Café de Download
Citaat van William op 9 maart 2018, 06:35Marvel films hou ik ook wel van. Black Panter staan hier ook op me watchlist. Ook de Lego Batman movie moet ik nog eens gaan kijken.
Marvel films hou ik ook wel van. Black Panter staan hier ook op me watchlist. Ook de Lego Batman movie moet ik nog eens gaan kijken.
Citaat van Meh Meh op 9 maart 2018, 09:49Ik zat vroeger bij de Black Panthers, tot ze ontdekte dat ik geen panter was, maar een geit.
De film lijkt mij interessant, staat ook op mijn watchlist.
Ik zat vroeger bij de Black Panthers, tot ze ontdekte dat ik geen panter was, maar een geit.
Citaat van Duken op 9 maart 2018, 16:156 uur geleden zei Meh Meh:Ik zat vroeger bij de Black Panthers, tot ze ontdekte dat ik geen panter was, maar een geit.
De film lijkt mij interessant, staat ook op mijn watchlist.Serieus? De American football groep in Amsterdam?
Tof!
6 uur geleden zei Meh Meh:Ik zat vroeger bij de Black Panthers, tot ze ontdekte dat ik geen panter was, maar een geit.
Serieus? De American football groep in Amsterdam? Tof!
Citaat van Meh Meh op 9 maart 2018, 16:52Nee, jij bedoeld de Thonon Black Panthers of zo? Ik zat bij de Black Panthers Party. Die houden niet zo van blanke geiten.
Een fijn weekend allemaal.
Nee, jij bedoeld de Thonon Black Panthers of zo? Ik zat bij de Black Panthers Party. Die houden niet zo van blanke geiten.
Een fijn weekend allemaal.
Citaat van Meh Meh op 10 maart 2018, 12:27Hebben jullie een kat?
Mijn laatste kater is gelukkig een half jaar geleden geweest en dat hou ik zo.
Hebben jullie een kat?
Mijn laatste kater is gelukkig een half jaar geleden geweest en dat hou ik zo.
Citaat van William op 10 maart 2018, 17:27Mario Kart voor de Switch gisteren besteld en is inmiddels ook binnen. Wederom een geweldige game
Avond allemaal
Mario Kart voor de Switch gisteren besteld en is inmiddels ook binnen. Wederom een geweldige game
Avond allemaal