Café de Download
Citaat van Meh Meh op 1 april 2018, 12:194 uur geleden zei Rikkert.:Filmpje doet het hier ook niet.
Nee, Youtube copyright BS.
Deze werkt wel.
4 uur geleden zei Rikkert.:Filmpje doet het hier ook niet.
Nee, Youtube copyright BS.
Deze werkt wel.
Citaat van Rikkert. op 1 april 2018, 12:27Nee, content verwijderd.
Deze video is verwijderd vanwege inbreuk op de Gebruiksvoorwaarden....
Nee, content verwijderd.
Deze video is verwijderd vanwege inbreuk op de Gebruiksvoorwaarden....
Citaat van Meh Meh op 1 april 2018, 20:45Ga nou een schaap b@ff@n. Alweer verwijderd... copyright trollen.
In elk geval, iemand heeft de video ook naar uploadfiles.io geupload zag ik net bij puur toeval @Rikkert.
Ga nou een schaap b@ff@n. Alweer verwijderd... copyright trollen.
In elk geval, iemand heeft de video ook naar uploadfiles.io geupload zag ik net bij puur toeval @Rikkert.
Citaat van Duken op 2 april 2018, 06:322.8 GB
ik zal hem thuis even downloaden en kijken.
Nu wil ik weten ook wat voor spannende content erin zit. Illegale meuk zeker
2.8 GB ik zal hem thuis even downloaden en kijken.
Nu wil ik weten ook wat voor spannende content erin zit. Illegale meuk zeker
Citaat van William op 2 april 2018, 06:33Mogge allemaal.
Vandaag een rustig dagje. Heerlijk.
Ik ben benieuwd welke designs/kleuren je van de sokken allemaal gaat bestellen @Duken
Die van mij zijn inmiddels verzonden..
Mogge allemaal. Vandaag een rustig dagje. Heerlijk.
Ik ben benieuwd welke designs/kleuren je van de sokken allemaal gaat bestellen @Duken
Die van mij zijn inmiddels verzonden..
Citaat van ShadowMaster op 2 april 2018, 08:43Goeiemorgen allemaal , fijne 2de paasdag
Goeiemorgen allemaal , fijne 2de paasdag
Citaat van Meh Meh op 2 april 2018, 09:272 uur geleden zei Duken:Nu wil ik weten ook wat voor spannende content erin zit. Illegale meuk zeker
Ik denk dat het prachtige muziekie dat ik eraan toegevoegd heb het probleem is.
Over een paar dagen bestel ik de sokken, @Monkie Ik wil nog even rustig kijken wat ze precies aanbieden.
Een fijne tweede paasdag allemaal. Niet teveel eieren eten, we weten wat er dan gebeurd...
2 uur geleden zei Duken:Nu wil ik weten ook wat voor spannende content erin zit. Illegale meuk zeker
Ik denk dat het prachtige muziekie dat ik eraan toegevoegd heb het probleem is.
Over een paar dagen bestel ik de sokken, @Monkie Ik wil nog even rustig kijken wat ze precies aanbieden.
Een fijne tweede paasdag allemaal. Niet teveel eieren eten, we weten wat er dan gebeurd...
Citaat van Meh Meh op 2 april 2018, 10:11Nee, geen smurfen, verschrikkelijke @Monkie
Ik heb gewoon wat muziek toegevoegd die @Rikkert. echt waardeert. Zoals het nummert hierondert.
Nee, geen smurfen, verschrikkelijke @Monkie
Ik heb gewoon wat muziek toegevoegd die @Rikkert. echt waardeert. Zoals het nummert hierondert.
Citaat van Rikkert. op 2 april 2018, 10:512.8gb voor een filmpje pfff..
Niet echt mijn muziek smaak haha, smurfen is beter dan Rinus. Meer van de rock/metal en het meeste er tussen in.
2.8gb voor een filmpje pfff..
Niet echt mijn muziek smaak haha, smurfen is beter dan Rinus. Meer van de rock/metal en het meeste er tussen in.