za. mei 17th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.669 of 2.047Volgende

Haha, ja kater van het bier. Mijn zwager was 12.5 jaar getrouwd. We hadden een feestje. Erg leuk, het is voor mij ook al een geleden voor de laatste kater. Maar het was het helemaal waard :P

Mario kart heb ik zowel voor de Wii u als de switch, blijft een vette game. Zeker onderweg en met multiplayer. Nooit spijt van gehad :)

Ik drink niet meer. Als ik een biertje drink, stop ik niet meer. Twee kratten op een avond is niet ongewoon. 
Soms komt het nog wel eens voor, 2 a 3 keer per jaar. Dan zit ik de volgende dag niet met een kater, maar een black panther. :D

Mogge op deze bewolkte ochtend.

Het is grauw en donker buiten. En nat. Nog een paar weekjes en dan is het lente.

Een fijne dag allemaal! :D

Goedemorgen! Kom maar op met de zon, ik ben er weer aan toe :)

We hebben de gewonnen knop voor de spelletjes in het forum :D

Untitled.png

Ik zag het, ik heb net alle hints nog een keer op een rijtje gezet en weer een nieuwe hint geplaatst.
Wees maar blij dat ik niet mee mag doen, anders had ik al lang gewonnen. Van mezelf.  :gek:

Vanavond wat op Udemy rondhangen, ik volg daar verschillende cursussen.
Sommige cursussen kosten meer dan 200 dollar, maar er is een coupon waarmee bijna iedere cursus voor 10 dollar te krijgen is.
Misschien daarna nog een film of een uurtje trainen.

Een fijne avond allemaal! :)

Net 3 fantastische handleidingen gezien met tips en trics voor Rainbow 6 Siege. Veel goede tips.
Jammer dat ik de game niet kan spelen, bagger lags. :cry:

Spel lijkt me nog steeds wel leuk opzich.

Binnenkort misschien maar eens kopen

Ziet er goed uit de ontwikkeling trainingen van Udemy. Zegt voor 10 dollar :)

Goedemorgen!!

VorigePage 1.669 of 2.047Volgende