Café de Download
Citaat van Meh Meh op 29 maart 2018, 18:462 uur geleden zei snowboardsissy:wissel het muntje om voor briefgeld, maakt minder herrie.
Volgens mij is dat juist wat hij wilt. Hij woont bij zijn dochter eigenlijk nooit problemen, totdat ze even weggaan... Dan begint de ongein.
Doe je zo ook mee met PUBG, @snowboardsissy ?
2 uur geleden zei snowboardsissy:wissel het muntje om voor briefgeld, maakt minder herrie.
Volgens mij is dat juist wat hij wilt. Hij woont bij zijn dochter eigenlijk nooit problemen, totdat ze even weggaan... Dan begint de ongein.
Doe je zo ook mee met PUBG, @snowboardsissy ?
Citaat van ShadowMaster op 29 maart 2018, 21:10Goeieavond, wat is steam als ik vragen mag was net op die site, en dan moet je account aanmaken ofzo ?
Games zag ik ook voorbij komen , die moet je dan kopen ofzo ?
Goeieavond, wat is steam als ik vragen mag was net op die site, en dan moet je account aanmaken ofzo ?
Games zag ik ook voorbij komen , die moet je dan kopen ofzo ?
Citaat van Meh Meh op 29 maart 2018, 21:26Steam is een gamplatform. De meeste games kosten geld. Maar sommige zijn gratis.
Ik heb net met @snowboardsissy, @Duken en @Rikkert. 2 games gespeeld, Rainbow Six Siege en PUBG.
Ik kwam met @snowboardsissy net tot de laatste 4 players in PUBG. Hij werd derde...![]()
Was trouwens erg leuk om eens met zijn allen te gamen!
Steam is een gamplatform. De meeste games kosten geld. Maar sommige zijn gratis.
Ik heb net met @snowboardsissy, @Duken en @Rikkert. 2 games gespeeld, Rainbow Six Siege en PUBG.
Ik kwam met @snowboardsissy net tot de laatste 4 players in PUBG. Hij werd derde...
Was trouwens erg leuk om eens met zijn allen te gamen!
Citaat van Rikkert. op 29 maart 2018, 21:29Duken en ik zijn weg, en jullie worden goed pff.
Was gezellig iig, dit weekend wss niet online, beetje gezellig doen
Duken en ik zijn weg, en jullie worden goed pff.
Was gezellig iig, dit weekend wss niet online, beetje gezellig doen
Citaat van Meh Meh op 29 maart 2018, 21:31Ikke niet snap? Dit weekend ben je niet online? of juist wel?
![]()
Ik ga dit weekend op paashazen jagen. Maar waarschijnlijk ben ik het hele weekend online.
Ikke niet snap? Dit weekend ben je niet online? of juist wel?
Ik ga dit weekend op paashazen jagen. Maar waarschijnlijk ben ik het hele weekend online.