Café de Download
Citaat van Meh Meh op 28 maart 2018, 23:0411 uur geleden zei Meh Meh:Ik heb 'm ook op de 19de besteld zie ik net... Heb jij wel mails ontvangen over de verzending e.d.? Of werd de lamp zo geleverd zonder aankondiging?
Kwam vandaag binnen. Helaas heb ik geen normale fitting voor dit soort lampen. Dus maar een andere lamp kopen voor de lamp.
Leuk dat je PUBG hebt gekocht, @snowboardsissy Kunnen we met zijn allen een squad vormen.
@Rikkert. ben ik al lid van de DukeN steam community? Ik zie niet veel, geen word lid of iets dergelijks.
11 uur geleden zei Meh Meh:Ik heb 'm ook op de 19de besteld zie ik net... Heb jij wel mails ontvangen over de verzending e.d.? Of werd de lamp zo geleverd zonder aankondiging?
Kwam vandaag binnen. Helaas heb ik geen normale fitting voor dit soort lampen. Dus maar een andere lamp kopen voor de lamp.
Leuk dat je PUBG hebt gekocht, @snowboardsissy Kunnen we met zijn allen een squad vormen.
@Rikkert. ben ik al lid van de DukeN steam community? Ik zie niet veel, geen word lid of iets dergelijks.
Citaat van Duken op 29 maart 2018, 04:58Goedemorgen!!!
Ja doe fitting is groot. Je kunt van grote naar kleine fittingen kopen. Staan ook op gearbest.
Daar wacht ik nu ook op....twee lampen in huis gevonden met een grote fitting. Maar het is wel erg leuk hoor
Vanavond pubg! Ik ben benieuwd wat wij als squadje kunnen.
Jullie hebben wel erg prijzige pc's samengesteld. Bizarre prijs.....
Goedemorgen!!!
Ja doe fitting is groot. Je kunt van grote naar kleine fittingen kopen. Staan ook op gearbest.
Daar wacht ik nu ook op....twee lampen in huis gevonden met een grote fitting. Maar het is wel erg leuk hoor
Vanavond pubg! Ik ben benieuwd wat wij als squadje kunnen.
Jullie hebben wel erg prijzige pc's samengesteld. Bizarre prijs.....
Citaat van Meh Meh op 29 maart 2018, 14:35Leuk, @Duken en meneer @Rikkert. als @snowboardsissy ook meedoet kunnen we een squad vormen.
Ik begin iets beter te worden in PUBG. Wat mij opvalt, je moet gewoon geluk hebben. Soms land je op de verkeerde plek en dan is het heel snel afgelopen.
Hoe laat spreken we af?Zo slecht was je gisteren niet @Rikkert. Het was niet je beste dag ooit maar je was beter dan ik... dat zegt meer over mij dan over jou skills.
Ik ben nog bezig met een cursus mandarijn-Chinees. Zodra ik die heb afgerond kan ik de handleiding lezen van de lamp.
Leuk, @Duken en meneer @Rikkert. als @snowboardsissy ook meedoet kunnen we een squad vormen.
Ik begin iets beter te worden in PUBG. Wat mij opvalt, je moet gewoon geluk hebben. Soms land je op de verkeerde plek en dan is het heel snel afgelopen.
Hoe laat spreken we af?
Zo slecht was je gisteren niet @Rikkert. Het was niet je beste dag ooit maar je was beter dan ik... dat zegt meer over mij dan over jou skills.
Ik ben nog bezig met een cursus mandarijn-Chinees. Zodra ik die heb afgerond kan ik de handleiding lezen van de lamp.
Citaat van Duken op 29 maart 2018, 15:49Ik probeer rond 20.15 online te zijn voor pubg... Maar de kids zijn morgen vrij dus die moeten wel willen slapen
Wellicht ben ik dus pas tegen 2100 online, maar dan is het de schuld van mijn zoontje
Mijn pc staat in de woonkamer....
Ik probeer rond 20.15 online te zijn voor pubg... Maar de kids zijn morgen vrij dus die moeten wel willen slapen
Wellicht ben ik dus pas tegen 2100 online, maar dan is het de schuld van mijn zoontje
Mijn pc staat in de woonkamer....
Citaat van snowboardsissy op 29 maart 2018, 16:01gisteren ff 1 ronde geprobeerd. 12e vd 98. nog ff oefenen dus. rond 20.15 is goed hoor. succes met de kinderen naar bed krijgen
gisteren ff 1 ronde geprobeerd. 12e vd 98. nog ff oefenen dus. rond 20.15 is goed hoor. succes met de kinderen naar bed krijgen
Citaat van Meh Meh op 29 maart 2018, 16:13Ik streef naar 20:15 maar rond 21:00 uur komt mij het beste uit, dan heb ik de rest van de avond tijd.
Mot nog wat zooi afhandelen en wat bij iemand afgeven. Hopelijk staat mijn dementerende buurman niet weer de hele avond met een muntje tegen het raam te tikken.
Die was gisteren een paar uur bezig, onder andere terwijl ik met Rikkert PUBG en Rainbow speelde.
Doe ik open en dan loopt ie gewoon weg.5 minuten later staat ie er weer... Maar hij kan er niet veel aan doen, best zielig eigenlijk.
Ik streef naar 20:15 maar rond 21:00 uur komt mij het beste uit, dan heb ik de rest van de avond tijd.
Mot nog wat zooi afhandelen en wat bij iemand afgeven. Hopelijk staat mijn dementerende buurman niet weer de hele avond met een muntje tegen het raam te tikken.
Die was gisteren een paar uur bezig, onder andere terwijl ik met Rikkert PUBG en Rainbow speelde.
Doe ik open en dan loopt ie gewoon weg. 5 minuten later staat ie er weer... Maar hij kan er niet veel aan doen, best zielig eigenlijk.
Citaat van snowboardsissy op 29 maart 2018, 16:24wissel het muntje om voor briefgeld, maakt minder herrie.
wissel het muntje om voor briefgeld, maakt minder herrie.
Citaat van Rikkert. op 29 maart 2018, 18:03Rare buren bij die geit. Denk dat het een schaap, die voelen zich volgens mij niet op hun gemak bij geiten.
Rare buren bij die geit. Denk dat het een schaap, die voelen zich volgens mij niet op hun gemak bij geiten.