Café de Download
Citaat van Rikkert. op 13 maart 2018, 20:37Inderdaad fijn bij games, als ze deze ondersteunen. Je hebt van die games (fallout 4!!!???!!!) die het gewoon niet willen. Dus dan moet je daar met een domme resolutie gaan spelen.....
Maar als een mooie game het ondersteunt, als een goede film in goede kwaliteit het ondersteunt dan is het ook echt prachtig!Ach, heb het op de groei gekocht denk ik dan maar, hopend dat er in de loop van de tijd steeds meer games/films/whatever het gaan ondersteunen!
Inderdaad fijn bij games, als ze deze ondersteunen. Je hebt van die games (fallout 4!!!???!!!) die het gewoon niet willen. Dus dan moet je daar met een domme resolutie gaan spelen.....
Maar als een mooie game het ondersteunt, als een goede film in goede kwaliteit het ondersteunt dan is het ook echt prachtig!
Ach, heb het op de groei gekocht denk ik dan maar, hopend dat er in de loop van de tijd steeds meer games/films/whatever het gaan ondersteunen!
Citaat van Meh Meh op 14 maart 2018, 00:15Voor veel games werkt het wel, als daar enkele van je favortieten tussen zitten, is het geld welbesteed lijkt mij.
Voor veel games werkt het wel, als daar enkele van je favortieten tussen zitten, is het geld welbesteed lijkt mij.
Citaat van Duken op 14 maart 2018, 18:33Ik kom niet echt aan lekker gamen met de headset toe. Vandaag even siege gespeeld met zombies. Niet te doen, ik haal het gewoon niet. Of de teamleden zijn slecht
Ik kom niet echt aan lekker gamen met de headset toe. Vandaag even siege gespeeld met zombies. Niet te doen, ik haal het gewoon niet. Of de teamleden zijn slecht
Citaat van Rikkert. op 14 maart 2018, 18:47Daarom moet je met ons spelen, @Meh Meh en ik zijn natuurlijk pro gamers.
Laat maar weten wanneer keer met headsetje kan, wel zo gezellig natuurlijk![]()
Daarom moet je met ons spelen, @Meh Meh en ik zijn natuurlijk pro gamers.
Laat maar weten wanneer keer met headsetje kan, wel zo gezellig natuurlijk
Citaat van Meh Meh op 14 maart 2018, 20:54Ik heb in het aankomend weekend zeker tijd, @Rikkert. Laat maar weten wanneer je tijd hebt!
Een headset heb ik alleen zonder mic, ik heb zo'n radio microfoon. Werkt goed.
Ik heb in het aankomend weekend zeker tijd, @Rikkert. Laat maar weten wanneer je tijd hebt!
Een headset heb ik alleen zonder mic, ik heb zo'n radio microfoon. Werkt goed.
Citaat van Meh Meh op 16 maart 2018, 10:47Vannacht eindelijk Jumanji gezien. Grappig, niet slecht. Jack Black, waar ik gewoonlijk niet veel mee heb, was erg grappig.
Deze film heeft niets te maken met het origineel. De enige overeenkomst was het spelbord, dat anders werkte.
Ik geef Jumanji een 7. Kijken waard maar geen bioscoop film.
Vannacht eindelijk Jumanji gezien. Grappig, niet slecht. Jack Black, waar ik gewoonlijk niet veel mee heb, was erg grappig.
Deze film heeft niets te maken met het origineel. De enige overeenkomst was het spelbord, dat anders werkte.
Ik geef Jumanji een 7. Kijken waard maar geen bioscoop film.
Citaat van Meh Meh op 16 maart 2018, 11:2619 uur geleden zei Draakie:Goedemiddag! Bijna naar huis... ik kan niet wachten
En waar ben je nu?
Maar gelukkig is het bijna weekend!
19 uur geleden zei Draakie:Goedemiddag! Bijna naar huis... ik kan niet wachten
En waar ben je nu? Maar gelukkig is het bijna weekend!
Citaat van William op 16 maart 2018, 13:03Middag allemaal. Goed te horen dat Jumanji een prima film is, Meh Meh. Ik denk dat ik hem morgenavond nadat ik weer thuis ben van een avondje Ahoy, ga kijken
Middag allemaal. Goed te horen dat Jumanji een prima film is, Meh Meh. Ik denk dat ik hem morgenavond nadat ik weer thuis ben van een avondje Ahoy, ga kijken