wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.688 of 2.047Volgende

Dat is altijd beter dan online alles kapot schieten! :D  Een fijn weekend @Rikkert.

Dank! Het was zeker gezellig, erg gelachen en PUBG ga ik toch weer vaker spelen. Erg toffe momenten. 

In siege zaten alleen maar gehackedballen :P

Morguh!

Mogge allemaal. :)

Goedemiddags allemaal! 

Heb jij toevallig zin om dit weekend ergens een paar potjes PUBG te spelen @snowboardsissy ?

Ik ben het hele weekend thuis, wel fijn kan ik wat werk inhalen, uitslapen en wat films bekijken die ik nog wou zien.
Zo even wat eieren verstoppen, hopelijk weet ik zondag niet meer waar ik ze heb gelaten. :P

Hele fijne paasdagen allemaal! :) 

Middag allemaal. Wat is het toch een heerlijk weertje.
Hier liggen nog een aantal zakjes met witte paaseitjes. Daar ga ik eens aan beginnen.

Inmiddels ook een reactie van Qnap ontvangen. Ik moet de dumplogs toesturen zodat ze deze kunnen analyseren.
Het toesturen van de logs zal ik straks even doen.

@Rikkert. vanaaf heb ik waarschijnlijk wel tijd maar de rest van het weekend sociale verplichtingen.

@Monkie die eitjes waren wel al wit toen je ze kocht hoop ik voor je. succes met je nas en hopelijk vinden ze een oplossing.

Helaas geen PUBG voor mij. Passverplichting en maandag partijtje van mijn zoontje. Misschien dat ik in de avonduren verschijn :)

Lekker weer!!!!

5 uur geleden zei snowboardsissy:

@Rikkert. vanaaf heb ik waarschijnlijk wel tijd maar de rest van het weekend sociale verplichtingen.

Hey, @snowboardsissy Ik heet geen Rikkert maar Meh Meh. :D  
Rikkert heeft dit weekend ook sociale verplichtingen. Waarom is iedereen niet gewoon antisociaal zoals ik... :gek:
Ik ben online tot een uurtje of 02:00 uur, ik hou Discord open. Misschien reageer ik niet direct, ik zal Discord af en toe checken.

Klinkt ook lekker, sociale verplichtingen ;) ach ja.... Hoort erbij. :cat:

Fijne avond allemaal! Review van de mi tv box staat online. Woopie!

Nou moe, zag Snowball online in discord maar die is nou ookal offline.
Dan ga ik maar weer het hele weekend met mezelf zitten spelen. :cry:

Een fijn weekend en een zalig paasfeest allemaal! :D

VorigePage 1.688 of 2.047Volgende