Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.672 of 2.047Volgende

Inderdaad fijn bij games, als ze deze ondersteunen. Je hebt van die games (fallout 4!!!???!!!) die het gewoon niet willen. Dus dan moet je daar met een domme resolutie gaan spelen.....
Maar als een mooie game het ondersteunt, als een goede film in goede kwaliteit het ondersteunt dan is het ook echt prachtig!

Ach, heb het op de groei gekocht denk ik dan maar, hopend dat er in de loop van de tijd steeds meer games/films/whatever het gaan ondersteunen!

Voor veel games werkt het wel, als daar enkele van je favortieten tussen zitten, is het geld welbesteed lijkt mij. 

Avond allemaal :)

Ik kom niet echt aan lekker gamen met de headset toe. Vandaag even siege gespeeld met zombies. Niet te doen, ik haal het gewoon niet. Of de teamleden zijn slecht :P

Daarom moet je met ons spelen, @Meh Meh en ik zijn natuurlijk pro gamers.
Laat maar weten wanneer keer met headsetje kan, wel zo gezellig natuurlijk :) 

Ik heb in het aankomend weekend zeker tijd, @Rikkert.  Laat maar weten wanneer je tijd hebt!
Een headset heb ik alleen zonder mic, ik heb zo'n radio microfoon. Werkt goed.

broadcaster_002.jpg

Goedemiddag! Bijna naar huis... ik kan niet wachten :proost:

Vannacht eindelijk Jumanji gezien. Grappig, niet slecht. Jack Black, waar ik gewoonlijk niet veel mee heb, was erg grappig.
Deze film heeft niets te maken met het origineel. De enige overeenkomst was het spelbord, dat anders werkte.
Ik geef Jumanji een 7. Kijken waard maar geen bioscoop film. 

19 uur geleden zei Draakie:

Goedemiddag! Bijna naar huis... ik kan niet wachten :proost:

En waar ben je nu? :P Maar gelukkig is het bijna weekend!

Middag allemaal.  Goed te horen dat Jumanji een prima film is, Meh Meh. Ik denk dat ik hem morgenavond nadat ik weer thuis ben van een avondje Ahoy, ga kijken :)

VorigePage 1.672 of 2.047Volgende