Café de Download
Citaat van Meh Meh op 12 maart 2018, 20:0210 minuten geleden zei Rikkert.:Misschien leuke aanbieding op een welbekende Cd key site binnenkort wie weet
![]()
Die zijn er zeker. Maar waar, ik zie er zo geen een.
10 minuten geleden zei Rikkert.:Misschien leuke aanbieding op een welbekende Cd key site binnenkort wie weet
![]()
Die zijn er zeker. Maar waar, ik zie er zo geen een.
Citaat van Meh Meh op 12 maart 2018, 20:49Ik dacht dat de zombie uitbreiding over 4 weken zou komen, maar hij is al actief.
Erg knap in elkaar gezet, spannend, zonder teamplay is het niet te doen.
Ik dacht dat de zombie uitbreiding over 4 weken zou komen, maar hij is al actief.
Erg knap in elkaar gezet, spannend, zonder teamplay is het niet te doen.
Citaat van Duken op 13 maart 2018, 06:08Tof he die zombie mod. Wel erg moeilijk, zeker omdat je met 3 man werkt. Als er 1 dood is red je het niet meer.
Die tank zombie is ook erg lastig te verslaan. Maar de sfeer is weer om van te genieten
Tof he die zombie mod. Wel erg moeilijk, zeker omdat je met 3 man werkt. Als er 1 dood is red je het niet meer.
Die tank zombie is ook erg lastig te verslaan. Maar de sfeer is weer om van te genieten
Citaat van Meh Meh op 13 maart 2018, 09:50Goedemorgen allemaal. Wat een regen... Gelukkig hoef ik maar naar 1 afspraak.
Lopend, nu, 20 minuten wandelen. En mijn poncho heb ik ergens laten liggen.
Goedemorgen allemaal. Wat een regen... Gelukkig hoef ik maar naar 1 afspraak.
Lopend, nu, 20 minuten wandelen. En mijn poncho heb ik ergens laten liggen.
Citaat van Meh Meh op 13 maart 2018, 09:523 uur geleden zei Duken:Tof he die zombie mod. Wel erg moeilijk, zeker omdat je met 3 man werkt. Als er 1 dood is red je het niet meer.
Ja, helemaal mee eens. Je moet echt samenwerken, elkaar genezen, ieder een eigen ingang afdekken, zonder teamplay is het niet te doen.
En het is echt spannend. Ik ben voor gisteravond nog nooit eerder afgemaakt door een zombie.
3 uur geleden zei Duken:Tof he die zombie mod. Wel erg moeilijk, zeker omdat je met 3 man werkt. Als er 1 dood is red je het niet meer.
Ja, helemaal mee eens. Je moet echt samenwerken, elkaar genezen, ieder een eigen ingang afdekken, zonder teamplay is het niet te doen.
En het is echt spannend. Ik ben voor gisteravond nog nooit eerder afgemaakt door een zombie.
Citaat van William op 13 maart 2018, 14:53Ja het is zeker vies weer, hier lekker regen. Mag straks naar huis in de regen.
Waar is commando
#set sun on -40c ?
Ja het is zeker vies weer, hier lekker regen. Mag straks naar huis in de regen.
Waar is commando
#set sun on -40c ?
Citaat van Meh Meh op 13 maart 2018, 19:06Gelukkig waren er pauzes tussen de regen. Ik ben in elk geval droog gebleven vanmorgen.
Als iemand zin heeft om online PUBG of RB6S te spelen hoor ik het graag.
De vreemde schokkerige beelden zijn weg, weet niet hoe het ontstond noch wegging.
Gelukkig waren er pauzes tussen de regen. Ik ben in elk geval droog gebleven vanmorgen.
Als iemand zin heeft om online PUBG of RB6S te spelen hoor ik het graag.
De vreemde schokkerige beelden zijn weg, weet niet hoe het ontstond noch wegging.
Citaat van Rikkert. op 13 maart 2018, 19:35Andere keer kom ik wel PUBG
Van de week misschien met de 'DukeN clan'?Heb zo'n mooie overpriced 21:9 schermpie, helaas zijn de consumenten films niet echt ervoor gemaakt. Allemaal van die 16:9 formaatjes. Wat heb je daar nou aan.
![]()
Andere keer kom ik wel PUBG
Van de week misschien met de 'DukeN clan'?
Heb zo'n mooie overpriced 21:9 schermpie, helaas zijn de consumenten films niet echt ervoor gemaakt. Allemaal van die 16:9 formaatjes. Wat heb je daar nou aan.
Citaat van Meh Meh op 13 maart 2018, 20:11Is ideaal voor games lijkt mij. Maar voor de meeste films en grafische werkzaamheden is het niet praktisch.
Ik dacht eraan, eigenlijk wou ik er laatst 1 kopen maar heb het niet gedaan, ik heb de Adobe suite (met name Photoshop) regelmatig nodig.PUBG is altijd leuk, ik hoor het als iemand zin heeft.
Een fijne avond allen!
Is ideaal voor games lijkt mij. Maar voor de meeste films en grafische werkzaamheden is het niet praktisch.
Ik dacht eraan, eigenlijk wou ik er laatst 1 kopen maar heb het niet gedaan, ik heb de Adobe suite (met name Photoshop) regelmatig nodig.
PUBG is altijd leuk, ik hoor het als iemand zin heeft.
Een fijne avond allen!