Café de Download
Citaat van Meh Meh op 12 maart 2018, 15:21Toevallig hoorde ik iemand gisteren en vandaag weer in de wandelgangen praten over Red Sparrow.
Het genre spreekt mij aan, ik zet 'm op mijn lijstje.De cursussen die ze aanbieden op Udemy zijn fantastisch. Van Yogalessen voor chiwawa's & poedels tot complete opleidingen tot bijvoorbeeld Linux systeembeheer.
Het zijn met name ICT opleidingen, in alle mogelijke richtingen maar er zit van alles tussen.
Ik ben ook bezig met een cursus Spaans en piano spelen. Het is prettiger om goede how to video's te kijken dan een muf uitgebreid ebook.
Leert makkelijk en sneller. Bekijk wel altijd de rating en het aantal, en check een sample video. Sommige cursussen/opleidingen zijn waardeloos.Een fijne avond allemaal!
Toevallig hoorde ik iemand gisteren en vandaag weer in de wandelgangen praten over Red Sparrow.
Het genre spreekt mij aan, ik zet 'm op mijn lijstje.
De cursussen die ze aanbieden op Udemy zijn fantastisch. Van Yogalessen voor chiwawa's & poedels tot complete opleidingen tot bijvoorbeeld Linux systeembeheer.
Het zijn met name ICT opleidingen, in alle mogelijke richtingen maar er zit van alles tussen.
Ik ben ook bezig met een cursus Spaans en piano spelen. Het is prettiger om goede how to video's te kijken dan een muf uitgebreid ebook.
Leert makkelijk en sneller. Bekijk wel altijd de rating en het aantal, en check een sample video. Sommige cursussen/opleidingen zijn waardeloos.
Een fijne avond allemaal!
Citaat van Meh Meh op 12 maart 2018, 15:3216 uur geleden zei Rikkert.:Spel lijkt me nog steeds wel leuk opzich.
Binnenkort misschien maar eens kopen
Zeker het geld waard. Maar, dit is geen gewone shooter. Het is toch wel nadenken, er zijn vele variabelen.
Zonder vast team dat samenwerkt is het minder. Wat ook minder is, zijn de puber trolls.
Ze blazen hun hele team op, maken mensen voor alles uit, soms echt niet leuk meer.
Gelukkig heeft Ubisnot eindelijk een filter uitgebracht voor toxic gedrag.
Fantastische game, beste shooter die ik op mijn PC heb staan.
16 uur geleden zei Rikkert.:Spel lijkt me nog steeds wel leuk opzich.
Binnenkort misschien maar eens kopen
Zeker het geld waard. Maar, dit is geen gewone shooter. Het is toch wel nadenken, er zijn vele variabelen.
Zonder vast team dat samenwerkt is het minder. Wat ook minder is, zijn de puber trolls.
Ze blazen hun hele team op, maken mensen voor alles uit, soms echt niet leuk meer.
Gelukkig heeft Ubisnot eindelijk een filter uitgebracht voor toxic gedrag.
Fantastische game, beste shooter die ik op mijn PC heb staan.
Citaat van Meh Meh op 12 maart 2018, 19:49Lijkt mij leuk, zowel met PUBG als met RB6S.
De game is het bedrag zeker waard. Ik vraag mij alleen af hoe je zo goedkoop mogelijk uit bent.
Soms zijn er acties op Steam, soms is een game buiten Steam om veel goedkoper.
Er zijn 4 versies, ik heb standaard als ik mij niet vergis, op zich uitstekend.De zombie uitbreiding heb ik nog niet, lijkt mij erg cool.
Lijkt mij leuk, zowel met PUBG als met RB6S.
De game is het bedrag zeker waard. Ik vraag mij alleen af hoe je zo goedkoop mogelijk uit bent.
Soms zijn er acties op Steam, soms is een game buiten Steam om veel goedkoper.
Er zijn 4 versies, ik heb standaard als ik mij niet vergis, op zich uitstekend.
De zombie uitbreiding heb ik nog niet, lijkt mij erg cool.