren PUBG gespeeld met @snowboardsissy Was erg leuk. Misschien kunnen we een keer met zijn drieën afspreken, @Rikkert. ?
Gisteren PUBG gespeeld met @snowboardsissy Was erg leuk. Misschien kunnen we een keer met zijn drieën afspreken, @Rikkert. ?
Citaat van Meh Meh op 3 april 2018, 13:33Das mooi meneer @Rikkert. Als @snowboardsissy er dan ook is, vormen we een redelijk goed team.
En als @Duken ook tijd heeft maken we nog meer kans.
Das mooi meneer @Rikkert. Als @snowboardsissy er dan ook is, vormen we een redelijk goed team.
En als @Duken ook tijd heeft maken we nog meer kans.
Citaat van ShadowMaster op 3 april 2018, 14:47wat is PUBG eigenlijk voor spel ?
Ik ken het niet.
Ik zelf ben meer voor de playstation 4 , FIFA voetbal.
wat is PUBG eigenlijk voor spel ?
Ik ken het niet.
Ik zelf ben meer voor de playstation 4 , FIFA voetbal.
Citaat van Rikkert. op 3 april 2018, 16:30Je wordt uit een vliegtuig gegooid met een parachute op een map van 8km*8km (64km2) met enkel wat kleren, met 99 andere mensen (mogelijk tot solo, duo 3 man squad of 4 man squad).
Hierna moet je wapens looten die overal en nergens kunnen liggen en moet je proberen als enige (team) te overleven.
Er is naast je tegenstanders nog een dreiging: Dat is het gas.
Er is willekeurig op de kaart een cirkel, waarin je moet komen. Deze wordt steeds kleiner als het gas deze cirkel aanraakt. Waardoor het dus niet zoeken naar een naald in een hooiberg wordt, maar dat je op het einde echt het gevecht aan moet gaan.Korte simpele uitleg. Zijn redelijk veel streamers op Twitch en best wel wat videos erover op YouTube die misschien meer duidelijkheid geven
![]()
BTW: Goed nieuws voor Shadow of War, veel genoten van de eerste game. Vervolg niet willen kopen vanwege de microtransacties. Misschien binnenkort maar eens aanschaffen nu
![]()
Je wordt uit een vliegtuig gegooid met een parachute op een map van 8km*8km (64km2) met enkel wat kleren, met 99 andere mensen (mogelijk tot solo, duo 3 man squad of 4 man squad).
Hierna moet je wapens looten die overal en nergens kunnen liggen en moet je proberen als enige (team) te overleven.
Er is naast je tegenstanders nog een dreiging: Dat is het gas.
Er is willekeurig op de kaart een cirkel, waarin je moet komen. Deze wordt steeds kleiner als het gas deze cirkel aanraakt. Waardoor het dus niet zoeken naar een naald in een hooiberg wordt, maar dat je op het einde echt het gevecht aan moet gaan.
Korte simpele uitleg. Zijn redelijk veel streamers op Twitch en best wel wat videos erover op YouTube die misschien meer duidelijkheid geven
BTW: Goed nieuws voor Shadow of War, veel genoten van de eerste game. Vervolg niet willen kopen vanwege de microtransacties. Misschien binnenkort maar eens aanschaffen nu
Citaat van Duken op 3 april 2018, 19:26Goedeavond, daar ben ik weer. De laatste paaseitjes in mijn giechel duwen en dan neer bedje.
Mooie uitleg rikkert
Goedeavond, daar ben ik weer. De laatste paaseitjes in mijn giechel duwen en dan neer bedje.
Mooie uitleg rikkert
Citaat van snowboardsissy op 3 april 2018, 19:40ooohhh. paaseitjes, ik wist dat ik iets vergeten was. dat wordt weer de rest van het jaar op de raarste momenten halfgesmolten chocolade vinden verspreid in huis.
ooohhh. paaseitjes, ik wist dat ik iets vergeten was. dat wordt weer de rest van het jaar op de raarste momenten halfgesmolten chocolade vinden verspreid in huis.