Café de Download
Citaat van Duken op 30 maart 2018, 05:02Dank! Het was zeker gezellig, erg gelachen en PUBG ga ik toch weer vaker spelen. Erg toffe momenten.
In siege zaten alleen maar gehackedballen
Morguh!
Dank! Het was zeker gezellig, erg gelachen en PUBG ga ik toch weer vaker spelen. Erg toffe momenten.
In siege zaten alleen maar gehackedballen
Morguh!
Citaat van Meh Meh op 30 maart 2018, 11:17Goedemiddags allemaal!
Heb jij toevallig zin om dit weekend ergens een paar potjes PUBG te spelen @snowboardsissy ?
Ik ben het hele weekend thuis, wel fijn kan ik wat werk inhalen, uitslapen en wat films bekijken die ik nog wou zien.
Zo even wat eieren verstoppen, hopelijk weet ik zondag niet meer waar ik ze heb gelaten.Hele fijne paasdagen allemaal!
![]()
Goedemiddags allemaal!
Heb jij toevallig zin om dit weekend ergens een paar potjes PUBG te spelen @snowboardsissy ?
Ik ben het hele weekend thuis, wel fijn kan ik wat werk inhalen, uitslapen en wat films bekijken die ik nog wou zien.
Zo even wat eieren verstoppen, hopelijk weet ik zondag niet meer waar ik ze heb gelaten.
Hele fijne paasdagen allemaal!
Citaat van William op 30 maart 2018, 12:16Middag allemaal. Wat is het toch een heerlijk weertje.
Hier liggen nog een aantal zakjes met witte paaseitjes. Daar ga ik eens aan beginnen.Inmiddels ook een reactie van Qnap ontvangen. Ik moet de dumplogs toesturen zodat ze deze kunnen analyseren.
Het toesturen van de logs zal ik straks even doen.
Middag allemaal. Wat is het toch een heerlijk weertje.
Hier liggen nog een aantal zakjes met witte paaseitjes. Daar ga ik eens aan beginnen.
Inmiddels ook een reactie van Qnap ontvangen. Ik moet de dumplogs toesturen zodat ze deze kunnen analyseren.
Het toesturen van de logs zal ik straks even doen.
Citaat van snowboardsissy op 30 maart 2018, 14:20@Rikkert. vanaaf heb ik waarschijnlijk wel tijd maar de rest van het weekend sociale verplichtingen.
@Monkie die eitjes waren wel al wit toen je ze kocht hoop ik voor je. succes met je nas en hopelijk vinden ze een oplossing.
@Rikkert. vanaaf heb ik waarschijnlijk wel tijd maar de rest van het weekend sociale verplichtingen.
@Monkie die eitjes waren wel al wit toen je ze kocht hoop ik voor je. succes met je nas en hopelijk vinden ze een oplossing.
Citaat van Duken op 30 maart 2018, 15:03Helaas geen PUBG voor mij. Passverplichting en maandag partijtje van mijn zoontje. Misschien dat ik in de avonduren verschijn
Lekker weer!!!!
Helaas geen PUBG voor mij. Passverplichting en maandag partijtje van mijn zoontje. Misschien dat ik in de avonduren verschijn
Lekker weer!!!!
Citaat van Meh Meh op 30 maart 2018, 19:315 uur geleden zei snowboardsissy:@Rikkert. vanaaf heb ik waarschijnlijk wel tijd maar de rest van het weekend sociale verplichtingen.
Hey, @snowboardsissy Ik heet geen Rikkert maar Meh Meh.
![]()
Rikkert heeft dit weekend ook sociale verplichtingen. Waarom is iedereen niet gewoon antisociaal zoals ik...
Ik ben online tot een uurtje of 02:00 uur, ik hou Discord open. Misschien reageer ik niet direct, ik zal Discord af en toe checken.
5 uur geleden zei snowboardsissy:@Rikkert. vanaaf heb ik waarschijnlijk wel tijd maar de rest van het weekend sociale verplichtingen.
Hey, @snowboardsissy Ik heet geen Rikkert maar Meh Meh.
Rikkert heeft dit weekend ook sociale verplichtingen. Waarom is iedereen niet gewoon antisociaal zoals ik...
Ik ben online tot een uurtje of 02:00 uur, ik hou Discord open. Misschien reageer ik niet direct, ik zal Discord af en toe checken.
Citaat van Duken op 30 maart 2018, 20:43Klinkt ook lekker, sociale verplichtingen
ach ja.... Hoort erbij.
Fijne avond allemaal! Review van de mi tv box staat online. Woopie!
Klinkt ook lekker, sociale verplichtingen ach ja.... Hoort erbij.
Fijne avond allemaal! Review van de mi tv box staat online. Woopie!
Citaat van Meh Meh op 30 maart 2018, 20:48Nou moe, zag Snowball online in discord maar die is nou ookal offline.
Dan ga ik maar weer het hele weekend met mezelf zitten spelen.Een fijn weekend en een zalig paasfeest allemaal!
Nou moe, zag Snowball online in discord maar die is nou ookal offline.
Dan ga ik maar weer het hele weekend met mezelf zitten spelen.
Een fijn weekend en een zalig paasfeest allemaal!